סל הקניות של שחר 879

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: שוקולד במתיקות מעודנת – משמח, מארזי גרנולה אישיים – לאוהבי מתוק, גלידת גזר – להרפתקנים, דגני בוקר מלאים – חביב אבל לא מלהיב, וגם טופו חדש באריזת חיסכון

שוקולד פרה במתיקות מעודנת של עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

17% סיבים תזונתיים ו-5% קמח מפקעת אגוזי טייגר טחונים, אלה הם בין המרכיבים בסדרה חדשה זו של טבלאות שוקולד. לפי התקן הן נקראות טבלאות בטעם שוקולד. שני הרכיבים המפתיעים אפשרו לחברה להפחית את כמות הסוכר במוצרים החדשים ב-30% ביחס למוצר הוותיק, וזאת מבלי להוסיף ממתיקים מלאכותיים. כדאי לדעת שהפקעת היא שתורמת מתיקות המחליפה את הסוכר. הסדרה החדשה עומדת בתקן המזון החדש, וגם עומדת במבחן הטעם. למעשה, מדובר בשלושה מוצרים – שוקולד חלב, שוקולד חלב עם שבבי קוקוס, ושוקולד חלב עם שברי אגוזים. שוקולד החלב מוצלח, עם מרקם זהה לזה של שוקולד פרה, רמה מעודנת יותר של מתיקות, ובאופן כללי טעים יותר מהמוצר הוותיק. אלו עם התוספים היו פחות מוצלחים – מודבר בשבבים ושברים, כך שהשפעתם על המרקם קטנה מדי, וגם בטעם יש להם נוכחות קטנה יחסית. המחיר עד 8.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: גם אם לא הכל מושלם, זו השקה שאנחנו שמחים בה.

מארזי גרנולה אישיים של שופרסל

הרשת הרחיבה את המוצרים שהיא מציע בקטגוריית הגרנולה תחת המותג הפרטי שלה. היא עושה זאת עם מארזים אישיים של גרנולה, המיועדים לנסיעות ולטיולים: גרנולה TO GO עם פירות מיובשים, גרנולה TO GO עם צימוקים ואגוזים, גרנולה קראנץ' עם שוקולד מריר ואגוזי פקאן, וגרנולה קראנץ' טרופי עם פירות יבשים. מארזי ה-TO GO יעילים – יש בהם מספיק מקום לחלב, והכף המשולבת עושה את עבודתה. השניים האחרים ישמשו אתכם רק אם יש בסביבה קערה וכף. התערובות עצמן סבירות – יש בהן אמנם כמות סבירה של התוספות השונות, אך השילוב של כל הרכיבים יוצר תערובות מתוקות למדי, שלא לומר מדי (מכיל גלוטן). המחיר עד 5 שקלים ל- 50/90 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אם המתיקות מהווה עבורכם יתרון, תיהנו מהמוצרים החדשים בנסיעה הבאה שלכם.

גלידת גזר של וניליה

צילום רינת
צילום רינת

שיתוף פעולה ייחודי בין חברת התעופה ההולנדית KLM לבין רשת הגלידריות הישראלית, הוליד גלידה זו כמחווה לממלכה ההולנדית, והיא מוצעת עד 25.10.19 בלבד. הגלידה משלבת שמנת חמוצה, גזר וקרעי עוגת גזר טבולה בסירופ הדרים, ליים וברגמונט. הגלידה עשויה רק מרכיבים טבעיים, ולמרות החשש שלנו היא טעימה באופן מפתיע. השמנת והעוגה מאזנות את טעמו של הגזר, והכל ביחד יוצר חוויה כיפית לאכילה. המחיר עד 27 שקלים למנה. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה, מומלץ להרפתקנים שביניכם.

תלמה Active מבית יוניליוור

סדרה חדשה של דגני בוקר הגיעה למדפים, המשלבת 99% דגנים מלאים ועד כפית סוכר ורבע למנה. הסדרה כוללת שלושה מוצרים: Active שוקולד חלב – דגנים מאורז מלא וחיטה מלאה בתוספת שוקולד חלב; Active פירות – דגנים מאורז מלא וחיטה מלאה בתוספת פירות יבשים; ו-Active צימוקים ושקדים – דגנים מאורז מלא וחיטה מלאה בתוספת צימוקים ופרוסות שקדים. הפתיתים עצמם קשיחים יחסית, כך שהם סופגים באיטיות את החלב או היוגורט, ולא ממהרים להפוך לרכים מדי. התוספות עצמן נוכחות  בכמות סבירה בלבד – אם היו יותר מהן, היינו נהנים הרבה יותר (מכיל גלוטן). המחיר עד 19.9 שקלים ל-350 גרם.

בשורה התחתונה: חביב אבל לא מלהיב.

בקצרה

צילום שי נייבורג
צילום שי נייבורג

חברת ליב השיקה טופו חדש באריזת חיסכון, המחלקת את הטופו לשתי יחידות נפרדות, לשמירת הטריות של המוצר. בנוסף, הייצור עבר למשק ויילר, יצרן טופו ותיק. המחיר עד 18.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובנקודות מכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר