חינאווי בפיתה: הפיתה שמחזיקה את הכל

העיקר בחינאווי זה הבשר שעשוי טוב מאוד ובזכות העובדה שמשתמשים כאן בפיתות באיכות טובה הן מכילות היטב את כל הבשר והסלטים שמכניסים אליהן מבלי להתפרק

משפחת חינאווי ידועה בשני דברים: אלכוהול ובשר. יש למוניטין הזה היסטוריה ממשית, שהחלה ביפו בשנות ה-40 של המאה הקודמת, אז הקים קרים חינאווי את חנות האלכוהול הראשונה שהפכה ברבות השנים לרשת Wine & More. אחרים במשפחה זו חתומים על כמה מהאטליזים הידועים ביפו, ומאחר שמדובר במשפחה גדולה מאוד, רבים מהעסקים הנושאים את השם 'חינאווי' אינם קשורים זה לזה מבחינת עסקית. אפשר לצלול במעמקי הקשרים המשפחתיים והעסקיים, אבל לא היו לנו הזמן והסבלנות לכך. אחרי הכל, מה שמשנה הוא המיזם החדש.

צילום קוקו

המיזם הזה הוא ביטוי נוסף לאחר הטרנדים של השנים האחרונות, הנוכח בעיקר בתל אביב: קצביות שונות מציבות בתחומן גריל פחמים, ומציעות ללקוחות אפשרות לאכול במקום, בפיתה, את הבשרים שהם מתכוונים לרכוש הביתה. כעת מצטרף לטרנד הזה סניף קרליבך של רשת Wine & More: הם פינו כמה מקררים, הציבו גריל גדול ובר עם כסאות מסביב, ויצרו תפריט בסיסי ובטוח: פיתה עראיס, פיתה קבב הבית, פיתה מרגז, פיתה פרגית, ופיתה שיפוד אנטרקוט – מחיר כל אחת 29 שקלים; מיקס מרגז ופרגית ופיתה נתח קצבים – 45 שקלים; ופיתה פילה – 59 שקלים. בנוסף יוצעו בכל שבוע מנות ספיישל מתחלפות, כגון צלעות טלה, סטייק סינטה, סטייק אנטריקוט, המבורגר, אסאדו ועוד. תוכלו גם לקנות אלכוהול במחיר נוח: בירה סן מיגל שמייבאת המשפחה ב-15 שקלים לבקבוק, ומגוון יינות שונים שנמכרים ב-15 שקלים לכוס.

צילום יעל יצחקי

כאמור, הבשר מגיע בפיתה, ואפשר להוסיף קצת סלטים: יש טחינה, צ'ימיצ'ורי, חצילים על האש, כרובית ועוד. חשוב לציין כי צ'יפס לא תמצאו כאן, כי העיקר הוא הבשר, והבשר עשוי טוב מאוד. בזכות העובדה שמשתמשים כאן בפיתות באיכות טובה, הן מכילות היטב את כל הבשר והסלטים שמכניסים אליהן מבלי להתפרק, כך שאפשר ליהנות מארוחה משביעה וטובה במחיר נוח.

חינאווי בפיתה ב-Wine & More, קרליבך 25 תל אביב. א'-ה' 11:00-20:00, ו' 9:00-16:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר