חדש על המדף: ליב מציעה טופו אורגני באריזת חיסכון וטופו רך

ליב רוצה לתת מענה לאלו הצורכים טופו כחלק מתפריט הקבוע שלהם וכן לאירוח בחג וצריכה כללית. צילום שי נייבורג
ליב היא חברת שיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן. בכל קטגוריה משווקים תחת מותג ליב מוצרים בהסכמי בלעדיות עם חברות רב לאומיות כמו איזולה ביו ושר, וכן מוצרים של חברות שונות בתחום המזון הבריא

חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, העבירה לאחרונה את ייצור כלל מוצרי הטופו שלה למשק ויילר, הנחשב ליצרן הטופו המוביל בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה מציעה ליב מוצרי טופו חדשים במתכונים משופרים ובאריזות חדשות. החברה תחל לשווק מוצרי טופו טבעי וטופו אורגני עשירים בחלבון ומיוצרים ללא חומרים משמרים וללא הנדסה גנטית. באריזת חיסכון של 500 גרם עם פטנט הכולל חלוקה לשתי יחידות, שנארזות בנפרד ומאפשרות שימוש נוח ושמירה על טריות כל קובייה בנפרד. בנוסף מצרפת ליב לסדרה טופו מסוג חדש – טופו טבעי רך, המתאים במיוחד להכנת ממרחים וקינוחים, כמו גם בישול ברטבים ומרקים, הודות לאווריריות הגבוהה שלו המסייעת לספיחת טעמים.

צילום שי נייבורג
צילום שי נייבורג

רנאל ליימן, מנכ"ל ליב, אומר: "מדובר במהלך שנועד לתת מענה לצרכן, הן בטיב ואיכות המוצר, והן בכמות ונוחות השימוש. הבחירה במשק ויילר כיצרן היא צעד ראשון וחשוב בהמשך קידום פעילותנו בתחום. בכוונתנו לפתח יחד מוצרי טופו נוספים, בגיוון של טעמים ובאריזות שימוש שונות".

המחיר 15.90 ₪ בטעם טבעי; 17.90 ₪ לאורגני באריזת חיסכון 500 גרם. להשיג ברשתות המזון ובחנויות הטבע הפרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר