טיקה בשוק צפון – מומבאי ברמת החי"ל

דוכן שמציע מטבח הודי בשרי עשיר בטעמים, ריחות ותבלינים מהודו, וליתר דיוק מומבאי. צילום פאפא רצי
למי שעובדים כאן ומגיעים מורעבים בצהריים (12:00 עד 16:00) – וכולם מורעבים כאן, זה הכלל, מוצעת ארוחה עסקית ב- 59 ₪ שכוללת צלחת עם אחת המנות לבחירה, לחם נאן ושתייה (לימונדה, סודה, מים)

התחשק לנו להביא הביתה אוכל הודי בשישי בצהריים, והפתרון היה להגיע לשוק צפון ברחוב ראול ולנברג ברמת החי”ל, על מגוון הדוכנים והטעמים שמוצעים כאן. אנחנו יודעים שאינדי הצמחונית כבר ותיקה ומוכרת בשוק, אבל שמענו על השכנה החדשה טיקה (TIKKA) – דוכן שמציע מטבח הודי בשרי עשיר בטעמים, ריחות ותבלינים מהודו, וליתר דיוק מומבאי, וממתג עצמו כ-   Indian naanwich bar. מכיוון שהגעתי לכאן ביום שישי, אז זה היום בו לא מכינים את מנת המיתוג, אבל טוב לדעת לימים האחרים כי naanwich הינו שיפוד בשר שהושרה לילה שלם במרינדה הודית הנקראת מאמבלה, ונצלה בטנדור מסורתי (טאבון הודי), מגולגל ביחד עם ירקות טריים ורטבים בתוך נאן טרי (לחם הודי מסורתי) אפוי במקום (עוף 42 ₪, קארי צהוב 44 ₪, נאן וידלו בתערובת צ'ילי קאשמירי חריף 42 ₪, צמחוני מנתחי טופו בתבלינים 39 ₪).

צילום פאפא רצי
צילום פאפא רצי

למזלנו הטוב יש כאן עוד מנות בצלחת שמוגשות עם אורז בסמטי לבן, צ’אטני וירוקים: צ'יקן טיקה מסאלה – שיפוד נתחי עוף בתבשיל קרמי של מאסלת עגבניות וקרם קוקוס 52 ₪; צ'יקן קארי צהוב – שיפוד נתחי עוף בתבשיל קרם קוקוס, גראם מאסלה, שעועית ירוקה וקארי – 52 ₪; צ'יקן טנדורי – כרעיים של עוף במאסלת תבלינים עשירה בצלייה ארוכה – 54 ₪; וסלט צ'יקן טיקה – 42 ₪. למי שעובדים כאן ומגיעים מורעבים בצהריים (12:00 עד 16:00) – וכולם מורעבים כאן, זה הכלל, מוצעת ארוחה עסקית ב- 59 ₪ שכוללת צלחת עם אחת המנות לבחירה, לחם נאן, ושתייה (לימונדה, סודה, מים).

צילום נופר לפיד
צילום נופר לפיד

אנחנו הלכנו על הצ'יקן טיקה מאסלה (שני פלפלוני חריפות בתפריט) – לה;  וצ'יקן קארי צהוב (גם כן שני פלפלוני חריפות) – לי. שתי המנות גדולות ומספקות בהחלט גם אנשים רעבים, ושתיהן טעימות מאוד עם האורז הנלווה. איך אני יודע? כי גנבתי מקערת הטייק אוויי שלה. הודו במעוז ההייטקיסטים ברמת החי"ל? זה סטארט אפ בפני עצמו. מומלץ.

TIKKA – שוק צפון, ראול ולנברג 20 רמת החי"ל, תל אביב. 03-7511300, 052-3309090

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר