ט"ו באב 2018 במסעדות

חג האהבה ט"ו באב יחול השנה ביום ו' 27.7.18, אבל החגיגות יתחילו ערב קודם ביום ה' 26.7 – גם כדי שהמסעדות הכשרות ישתתפו בחגיגה, וגם כדי לפתוח סופ"ש של אוכל ושתייה. הנה חלק מההצעות

ט"ו באב של אהבה אסיאתית בקמפאי באר שבע

צילום ספיר קוסא
צילום ספיר קוסא

במסעדת קמפאי, המוסד הבאר שבעי, יחגגו את חג האוהבים עם דקורציה רומנטית, שרשראות של לבבות אדומים, ספיישל קוקטיילים, ומנות ספיישל פרי יצירתו של השף דרור שושן. תפריט הספיישל לזוגות האוהבים יוגש בערב ט"ו באב, יום חמישי, 26/7. בין המנות פוג'יקו רול – קוביות לוקוס טמפורה ברוטב מיסו יוזו על רול ירקות במעטפת סומסום (4 יח' 52 ₪), סלמון פוריקאקה רול- רול במילוי סלמון במרינדת ליים ג'ינג'ר סויה ומירין עם ירקות עטוף בטרטר סלמון עם  קרם וואסבי ושבבי אצות פוריקאקה (52 ₪), ספיישל קינוח sweet love -מרנג וניל עם קרם למון גראס ושוקולד לבן , קולי פטל אדום , סורבה פירות יער, קראמבל אננס וטוויל פריך (48 ₪).

קמפאי, רחוב חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע. 08-6655999

חוויה רומנטית מול הנוף של נמל עכו הציורי

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

מסעדת אלמרסא של השף עלאא תחגוג את חג האהבה בימים חמישי, שישי, שבת 26-28/7, עם חתימת יד אישית של עלאא שמשלב בין המטבח הערבי למטבח הצרפתי המודרני, ויוצר מנות דגים ופירות ים עונתיות עדכניות, בין הספיישלים שיוגשו לאורך סוף השבוע: בר ים בגריל פירה חציל לובייה מוקפצת ושמן זית (132), סלמון כבוש קלות עם צלפים שמן עירית ופלפל חריף (52), קינוח ט"ו באב של שתי שכבות של מוס שוקולד ולרונה (42).

מסעדת אלמרסא, נמל הדייגים 13, עכו העתיקה. 04-9019281

סופ"ש של אהבה לוהטת ב"לוקס" החיפאית

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

לכבוד חג האוהבים רקח השף עלאא מוסא ספיישלים לזוגות האוהבים וכל מי שרוצה להגיע לחגוג אהבה במסעדת "לוקס" החדשה ברחוב הנמל בחיפה. 26-28/7.  בין מנות הספיישל: קוקי סן ז'אק קרם בטטה וחמאה שרופה (58), תמנון בפלנצ'ה עם תפו"א צלפים ובצל סגול (62), שקדי עגל עם פירה חומוס וקרם פלפלים (54), קינוח ליאלי ביירות (32), טארט שוקולד וריבת תותים (34), קוקטייל אהבה עם מרווה שרופה אשכולית אדומה וערק (38).

מסעדת לוקס, רחוב הנמל 13 חיפה. 077-2060970

חג אוהבים בליבירה החיפאית

צילום אנטולי קריניצקי
צילום אנטולי קריניצקי

בליבירה, המבשלה מסעדה ברחוב הנמל בחיפה’ יחגגו את חג האוהבים cחמישי, שישי ושבת 26-28/7 עם הבירות של ליבירה, הקולינריה של השף רועי אברהם ומנות ספיישל מיוחדות כמו פלטת גבינות זוגית – מגוון גבינות בוטיק עם פירות וירקות העונה, צ'אטני ולחם אגוזים,  ועוד פלטות זוגיות נוספות. קינוח זוגי (בתמונה) – לבבות מוס שוקולד לבן, קצפת אגוזי לוז, טראפלס שוקולד, רוטב פירות יער, ואפרסקים טריים – 68 ₪.

ליבירה, רחוב הנמל 26 חיפה. 04-3740251

סושיאל קלאב: סופ"ש של ספיישלים זוגיים וקוקטיילי אוהבים

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

בסושיאל קלאב יחגגו את חג האוהבים לאורך כל הסוף שבוע (26-28/7). המסעדה הוותיקה שמתחבאת בפיאצה פנימית על שדרות רוטשילד , תציע קוקטיילים כמו mexican honeymoon הכולל טקילה אל חימדור, אפרול, רוזה ותותים (48 ₪), קוקטייל bahama mama הכולל בקרדי, קרם קוקוס, אננס טרי, ליים ואמארו (49 ₪) ועוד רבים נוספים. בין  מנות הספיישל של השף צביקה שטראוס: מנות זוגיות של דגים נאים מהדגה היומית 78-92 ₪, מנות בשרים זוגיות מבשר מרמת הגולן 180-360 ₪, ועוד הפתעות קולינריות.

סושיאל קלאב, שד' רוטשילד 45/אחד העם 54 תל אביב. 03-5601114

ט"ו באב כשר קלואליס סטייל

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

מסעדת קלואליס של השף ויקטור גלוגר במלון הילטון תל אביב, תציע לאוהבים מנות ספיישל חגיגיות לחג האוהבים אשר יוגשוו ביום חמישי 26 ליולי. ביניהן מנות ראשונות כמו פריקסה סלק עם מוח טלה מטוגן, איולי לימון כבוש, כוסברה, אריסה וגרידת חלמון כבוש 78 ₪, טרטר בקר קלאסי עם ביצת שליו טריה, קורנישון, שאלוט, קרם חרדל וברנדי וטוויל טפאיוקה – 82 ₪. עיקריות כמו טורטליני לוקוס בקולי עגבניות תמר, עגבניות צרובות ולב חציל שרוף – 165 ₪, חזה ברווז קונפי, ציר דובדבנים, שוקרוט כרוב סגול אלזסי עם קימל, כיסוני קטאייף במילוי קונפי ברווז ואגסים ביין – 169 ₪. יהיו גם קינוחים זוגיים.

קלואליס הכשרה, מלון הילטון תל אביב. 03-520-2127

הולה חוגגת סופ"ש של אהבה

צילום מרב דבש
צילום מרב דבש

לכבוד חג האוהבים החליטו לחגוג במסעדת הולה של השף ויקטור גלוגר, סופ"ש של אהבה בימים חמישי, שישי ושבת 26-28/7.  בין ההפתעות מנות ספיישל כמו צמד טרטר טונה טונה אדומה, צ'ילי וכוסברה עם רוטב שמנת חמוצה וחזרת 42 ₪, צמד צדפות קוקי סאן ז'אק וכבד אווז ברוטב ביסק סרטנים 82 ₪, פאייה פירות ים זוגית בניחוח זעפרן עם שרימפס, קוקי סאן ז'אק, קלמארי, מולים 195 ₪. קוקטיילים זוגיים בכוס גדולה עם שני קשים 75 ₪, כמו למשל  קוקטייל אהבה הכולל בומביי ספייר, סן ז'רמן, תות טרי ובזיליקום.  קינוח ט"ו באב – בראוניס שוקולד לבן עם קרם קוקוס, פיסטוק  ופירות יער – 38 ₪.

הולה בראסרי, רחוב הירקון 87 תל-אביב 

יום אהבה רומנטי במסעדת הארווי'ס ירושלים

צילום טל מרום
צילום טל מרום

לרגל יום האוהבים, שף חיים (הרווי) סנדלר, הבעלים והשף של מעשנת העץ הירושלמית HARVEYS, מזמין את הזוגות האוהבים לארוחה רומנטית עם בשרים איכותיים, קוקטיילים זוגיים ואווירה מיוחדת. בתפריט צ'ימיצ'נגה: טורטייה במילוי בשר בקר טחון עם צ'ילי, ממרח גוואקמולי ורוטב סלסה – 49 ₪, נתחי אנטריקוט מעושנים – 52 ₪ ל-100 גרם. שורטריבס: 700 גרם לצד קולסלואו  וצ'יפס ביתי – 149 ₪. קוקטיילים זוגיים יוגשו בבאקטים – 50-60 ₪.

הארווי'ס – בן שטח 7 ירושלים, 02-6246444

אוהבים סושי? גם הסושי אוהב אתכם

צילום שרית גופן
צילום שרית גופן

מסעדת KIYOSHI – Sushi & Bar (קיושי סושי בר) המציעה תפריט אסיאתי מגוון, תציע בערב ט"ו באב חג האהבה – חמישי 26.7, את רול הטריו שלה בצורת לבבות. רול טריו סלמון, טונה, בס, מלפפון ועירית, עטוף באבוקדו – 51 שקלים (8 יחידות). KIYOSHI (קיושי) ממוקמת במתחם הקניות שבכניסה לקיבוץ גבעת ברנר – כשר. 08-933-0009. לרשום  בווייז: Kiyoshi.

חגיגות ט"ו באב במסעדת גורדוס עם מנת ספיישל מושחתת

צילום גיל קולוג
צילום גיל קולוג

לכבוד יום האהבה החל בתאריך 26 ביולי, תציע מסעדת גורדוס מנה רומנטית המשלבת את הטוב מכל העולמות: שתי קציצות המבורגר מעוצבות בצורת לבבות עם גבינת צ'דר, במשקל 120 גרם, בין שתי פיצות לב עם פפרוני – 75 ₪. המנה תצטרף לתפריט הקיים במסעדה, ותוצע במשך כל הסופ"ש.

גורדוס, פארק פרס חולון, 03-7733366

מסעדת טאיה חוגגת את ט"ו באב בשבוע של אהבה לטעמים אסייתיים

צילום רוני נחמד
צילום רוני נחמד

מסעדת טאיה האסייתית בקדימה חוגגת את חג האהבה העברי בשבוע מיוחד שיחול בין התאריכים 23.7-26.7. במהלך השבוע ייהנו הסועדים מספיישלים חגיגיים מעשה ידיו של השף ירון שנבל, בהם מככבים מטבחים אסייתים מגוונים, כמו התאילנדי, הוויטנאמי, היפני והאינדונזי. בין המנות: סביצ'ה סלמון קיצי ברוטב הויסין, עם בצל מקורמל, בצל ירוק, צ'יפס סלק קריספי ונבטים טריים; פילה בקר עם פלפלים, שעועית ירוקה, ברוקולי ,פטריות ונגיעות צ'ילי; וקינוח "כדור בדולח" – כדור שוקולד לבן ממולא בקרם פטיסייר ונוגט, מונח על שברי קרמבל שוקולד מלוח. אל המנות יצטרפו קוקטיילים צבעוניים מהבר ,

טאיה – פרטים נוספים והזמנת מקומות באתר. או בעמוד הפייסבוק "טאיה Taya"

קופינאס – אהבה מהביס הראשון

מסעדת קופינאס השוכנת במושב צור משה חוגגת את ט"ו באב ומקדישה לו שבוע שלם שיחול בין התאריכים 23.7 – 26.7. במהלך השבוע יוגשו ספיישלים יצירתיים ומושקעים פרי עמלו של השף ירון שנבל, אשר מביאים לקדמת הבמה את המטבח האיטלקי-ים תיכוני, תוך שימוש בחומרי גלם מתוצרת מקומית. בין הספיישלים סביצ'ה דניס נא על קרם חציל שרוף, קוביות תפוח עץ, צנונית, בצל סגול, צ'ילי, נענע, כוסברה, שמן זית ולימון; ריגטוני פילה בקר – פסטה עם נתחי פילה בקר, שמנת, פטריות שיטאקי, בצל סגול, שקדים קלויים ופרמז'ן. לצד המנות יוגשו קוקטיילים מיוחדים במינם הנרקחים על הבר של קופינאס.

קופינאס – צור משה. הזמנת מקומות 09-7722672,  באתר המסעדה או בעמוד הפייסבוק: "קופינאס kofinas"

חוגגים אהבה במסעדת סילו עם תפריט ט"ו באב חגיגי

צילום בן חסדאי
צילום בן חסדאי

לרגל ט"ו באב, ביום חמישי 26 ביולי תציע מסעדת סילו בחולון תפריט ספיישל בניצוחו של השף טל כהן. מנות הספיישל יוגשו לאורך כל הסופ"ש.  התפריט כולל מנות בנוסח איטלקי ים תיכוני, אשר יצטרפו לתפריט המסעדה הקיים. המקום יקושט באווירה רומנטית והסועדים יקבלו מזכרת מהערב- צילומי מגנט. התפריט כולל פולנטה רטטוי, ניוקי פסטו תאנים, כבדים ופירה (בתמונה),  קינוח אלף כוכבים.

סילו, מתחם "לה פארק" חולון, 03-5733315. חנייה בשפע בחינם

אהבה יוונית ביאסו

צילום עמית זאנטקרן
צילום עמית זאנטקרן

לרגל ערב ט"ו באב שיחול ביום חמישי 26 ביולי, המסעדה היוונית השמחה "יאסו" בתל-אביב תציע ארוחת ערב רומנטית וכיפית לזוגות האוהבים, שתלווה במסיבה יוונית עם די-ג'יי עד לשעות הקטנות של הלילה. התפריט של השף אביב משה המציע מנות ים-תיכוניות קלאסיות עם טוויסט מודרני, לצד תפריט קוקטיילים עשיר. ביניהן דולמה (עלי גפן, ציזיקי של לינדוס ובייבי קישואים פריכים), קלמרי צרוב (קרם עגבניות מיובשות, קישואים חרוכים, עלי נענע, אורגנו ופטה) וסופלקי מאתונה ("ראס אל יאסו", טחינה חצילים, ציזיקי, ריבת לימון כבוש, ויניגרט שיפקה וסלסה של עגבניות). לקינוח "תות אנגלז"- קרם אנגלז, תותים, מקארון תות, קרם שמנת, שברי מרנג, קרמבל, עלי מיקרו ריחן וסורבה תות. יש להזמין מקומות מראש.

"יאסו" – הירקון 105 תל אביב, 03-6031719

HIRO'S DUET עם שף ישראל אהרוני

צילום שי נייבורג
צילום שי נייבורג

שף ישראל אהרוני יחגוג את ערב ט"ו באב 26 ביולי, באווירה רומנטית ב- HIRO לבונטין (ת"א), עם דואט של באנים, מוזיקת עולם אקלקטית,  חמימה והרבה סאקה, שיוצע (קארקוצ'י, ניגוואי וניגורי) ללא הגבלה עם מנה ראשונה לבחירה מהתפריט במחיר של 69 ש"ח לסועד, וכמו כן, דואט באנים  כמו באן ברווז, באן פורק בלי עסיסי, באן עוף וצ'אטני חריף מתוק, באן בקר מפורק, באן סטייק דלורית – ב-38 ש"ח. שירות המשלוחים של "הירו" יהיה פעיל בערב זה במתכונת מהירה, כאשר בהזמנה מעל 150 ש"ח יוענקו זוג בירות LEO תאילנדיות.

HIRO לבונטין – לבונטין 19 ת"א

מינה טומיי חוגגת אהבה אסיאתית

מסעדות מינה טומיי חוגגות אהבה בניחוח אסיאתי. בערב ט"ו באב, 26.07.18, החל מהשעה 18:00, יציעו המסעדות תפריט ספיישלים לערב זה, אשר יציע מגוון מנות קטנות שיוכלו בני הזוג לחלוק אחד עם השנייה. המסעדות מבוססות על חמישה מטבחים מהמזרח הרחוק, ומציעות מגוון מנות מכול מטבח תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים, פרי יצירתו של שף משה בדישי. בין הספיישלים: פלה ללוט – עלי ללוט במילוי קארי דג, שאלוט, למון גראס, בזיל תאילנדי, נאם פלה – 48 ₪; באן קון האנוי סטייל –  דפי אורז מאודים במילוי פטריות, עשבי תיבול, שום ,טופו, קריספי שאלוט, נוק צ'אם –  48 ₪; קאטי קבב – פראטה ראפ, מסאלה צ'יקן, צ'אטני נענע, צ'אטני צ'ילי, כוסברה, בצל כבוש – 58 ₪,

מסעדות מינה טומיי – פלימן 8 מרכז קסטרא, חיפה ; דרך עכו 192, קריון, קריית ביאליק; הארבעה 17, תל אביב. 2750*

חוגגים אהבה: ט"ו באב במסעדת הסוהו

צילום איציק בראל
צילום איציק בראל

מסעדת הסוהו בראשון לציון תחגוג את ט"ו באב השנה בערב יום חמישי, 26 ביולי 2018, עם מנות ספיישל ייחודיות אשר הורכבו במיוחד עבור יום זה: קוקטייל Double Dragon – קוקטייל פירותי ואקזוטי בשילוב פירות טריים; לאב רול – רול סושי ייחודי; טרטר לב – מנה אקזוטית עם דג טרי.

מסעדת הסוהו – משה בקר 15, אזור התעשייה הישן ראשון לציון. 03-9658395

פאט ויני אוהב בצבע

צילום רועי הלוי
צילום רועי הלוי

.מסעדת פאט ויני חוגגת את ט"ו באב בערב 26.07.18 ססגוני המשלב את כל חושי האהבה – ריח, טעם וצבע החל מהשעה 18:00 תציע המסעדה מנות ספיישל בצבעים ורוד וסגול על טהרת המטבח האיטלקי. בין מנות הספיישל שיצטרפו לתפריט לערב זה: סלקים צלויים בקרם אגסים ביין, גבינת עיזים, צלפים, פיסטוקים ובלסמי מצומצם- 29 ₪, טורטליני סגול במילוי מסקרפונה, צנוברים, חמאת אורגנו, נענע מטוגנת ואבקת סלק – 69 ₪, פיצה ורודה, בצק פיצה ורוד, קרם גבינות, תרד, בצל סגול צלוי, ארטישוק וגבינת מוצרלה- 59 ₪. מנות הספיישל יתווספו למנות התפריט הקבוע של המסעדה, כולן פרי יצירתו של השף רועי הלוי.

פאט ויני – הסולל 8, מתחם ביג קריות, 2730*

חוגגים אהבה ב-MEAT KITCHEN

צילום עידן גרוס
צילום עידן גרוס

בערב ט"ו באב 26 ביולי, שף נדב נצר שמוביל את מסעדת השף MEAT KITCHEN (מיט קיטצ'ן) יציע ארוחה רומנטית בסגנון צרפתי לזוגות האוהבים עם תפריט ספיישלים שרקח במיוחד: מנות ראשונות כדוגמת מקרון זהב במילוי פטה כבד, עיקריות כמו טורנדו רוסיני – מנה צרפתית המשלבת בין פילה בקר לכבד אווז. גם קטגוריות הקינוחים והקוקטיילים יקבלו טוויסט צרפתי בערב ט"ו באב.

MEAT KITCHEN – יגאל אלון 65 תל אביב. 03-6310684

ערב של אהבה ברפאלו

מסעדת רפאלו קסטרא חוגגת ערב מלא באהבה מהמטבח האיטלקי. בערב ט"ו באב, 26.07.18, החל מהשעה 18:00, תציע המסעדה מנות ספיישלים  לערב זה: בליני סלמון – סלמון כבוש, מיני פנקייק, רוטב יוגורט סומק, חרדל אמרנה וקרם בטטה  – 51 ₪, וקינוח ספיישל שוקולד (בתמונה) – פרלינים בטעמים, קוביות נמסיס, עוגת גבינה פטל, מוס קרמו שוקולד, פנקוטה שוקולד –  69 ₪, נוסף למנות המיוחדות לערב יצטרפו מספר קוקטיילים בלעדיים. כן יוצעו  המנות התפריט הקבוע של המסעדה.

רפאלו קסטרא – רחוב פלימן 8 מרכז קסטרא, חיפה. 6632*

רשת מקס ברנר: תפריט זוגי רומנטי חדש וייחודי לאוהבים

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

כמיטב המסורת, את חגיגות יום האהבה חוגגים ברשת 'מקס ברנר' בערב מיוחד המקדש את תרבות הארוחה הרומנטית ומורכב מתפריט מנות שרינג מיוחד. הסניפים יקושטו במאות נרות ולבבות, אווירה מעומעמת ומוסיקה שקטה ברקע לחוויה רומנטית הכוללת מתנה בסוף הארוחה: מארז פחית לב מעוצבת עם קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי, לסיום מושלם של הדייט.

DINNER FOR TWO – ארוחה זוגית מלאה עם קינוח זוגי ומארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה – 219 ₪. DESSERT FOR TWO – מנת טעימות לזוג + שתייה ומארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה -119 ₪. תפריט יום האהבה יוצע בתאריכים 26.7-27.7.18. יש לשריין מקומות מראש בכל סניפי מקס ברנר שוקולד בר ברחבי הארץ.

תפריט אוהבים במסעדות האיטלקיות פיאנו פיאנו ביקנעם ונתניה

צילום אגמדיה
צילום אגמדיה

את ערב יום האהבה הקרוב יחגגו במסעדות פיאנו פיאנו (יקנעם ונתניה) עם תפריטי ספיישלים לצד התפריט הרגיל ביום חמישי ושישי. שף דייב בגיו בפיאנו פיאנו נתניה יציע במנות הראשונות גספצ'יו שרימפס – מרק עגבניות קר עם ירקות טריים, שרימפס חלוט ומקלון לחם עם שומשום שמן עשבים ושום – 38 ₪. בעיקריות טורטליני שקדי עגל – טורטליני בצל מקורמל ותפוח אדמה מדורה עם שקדי עגל צלויים, ציר עגל, נגיעת שמנת וקרם בטטה – 86 ₪, קינוח: מוס שוקולד בלגי וקרם פטיסייר עם קרמל מלוח ביניהם מוגש על בסיס קרנצ'י של שוקולד לבן ועוגיות אוראו ומצופה בגנאש פררו רושה – 44 ₪.

שף אופיר דדי יציע בסניף יקנעם בראשונות "פואגרה" – כבד אווז על בריוש קלוי, ריבת בצל, דובדבנים במעטפת קרוקט בציפוי פנקו – 56 ₪. בעיקריות "רדיאטורה מאוהב" – רדיאטורה סלק ברוטב שמנת, קוביות סלקים וקולפניות גבינת עיזים – 69 ₪. קינוח "רד וולווט" – טורט פטל וקרם שנטילי וניל, מקרון תות, טוויל פטל ורוטב פטל – 46 ₪.

פיאנו פיאנו קניון G-6 יקנעם – 04-9121912, פיאנו פיאנו מתחם רוגובין נתניה –  09-9663663. לא כשר

תאוות בשרים במרינדו יקנעם

צילום אגמדיה
צילום אגמדיה

המסעדה בקניון G-6 מציעה החל מ- 19:00 ערב רומנטי עם תפריט שנבנה במיוחד עבור ערב ט"ו באב. מנה ראשונה כמו חטיפי אסאדו (בתמונה), עיקרית – מיקס בשרים זוגי עם תוספות בצד. לסיום פלטת קינוחים זוגית. המחיר לסועד 159 ₪.

מסעדת מרינדו קניון G-6 יקנעם. 04-6653290. לא כשר

אוהבים בשר בדוניה רוסה בעין הוד

צילום אגמדיה
צילום אגמדיה

לאוהבי הבשר ערב ט"ו באב בארוחת בשרים הכוללת מנה ראשונה – נקניקיית הצ'וריסו, ובעיקריות בין השאר אנטרקוט או סינטה (300 גרם) עם מיני מנגלים למרכז השולחן. כמו כן קינוח, שתייה קלה או סנגרייה ושתייה חמה. לזוג 300 ₪. תקף ביום חמישי בלבד, לאורך כל היום.

דוניה רוסה, כפר האמנים עין הוד. 04-9543777. לא כשר

ערב האהבה ברינו מילאנו בעפולה

צילום אגמדיה
צילום אגמדיה

לכבוד ערב ט"ו באב בנה השף והבעלים ליאור בר, תפריט מיוחד הכולל משקה פתיחה (יין אדום או לבן), מנה ראשונה לבחירה –  למשל ארנצ'יני על קרם פלפים שרופים (בתמונה). בעיקריות גם פילה לוקוס, קרם לימונים כבושים, פריקי ויוגורט עשבים. קינוח זוגי.  לזוג 290 ₪. שני סבבים ביום חמישי בלבד (19:30 ו- 22:00). כשר.

רינו מילאנו, שדרות רובע יזרעאל 24 עפולה. 1700-505-504

ט"ו באב ברק בשר עם דיל זוגי חגיגי

צילום ערן מרמר
צילום ערן מרמר

בתאריכים 26-27 ביולי 2018, תציע הרשת בכל סניפיה (סלמה ת"א, רמת החיל ת"א, חיפה, ראשל"צ) דיל זוגי רומנטי. הארוחה החגיגית כוללת אנטריקוט ישראלי / אנטריקוט ברילוצ'ה 300 גר', סינטה / סינטה שאטו 300 גר', כבד אווז 100 גר' , נתח קצבים 100 גר', שייטל 100 גר', צ'יפס / בטטה / תפו"א, 2 מנות ראשונות (לא כולל סלט רק בשר), יין הבית לזוג ללא הגבלה, 2 שתייה חמה לבחירה, קינוח לבחירה. המחיר לזוג 419 ₪.

רק בשר תל אביב- דרך שלמה (סלמה) 19, תל אביב – ראול ולנברג 14, חיפה- שד’ בן-גוריון 15, המושבה הגרמנית, ראשל"צ- שמוטקין 10, א.ת מזרח ראשל״צ. טלפון מרכזי 1-700-55-00-28

אהבה בשניים – גבינות ויין ביקב בזלת הגולן

חוויה המשלבת סיפור אהבה בין מתנת הטבע לבין אנשי היקב
חוויה המשלבת סיפור אהבה בין מתנת הטבע לבין אנשי היקב

יקב בזלת הגולן בקדמת צבי שברמת הגולן, מזמין לחגוג את ט"ו באב ביום שישי, 27 ביולי 2018 עם טעימת יינות, פלטת גבינות (2 סוגי גבינה), צפייה בסרטון, הסבר על היינות, תהליך ייצור היין, וחוויה המשלבת סיפור אהבה בין מתנת הטבע הייחודית לבין אנשי היקב. יום שישי 27.7 – 9:00-15:00. מחיר החבילה 80 ₪ לזוג – כולל טעימות יין וגבינות. בתיאום מראש. בחנות היקב ניתן לרכוש מיינות היקב ושאר תוצרת הגולן. כל יינות היקב כשרים למהדרין.

יקב בזלת הגולן, קדמת צבי. 04-6965010

ט"ו באב טבעוני ברשת לודנס אקספרס

צילום אנטון מיסלבסקי
צילום אנטון מיסלבסקי

יום חמישי, 26 ביולי 2018, ערב ט"ו באב. ארוחה זוגית הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית מתפריט הספיישלים, כגון פטוצ'יני, רביולי פטריות, בטטה, ניוקי כוסמין  ומיץ טבעי ב- 142 ₪, ומקבלים אייס קפה (בתמונה) וקינוח במתנה. תקף בכל מסעדות הרשת בישיבה במסעדה בלבד.

לודנס אקספרס – חיפה, נתנזון 22 העיר התחתית; פתח תקווה, הסיבים 9; רעננה, אחוזה 91, שרונה תל אביב, אלברט מנדלר 10. 8476*

סיפור אהבה בשווקי תל אביב

צילום תמר אלקלעי
צילום תמר אלקלעי

לרגל חג האהבה ט"ו באב, חברת מאסטר שוק (Master market) מציעה חוויה קולינרית רומנטית לילית מתובלת בטעמים מיוחדים, אלכוהול, סיפורים מהשכונה, ומתנות רומנטיות שיחכו לזוגות האוהבים בכל מסעדה. הזוגות ייצאו יחד ויכירו את דוכני אוכל הרחוב בשוק. הסיור יעבור דרך חמש מסעדות בשוק הכרמל: טעימת שווארמה בפיתה עם ירקות קלויים, עראיס בפרנה עסיסית של השף אביב משה (מסעדת מסה), טעימת סביצ'ה/קרפצ'יו, ומנה צמחונית (דג משתנה), חומוס מסבחה בליווי פיתות בעבודת יד, טעימות של בירות בוטיק ישראליות, קוקטייל ערק תימני, וקוקטייל וודקה עירקי. יין בוטיק ישראלי יימזג ללא הגבלה במהלך הסיור. קינוח בדוכן ג'ונאם מתוק ומיוחד. הסיור יתקיים ביום חמישי 26.7 החל מהשעה 20:30. המחיר לאדם 285 שקלים.

סיור קולינרי רומנטי לט"ו באב  – פרטים והזמנות 050-6571556

מהצייד באהבה

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

באווירה רומנטית תציע מסעדת בית הצייד (Hunter house), בגוש חלב ארוחה זוגית רומנטית לרגל חג האהבה ט"ו באב. הארוחה תתקיים בימים ה'-ו' 26-27.7 החל מהשעה 19:00, ותכלול: שני סלטים, שתי מנות פתיחה – ברוסקטה טרטר עגל, ועראייס; פלטת בשרים עשירה הכוללת קבב, חזה עוף, צלעות טלה וסינטה עגלה, זוג קינוחי קסטה לוטוס, ושתי כוסות יין מיקב מוני. מחיר לזוג: 370 שקלים.

מסעדת בית הצייד – בכניסה לכפר גוש חלב ליד בניין המועצה. 04-8722708

חוגגים אהבה באדום הירושלמית

צילום אפרת ליכטנשטט
צילום אפרת ליכטנשטט

במסעדת אדום הירושלמית יחגגו אהבה עם מנות ספיישל של השף אלרן בוזגלו, שיתווספו לתפריט הקיים. בבר ימזגו שמפניות וקוקטיילים שידאגו להרמת המצב רוח של הזוגות ויעודדו את הסועדים להראות אהבה. ספיישלים לט"ו באב: קוקטייל  שמפניה קרייזי love 42, ראשונות: אינארי בקר- כיסוני טופו, פילה, צלפים, בצל צ'ילי קרמל סויה – 68, טרטר טונה אדומה – טונה, פרי העונה – 72, עיקריות: אסאדו טלה – קונפי של טלה 6 שעות בתנור ברוטב ברביקיו – 220, סלמון  חרפרף בקארי צהוב – בליווי אטריות אודון – 120, קינוח: סמורי׳ס- עוגיות חמאה, מרשמלו ביתי שרוף, גנאש שוקולד מריר ובייליס – 52, בקבוק יין קינוח דלתון – .

חוגגים ט"ו באב עם הנוף המדהים של עין כרם

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

מסעדת הבראסרי בעין כרם שבירושלים, מזמינה לארוחה רומנטית בט"ו באב. השפית לירז שדה תגיש מנות מיוחדות, חלקן עם חומרי גלם שהביאה לאחרונה כשחזרה מסיור קולינרי בספרד. לדוגמא: נקניקים וגבינות היישר מספרד – 86 ₪, מנות נוספות: סלט בוראטה – פירות קיץ, ווינגרט, פסיפלורה – 52 ₪, מולים בסיידר תפוחים, עם תפוח אדמה וחזה אווז מעושן – 52 ₪, פילה לברק עם תוספת לבחירה – 108 ₪. בקבוקי שמפניה איכותיים ייפתחו על עמדת הבר שממוקמת בגג הצופה לנוף הוואדי.

הבראסרי – המעיין 15 עין כרם, ירושלים. 02-566-5000

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר