יקב כרמל מתגייס ותורם למען עמותת אחת מתשע

רן אסא, מנהל השיווק של יקב כרמל: "אנו רואים חשיבות רבה בשילוב בין הפעילות העסקית ותרומה לקהילה כחלק מחזון החברה". צילום איל קרן
היקב ממשיך זו שנה שנייה בשיתוף הפעולה לרגל חודש העלאת מודעות לסרטן השד במהלכו תועבר תרומה של 1 ₪ לעמותה על כל מכירות בקבוקי רוזה מסדרות סלקטד, אזורית ו-VATS

בין התאריכים 5.10.19 עד 30.11.19 יקיים יקב כרמל בפעילות משותפת עם עמותת אחת מתשע, במהלכה יועבר לעמותה התומכת בנשים המתמודדות עם סרטן השד, שקל אחד על כל בקבוק יין רוזה שיימכר מהסדרות סלקטד, הסדרה האזורית, וסדרת VATS.

אחת מכל 7.5 נשים בישראל תאובחן עם מחלת סרטן השד. בדיקה מוקדמת והגברת מודעות הינה הכרחית לגילוי מוקדם ומציל חיים. עמותת "אחת מתשע" היא העמותה הוותיקה בישראל הפועלת לסייע ולתמוך בנשים המתמודדות עם מחלת הסרטן.

צילום איל קרן
צילום איל קרן

במסגרת הפעילות נרתמים גם עובדי היקב למען המטרה,  וייצאו לפגוש צרכנים בנקודות המכירה ברחבי הארץ, כשהם לבושים בחולצות וורודות ומצוידים בעלוני הסבר, על מנת להעלות את המודעות לאבחון מוקדם ומציל חיים, ולעודד את הציבור לתרום את חלקו ברכישת יינות רוזה בתקופת  החגים. הפעילות מתרחבת גם למסעדות המגישות את יינות כרמל, בהן נבחרו יינות הרוזה המשתתפים בפעילות כיינות החודש וייתרם שקל אחד על כל כוס רוזה שתימכר, בליווי הסבר ללקוחות המסעדה על הפעילות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר