טעמים חדשים למשקאות האנרגיה ללא תוספת סוכר XL TEN: תפוח ומנגו

לפי נתוני סטורנקסט XL הוא המותג המוביל את שוק משקאות האנרגיה בארץ ומהווה כ-63% מהקטגוריה
בטמפו היצרנית והמשווקת אומרים כי חלק ניכר מצרכני משקאות אנרגיה מחפשים להפחית את צריכת הסוכר, בעיקר בחתך הגילאים 25 ומעלה

לאור ההצלחה המדווחת של משקה האנרגיה ללא סוכר XL TEN שהושק לפני כשנתיים, המותג מוציא בקיץ זה לשוק שני טעמים חדשים – תפוח ומנגו, שישתייכו לסדרת המשקאות ללא תוספת סוכר ועם 10 קלוריות בלבד לפחית. לפי נתוני סטורנקסט, XL הוא המותג המוביל את שוק משקאות האנרגיה בארץ ומהווה כ- 63% מהקטגוריה, כאשר  XL TEN מהווה נכון להיום 7%.

בטמפו היצרנית והמשווקת אומרים כי חלק ניכר מצרכני משקאות אנרגיה מחפשים להפחית את צריכת הסוכר, בעיקר בחתך הגילאים 25 ומעלה. "אנו עדים לצמיחה של XL TEN מאז השקתו, ושמחים להרחיב את הסדרה ולהשיק לראשונה בישראל ולקראת הקיץ משקאות אנרגיה ללא סוכר בטעמים", אומרים בחברה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר