חטיבת הקייטרינג התעופתי של קבוצת ISS ישראל תספק ארוחות למטוסים בנתב"ג עד 2044

מאכילים את נוסעי 25 חברות תעופה
החטיבה זכתה במכרז של רשות שדות התעופה, במסגרתו גם תקים לראשונה מטבח עצמאי בשטח נמל התעופה

חטיבת הקייטרינג התעופתי של קבוצת ISS ישראל (ISS inflight catering), זכתה במכרז של רשות שדות התעופה, ותמשיך לספק ארוחות למטוסים בנתב"ג עד שנת 2044. במסגרת המכרז קיבלה ISS  היתר לבניית מטבח עצמאי בשטח נמל התעופה, וגבי גלזר, מנכ"ל חטיבת הקייטרינג התעופתי ב-ISS, כבר הודיע כי בכוונתו לערוך בדיקה במספר מטבחים דומים בעולם, על מנת להתרשם ממודלים שונים וליצור בנתב"ג מטבח יעיל בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

"אנו ממשיכים לחזק את מעמדנו כחברה המובילה בענף הקייטרינג התעופתי בישראל מזה 53 שנה, וכעת נוכל להמשיך את מלוא המגוון הקולינרי חובק העולם שלנו באופן אופטימלי, באמצעות הקמת המטבח החדש והמודרני ביותר שניתן", אומר גלזר.

אבי הוכמן, מנכ"ל קבוצת ISS ישראל, מוסיף: "אני גאה על ההצלחה של חטיבת הקייטרינג התעופתי, ובעיקר על המשך הצמיחה שלה, שמהווה מודל לחיקוי עבור כולנו. אני בטוח כי לקוחות החברה ייהנו ממנות מפתיעות, בריאות ולא שגרתיות, ברמה קולינרית גבוהה".

חטיבת הקייטרינג התעופתי של ISS מהווה בחירה ראשונה עבור חברות התעופה הזרות היוצאות מישראל. החברה מספקת ארוחות ל-25 חברות תעופה בינלאומיות מצפון אמריקה, אירופה, אפריקה והמזרח הרחוק, וכן לחברות שילוח, בתקנים מחמירים וסטנדרטים גבוהים. החטיבה כוללת גם את Jet Gourmet ("ג'ט גורמה") – שירותי קייטרינג והזנה למטוסי מנהלים וטיסות מיוחדות ופרטיות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר