תשעה יעדים עולמיים לחובבי קפה

מדי יום מוזמנות יותר מ-1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה של Booking.com למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה
קפוצ'ינו, מקיאטו, מוקצ'ינו או אספרסו קצר וחזק – קפה טוב אפשר למצוא כמעט בכל מקום בעולם, אבל בוקינג מציעה תשעה יעדים שכדאי לטוס אליהם במיוחד

 Booking.com חושפת את רשימת היעדים האהובים ביותר על חובבי הקפה, והיא עושה זאת מתוך יותר מ- 21 מיליון המלצות של לקוחות שהזמינו דרכה מקומות לינה ברחבי העולם.

מלבורן אוסטרליה

העיר נחשבת לבירת הקפה של אוסטרליה, ולא מסתירה את אהבתה לקפה. קל לשמוע בה פולי קפה נטחנים ומכונות אספרסו הפועלות ללא הפסקה כדי לספק לעוברים והשבים את המשקה האהוב עליהם. מלון עליו ממליצה בוקינג: בלב מלבורן ב- Adobe 361, משם קפיצה קטנה ל- Axil Coffee Roasters לקפה של הבוקר. אפשר ליהנות מהקפה גם בחדר המסוגנן במלון.

וינה אוסטריה

וינה ראויה להופיע במקום גבוה ברשימת היעדים המועדפים של חובבי קפה. תרבות בתי הקפה הוינאית מצוינת על ידי אונסקו כאתר מורשת תרבותית (בלתי מוחשית), מה שמוסיף לאינטרס המשותף לשמר ולהגן על מוסדות הקפה של בירת אוסטריה. ביקור בעיר לא יהיה מושלם בלי ישיבה באחד מבתי הקפה באזור וידן (Weiden), בו יש גם פארק המוקדש למייסד של בית הקפה הראשון של וינה – יוהאנס דיאודאטו (Johannes Diodato). מלון מומלץ:  Urbanauts כדי להבטיח חוויה טרנדית ומצטלמת היטב לאינסטגרם. מצד שני, גם הרבה בתי מלון אחרים יספקו לכם חוויה וינאית.

רומא איטליה

איטליה, אספרסו ורומא הם שמות נרדפים. האיטלקים אוהבים את הקפה שלהם חזק ומהיר. מדי יום הם שותים מספר כוסות אספרסו, כשהפילוסופיה של "ללגום ולצאת לדרך" מיושמת בבתי הקפה ברחבי העיר – המקומיים לא מתנחלים לזמן רב בבית הקפה, כנהוג אצלנו. אחד מברי הקפה הפופולאריים והמוכרים ביותר שכדאי  לבקר בהם, הוא Sant’Eustachio Il Caffe. מגישים כאן יותר מ- 6,000 ספלי קפה ביום, ויודעים דבר או שניים על קפה. ניתן ללגום את אספרסו אחר הצהריים על גג פרטי במגורי La Maison D’Art Luxury Suite , וליהנות מהנוף של הפנתאון הסמוך.

 

לבוב אוקראינה

העיר האוקראינית נחשבת לאחד מאתרי המורשת של אונסקו, אבל לא כולם מכירים אותה. מי שכן מכיר ימצא בה תרבות בתי קפה שמתחרה בכל עיר מקבילה במערב אירופה. יחסי אנשי לבוב עם קפה התחילו עוד בסוף המאה ה- 18, כאשר האוסטרים הגיעו וסייעו לעצב את מה שכיום הוא חלק גדול מהתרבות המקומית. מלון מומלץ: Vintage Boutique Hotel הממוקם במרכז ההיסטורי של לבוב בבניין מהמאה ה- 15, הוא מסע בזמן הממוקם במרחק הליכה מקפה Virmenka  המפורסם בעיראגדי, שם תוכל להזמין את הקפה המקורי שנחלט על פי המתכון הלבובי. בהחלט חגיגה לאניני הקפה.

אמסטרדם הולנד

'החברה ההולנדית למזרח הודו' הייתה הסוחרת הראשונה בעולם בקפה ותבלינים, כך שאין פלא שההולנדים לוקחים את שתיית הקפה שלהם ברצינות. עם אינסוף בתי קפה ובתי קלייה הפזורים ברחבי העיר, אמסטרדם מריחה מפולי ערביקה טחונים. מלון The Hoxton המומלץ על ידי בוקינג, מגיש בארוחות הבוקר שלו את תערובת האספרסו המשובחת של Lot Sixty One. המלון הממוקם ברצועת התעלה ההיסטורית של אמסטרדם, מאפשר ליהנות מכוס קפה עם תצפית לתעלת האדונים היפה, ואל רוכבי האופניים המדוושים בדרך לעבודה.

פריז צרפת

כמו לכל דבר פריזאי, גם לקפה צריך להתייחס עם סגנון, ולהתרחק מכל מלכודת תיירים. הרובע ה- 11 מהווה מקום ריכוז של אנשים יצירתיים שאוהבים את בתי הקפה שלהם בוטיקיים ועדכניים. בית הקפה החדש Café Oberkampf הפך במהירות לנקודת משיכה למטיילים אופנתיים עם אצבע על הדופק של העיר. ניתן ללון מעבר לפינה בבית החרושת לטקסטיל לשעבר, מלון Hôtel Fabric המסוגנן.

איסטנבול טורקיה

בכל כוס קפה טורקי חזק טמונה היסטוריה ארוכה. לפני מאות שנים הוא הומצא על ידי העותמאנים, וכיום הוא זמין בכל פינת רחוב. הטעם טמון בהכנה, לכן יש להגיע מוכנים לחוויה עשירה ומלאת טעמים. החל מרשת  House Café העדכנית, ועד ל- medieval café without a name הנוסטלגי אשר ממוקם ברחוב קורלולו עליפאסה (Corlulu Alipasa Medreses) – איסטנבול מכינה קפה בכל מקום ועבור כולם. כחלק מבניין היסטורי בן 139 שנים, מלון מיניאטור (Hotel Miniature) נמצא במרחק דילוג להאגיה סופיה, ארמון טופקאפי (Topkapi Palace) והמסגד הכחול.

סיאטל ארה"ב

כמרכז של אחת מרשתות בתי הקפה הגדולה בעולם, Starbucks, סיאטל היא מקום מתבקש לבקר בו. סניף סטארבקס המקורי ב- Pike Place Maret מסמל את תרבות הקפה העשירה. ברחבי העיר יש ברי קפה ובתי קלייה, במיוחד באזור האוניברסיטה ובקפיטל היל. המלצת בוקינג: Watertown Hotel באזור האוניברסיטה יספק גישה לנקודות הקפה הטובות ביותר. במלון יש את Pineapple Cafe, שם ניתן לשתות את הקפה הראשון בבוקר, לפני שיוצאים אל העיר.

וולינגטון ניו זילנד

הוולינגטונים אוהבים את הקפה שלהם, ובמרכז העיר ניתן למצוא יותר מעשרה בתי קלייה, כשהארומה של פולי הקפה הנקלים עולה באוויר. סצנת הקפה של וולינגטון מגוונת כמו התושבים שלה: החל מנקודות מפגש להיפסטרים ועד לנקודות רגועות מול הים. לא כדאי להחמיץ במהלך ביקור בוולינגטון את המוסד הידוע Fidel’s. שם מקבלים קפה קובני המגיע טרי מבית הקלייה בפינה. בית הקפה שוקק חיים, ומספק תחושה של הוואנה. אפשר ללון במרחק הליכה ברחוב קובה ב- Grand Mercure Wellington.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר