חדש מרשת B-FRESH: תפריט קיץ 2023 B-BUBBLE Collection

בקטגוריית הבאבל ברולה כולל התפריט משקאות עם תוספת של קצפת. צילום גיל אבירם
ברשת אומרים כי היא מפתחת את מוצריה עם שף מומחה, תזונאית וטכנולוג מזון. מדובר במתכונים שמתאימים לכלל האוכלוסייה והגילאים תוך שילוב של בריאות והנאה – משקה שנותן אנרגיה וכוח לצד משקאות שמחים ומהנים

רשת B-FRESH משיקה תפריט B-BUBBLE מרענן במיוחד לקיץ 2023.

צילום גיל אבירם

בתפריט משקאות בשתי קטגוריות של טעמים: B-BUBBLE TEA – חליטות תה באבל צוננות ומפתיעות, ומשקאות B-BUBBLE BRULEE עשירים בטעמים, כאשר כל המשקאות מועשרים בפניני טפיוקה וכדורי BOBA בטעמי פירות, לחיזוק הטעם וחווית השתייה.

יחד עם תפריט הקיץ החדש מספקת הרשת כוסות שקופות רב פעמיות לשימוש חוזר, אותן ניתן לקחת הביתה לאחר סיום המשקה.

בקטגוריית חליטות הבאבל כולל התפריט חליטת לואיזה עם מנגו, סברס, לימונדה ואקסטרה כדורי מנגו וטפיוקה; חליטת תה שחור עם ספירולינה כחולה, אפרסק ולימונדה; חליטת היביסקוס, סורבה, פירות יער; חליטת אסאי ועוד.

צילום גיל אבירם

בקטגוריית הבאבל ברולה כולל התפריט משקאות עם תוספת של קצפת: משקה של ריבת חלב עם חליטת תה שחור, קרם ברולה וחלב; משקה תות וניל עם ריבת חלב וקרם ברולה; משקה קפה לוטוס עם ריבת חלב וקרם ברולה; מאצ'ה קרם ברולה; טופי עם קרמל; משקה שוקולד מריר וקקאו ועוד.  

ברשת אומרים כי היא מפתחת את מוצריה עם שף מומחה, תזונאית וטכנולוג מזון. מדובר במתכונים שמתאימים לכלל האוכלוסייה והגילאים, תוך שילוב של בריאות והנאה – משקה שנותן אנרגיה וכוח לצד משקאות שמחים ומהנים.

צילומים גיל אבירם

 רשת B-FRESH מונה 70 סניפים בפריסה ארצית, ומתמחה במכירת משקאות בריאות, באבל טי, שייקים, יוגורט וקעריות סמודי-אסאי,  עם קונספט המשלב פניני טפיוקה וכדורי פריBOBA  מהמזרח הרחוק בשילוב שייקים וטרנד משקאות הבריאות מארה"ב ואירופה. התפריט דינמי ומתחדש כל עונה ומשלב טעמים, מרקמים וטקסטורת המהווים כיום חידוש בתחום השייקים והמשקאות, ומודל לחיקוי בארץ ובעולם.

חברי מועדון הלקוחות של הרשת B-MY Friend נהנים מהטבות ומבצעים – שייק הצטרפות במתנה, שייק M ב-50%, שייק מתנה בחודש יום ההולדת, 10% צבירה של נקודות בכול רכישה. החברות במועדון לא מוגבלת בזמן.

להשיג ברשת B-FRESH – 70 סניפים בפריסה ארצית. רשימת הסניפים כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר