חנות חדשה במרכז שוסטר ברמת אביב למותג כלי הבישול הצרפתי LE CREUSET

קולקציית הסירים מברזל יצוק שומרת על עיצובה המקורי ומוצעת בשלל צבעים
LE CREUSET הוא מותג כלי מטבח פרימיום שהוקם בשנת 1925 בצרפת, ונחשב למותג בעל שם עולמי בעיקר בכל הקשור לסירים

מותג הפרימיום הצרפתי LE CREUSET (לה קרוזה), שהגיע בשנה שעברה לישראל ופתח חנות ראשונה בקניון עזריאלי תל אביב, מתרחב עם חנות שניה בישראל במרכז שוסטר ברמת אביב. חנויות הבוטיק של המותג יציעו את קולקציית סירים ומחבתות העשויים ברזל יצוק בעבודת-יד, קולקציית כלי בישול העשויים פלדת אל-חלד, קולקציית כלי בישול ואפייה נון-סטיק, כלי אבן וקולקציית אביזרים משלימים, כגון כוסות יין, ספלים, קומקומים, סכינים ועוד אשר ישווקו בטווח מחירים של 59-1,499 ₪.

לסירים ולמחבתות אחריות לכל החיים
לסירים ולמחבתות אחריות לכל החיים

לפי החברה, בשנתיים הקרובות צפויות להיפתח ארבע חנויות נוספות של לה קרוזה, וזאת לאחר שבעבר שווקו מוצרי המותג רק לחנויות פרימיום לעיצוב הבית, וכעת נמכרים המוצרים גם בחנויות הבוטיק הרשמיות.

לסירים, המחבתות והקומקומים ציפוי אמייל קשיח בשלל צבעים
לסירים, המחבתות והקומקומים ציפוי אמייל קשיח בשלל צבעים

LE CREUSET הוא מותג כלי מטבח פרימיום שנוסד בשנת 1925 בצרפת, ונחשב למותג בעל שם עולמי בעיקר בכל הקשור לסירים. קולקציית הסירים המובילה שלו שומרת על עיצובה המקורי, מוצעת בשלל צבעים, ועשויה מברזל יצוק בעבודת יד ע"י אמנים צרפתיים. לסירים, המחבתות והקומקומים ציפוי אמייל קשיח בשלל צבעים. כל כלי הבישול של המותג מתאימים לכל מקורות החימום: גז, אינדוקציה, כיריים חשמליים, ותנור. לסירים ולמחבתות אחריות לכל החיים.

 

LE CREUSET, אבא אחימיאיר 17 רמת אביב ג', 03-7395399

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר