יקב טוליפ למען הקהילה: יינות Mostly מבציר 2007 בשיתוף עם סטודיו אנד ג'וי

לכבוד חג הפסח השנה בחר היקב להשיק את סדרת היינות החדשה והיוקרתית 2007 MOSTLY, הכוללת את יינות מוסטלי שיראז 2007 ומוסטלי קברנה פרנק 2007, בשיתוף עם סטודיו אנד ג'וי המעסיק אנשים עם מוגבלויות שונות בשזירת פרחים אומנותית ובעיצוב מתנות איכות

לכבוד חג הפסח בחר יקב Tulip לסייע גם הפעם לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, במטרה להקנות להן את החרות והעצמאות המקסימליות, על אף המגבלות הפיסיות והמנטליות, ולאפשר להן עד כמה שניתן לחיות חיים נורמליים כאחד האדם.

רועי יצחקי, מנכ"ל היקב, מזכיר לנו כי עוד בתחילת דרכו חרט יקב Tulip על דגלו כאחת מאבני היסוד החשובות את התרומה לקהילה. "העבודה היומיומית של אנשי היקב עם החברים מכפר תקווה המשולבים באופן שוטף בעבודת היקב, רק מחזקת את הרצון והאמונה שלנו להמשיך, לחזק ולהרחיב את הקרבה לגופים נוספים, ולשלב אוכלוסיות מיוחדות נוספות בכל פרויקט בהווה ובעתיד", אומר רועי.

לכבוד חג הפסח השנה בחר היקב להשיק את סדרת היינות החדשה והיוקרתית 2007 MOSTLY, הכוללת את יינות מוסטלי שיראז 2007 ומוסטלי קברנה פרנק 2007, בשיתוף עם סטודיו אנד ג'וי המעסיק אנשים עם מוגבלויות שונות בשזירת פרחים אומנותית ובעיצוב מתנות איכות.

סטודיו אנד ג'וי פועל במסגרת עמותת ציימס ישראל, בפיקוח וליווי של משרדי הבריאות והרווחה, ומקנה לחניכים ולמשתקמים בו ערוץ פעולה מיוחד לשילובם בקהילה, למימוש הפוטנציאל האישי שלהם, וכן ליצירת מקורות פרנסה מכובדים וראויים עבורם.

חזון היקב, בדומה לחזון העמותה, גורס כי לאדם עם צרכים מיוחדים, כמו לכל אדם, הזכות והיכולת לחיות חיים של כבוד ועצמאות, תוך מימוש הפוטינציאל האישי הטמון בו.
החזון המשותף הוליד מארז מיוחד במינו שבהכנתו משולבות שתי אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים שחלקו בינהן את המלאכה: יינות המוסטלי הוכנו בעזרתם של החברים מכפר תקווה, והאריזה הצבעונית ושובת הלב עוצבה ע"י עובדי הסטודיו בעלי הצרכים המיוחדים.

במהלך חודשים מרץ ואפריל (עד תום החג), ניתן יהיה לרכוש,במרכז המבקרים של היקב, את זוג יינות המוסטלי החדשים במחיר מבצע אטרקטיבי של 145 ₪ (מחיר מיוחד הנמוך מהמחיר המומלץ לצרכן עבור יינות אלו), ולקבלם ארוזים בתוך המארז היוקרתי. עלות המארז היא תרומתו של היקב לטובת הקהילה. בדרך זו יוכל כל לקוח לקחת חלק בתרומה החברתית.

בנוסף  מציע יקב Tulip מגוון עשיר של מארזי שי מעוצבים, להם ניתן להוסיף את מגוון יינות היקב לצד עבודות אומנות שונות שהוכנו על ידי החברים בכפר תקוה ומוצרי איכות משלימים מעמק יזרעאל, הכל בהרכבה אישית ובמחירים מיוחדים לכבוד הפסח.

יקב טוליפ
כפר תקוה, קריית טבעון
טל. 04-9830573
www.tulip-winery.co.il 
מרכז המבקרים ביקב פתוח בימי שישי 10:00-13:00 ושבת 11:00-16:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר