חשבתם פעם לישון באיגלו בחופשה?

Snow Hotel ממוקם בחלקה של לפלנד השייך לפינלנד ויש בו מספר פסלים כמו זה עם אפקטים מיוחדים
לפי בוקינג.קום 43% מכלל המטיילים מתכננים ללון ב-2019 במקומות לינה בהם מעולם לא היו לפני – למשל איגלו ומלונות קרח, ו-60% מכלל המטיילים מעדיפים להוציא את כספם על חוויות מאשר על מוצרים חומריים בחופשתם הבאה

Booking.com שמחברת מטיילים עם מגוון רחב של מקומות לינה, ערכה מחקר בקרב יותר מ-29 מיליון מקומות לינה ומעל 143,000 יעדים ברחבי העולם. הנה חמישה מקומות לינה הקרים ומרעננים ביותר לחופשת חורף אולטימטיבית.

Snow Hotel קמי, פינלנד

Snow Hotel ממוקם בחלקה של לפלנד השייך לפינלנד, ומציע חדרים העשויים לגמרי מקרח ושלג. איך תישנו בחדר עם טמפרטורה ממוצעת של 5 מעלות? כנראה שאפשר, כי המיטות מכוסות בעור כבש חמים ושקי שינה עם פנים פליז. Snow Hotel כולל גם חוויות חורף ייחודיות כגון טירת שלג, אולם תפילה משלג לחתונות, בר מקרח, מספר פסלים עם אפקטים מיוחדים, גלריה Gemstone, ותכניה שבועית המציעה פעילויות שונות וחוויות נוספות לבחירה.

Icehotel – יוקאסיארבי, שבדיה

בין האגמים וההרים הצפוניים של שבדיה, יותר מ- 100 קילומטרים צפונית לחוג הארקטי, בונים בכל חורף מחדש את מלון Icehotel העשוי כולו משלג וקרח מנהר טורנה (Torne) הסמוך. הטמפרטורה בחדרים נעה בין מינוס 5 למינוס 8 מעלות, וכל אחד מהחדרים בעל עיצוב שונה – כולל רהיטי קרח מגולפים בעבודת יד על ידי אמנים מרחבי העולם. לאחר שינה בשקי שינה תרמיים על מיטות מכוסות בעורות אַיָל, תוכלו להתחיל את היום עם ארוחת בוקר עשירה לפני הכניסה לסאונה, האמבט החם או אמבט הקרח. האזור סביב יוקאסיארבי פופולרי בקרב אוהבי פעילויות חורף כמו מזחלות כלבים, מזחלות איילים וסיורים.

Sorrisniva Igloo Hotel – אלטה, נורבגיה

ממוקם 20 ק"מ מנהר אלטה ו- 20 ק"מ מהמרכז של אלטה – עיר הזוהר הצפוני. Sorrisniva Igloo Hotel הוא מבנה מרשים אשר בכל חורף נבנה מ- 2,000 מטר מרובע שלג וקרח. טמפרטורת החדר נעות בין מינוס 4 למינוס 7 מעלות. חשוב להביא תחתונים תרמיים כדי לשמור על החום, למרות שבכל החדרים המיטות מרופדות בעור איילים ומספקים לאורחים שקי שינה. לאוהבי אמנות אסור להחמיץ את פסלי הקרח המוצגים ברחבי המלון. מטיילים המחפשים לשלב בין טיפול אלטרנטיבי ונוחות מודרנית, ימצאו כאן את מבוקשם.

Hotel de Glace – סאן גבריאל דה ולקרטייה, קנדה

עם שלושה ברים שעשויים מקרח, מגלשת קרח מקורה, וחדר תפילה העשוי קרח, Hotel de Glace  הוא המלון היחיד מסוגו בצפון אמריקה. צוות המלון מקבל את  האורחים עם קוקטייל בכוס קרח, לפני שמלווים אותם לחדרים בהם הטמפרטורה בין מינוס 3 למינוס 5 מעלות. במלון יש גם פארק מים מקורה ומחומם, וכן ספא תחת כיפת השמיים.

Blacksheep village Igloo La Plagneלה פלאן, צרפת

Blacksheep village Igloo La Plagne מתאים למטיילים שרוצים לשלב חופשת סקי עם לינה באיגלו. המלון מציע אווירה נינוחה ושירות מצטיין, וממוקם ליד מעליות הסקיBelle Plagne  ו-Bergerie. ניתן ליהנות ממגוון רחב של פעילויות כגון מזחלות קרח (bobsleigh) לפני שמתפנים לפונדו גבינה חם. מי שלא רוצה לישון באיגלו שלג בחופשה, יכול להזמין שהייה בהוט-איגלו, וליהנות מהחום הנעים של תנור עץ.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר