טסים לפריז או מתכננים? הספר הדיגיטלי 'פריז קצר ולעניין' יסייע

הספר מיועד לישראלים הנוסעים לפריז לקראת האולימפיאדה, לפניה או אחריה. ספר עדכני בדגש על טיולים, אמנות וגסטרונומיה
ב'פריז קצר ולעניין' יש המלצות בדוקות למאות מסעדות, פטיסרי, שוקולטרי ועוד. כ-40 תורמי ותורמות תוכן חלקו עם המחבר מידע, המלצות, תובנות, רגשות ותמונות שהעשירו מאוד את הספר

אחרי "פריז של כולנו" באפריל 2023, ועשרים שנה אחרי "תענוגות פריז", אביטל ענבר מפרסם את "פריז קצר ולעניין", ספר דיגיטלי שמהווה עיבוד וקיצור מהודק ומעודכן לקודמו, אבל לא חסר בו כלום. הוא מיועד לישראלים הנוסעים לפריז לקראת האולימפיאדה, לפניה או אחריה. ספר עדכני, בדגש על  טיולים, אמנות וגסטרונומיה.

גם לפי המחבר אביטל ענבר, הספר טוב מקודמו בזכות העבודה הממושכת והדקדקנית שהושקעה בו: עריכה יסודית שעזר בה מאוד בנו, עידו ענבר, שכללה בדיקה חוזרת של כל התוכן והפרטים. החידוש בספר הוא בהפרדה כמעט מלאה בין התוכן העברי לפרטים בלועזית. לכן זהו בעצם ספר קריאה קולח על פריז. לא חייבים לנסוע כדי לחוש את רוחה ואווירתה של עיר האורות.

בספר יש המלצות בדוקות למאות מסעדות, פטיסרי, שוקולטרי ועוד. כ-40 תורמי ותורמות תוכן חלקו עם המחבר מידע, המלצות, תובנות, רגשות ותמונות, שהעשירו מאוד את הספר.

לידיעת מי שיש להם הספר "פריז של כולנו" ואינם רוצים לרכוש את "פריז קצר ולעניין": כמעט כל המחירים – מסעדות, מוזיאונים ועוד, עלו ב-12 החודשים האחרונים ב-10% או יותר. המלונות הרבה יותר. כמו כן יחסר להם פרק 2, המפלח את ההיצע הפריזאי לתוכניות טיול עם ילדים, מבוגרים בדגש על גסטרונומיה ואמנות, בדגש על יופי, בדגש על היסטוריה והנצחה, בדגש ספרותי, והמלצות למיטיבי פריז.

מחיר הספר הדיגיטלי 'פריז קצר ולעניין' – 32 ₪ באתר 'מנדלי מוכר ספרים ברשת' – הזמינו כאן

אביטל ענבר מחבר 'פריז קצר ולעניין'. צילום אביטל ענבר

המחבר אביטל ענבר – סופר, מתרגם ספרות ועיתונאי, כתב לקהל סקרני ואנין-טעם שמונה ספרי מסע על צרפת ואזוריה. זה ספרו השלישי על פריז. כמו כן פרסם שני ספרים מודפסים על פרובנס, שניים אלקטרוניים (השני ב-2023), וגרסה צרפתית באמזון. כל ספריו מבוססים על מסעות-חקר ועל היכרות עמוקה ורבת שנים עם צרפת – שהעניקה לו בשנת 2019 אזרחות כהוקרה לפועלו. התאהבות בגסטרונומיה היפנית הניבה את הספר "רעבים בטוקיו" בארבע גרסאות – מודפס (מודן ינואר 2023), אלקטרוני ומוקלט (עברית), וגרסה אנגלית Gourmand in Tokyo (אמזון).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר