ילד שנפל במדרגות אולם שמחות יפוצה ב-248,000 ₪

הילד נפל מגרם מדרגות במתחם אולם האירועים אל תוך מסלעה הצמודה לו ונחבל בידו
בנוסף יפוצה הילד בסכום של 70,000 ₪ מטעם מועצת התלמידים. פיצוי זה ניתן במסגרת פוליסת ביטוח תאונות אישיות של משרד החינוך, שבה מבוטח כל תלמיד בישראל, שהינה בתוקף גם מחוץ לשעות הלימודים ובחופשות

ילד בן 9 שהגיע עם הוריו למתחם הכנסים והאירועים סולי סולה ב'בית ראשונים' שבמושב ביתן אהרון, נפל מגרם מדרגות במתחם אל תוך מסלעה הצמודה לו, ונחבל בידו. הוא הגיע לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם אבחנו הרופאים שבר במרפקו השמאלי. הילד נותח ואושפז לארבעה ימים בבית החולים.

עו"ד אדיר שויגמן הגיש בשם המשפחה תביעת פיצויים לבית משפט השלום ברמלה, ובה טען כי הפציעה הותירה את הילד עם מגבלת תנועה בזרועו. לדבריו, עקב הפציעה נאלץ הילד להיעדר מלימודיו למשך תקופה ארוכה, והחל לסבול מירידה בתחושה בידו עקב פגיעה עצבית. לפי עורך הדין, מגבלות התנועה והתחושה מקשות על הילד בביצוע פעולות מוטוריות, וביניהן כתיבה.

לאחר הגשת התביעה החלו מגעים בין הצדדים לסיום הפרשה בפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט, ונחתם הסכם פשרה בין הילד ומשפחתו למתחם האירועים וחברת הביטוח מגדל שמבטחת את אולמי סולי סולה. לפי ההסכם תפוצה משפחת הילד בסכום כולל של 248,000 ₪, והתביעה תבוטל. בנוסף יפוצה הילד בסכום של 70,000 ₪ מטעם מועצת התלמידים. פיצוי זה ניתן במסגרת פוליסת ביטוח תאונות אישיות של משרד החינוך, שבה מבוטח כל תלמיד בישראל, שהינה בתוקף גם מחוץ לשעות הלימודים ובחופשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר