יקב רמים יציע מגוון של 2 סדרות על המדף ברשתות השיווק

יקב הבוטיק רמים, ממושב "השחר", בבעלות ד"ר ניצן אליהו, הוא יקב הבוטיק הראשון מבין עשרות שנבחר להיכנס לראשונה לרשתות השיווק

יקב הבוטיק רמים, ממושב "השחר", בבעלות ד"ר ניצן אליהו, הוא יקב הבוטיק הראשון מבין עשרות שנבחר להיכנס לראשונה לרשתות השיווק.

כניסת יקב בוטיק לרשתות השיווק מתאפשרת בעקבות מהלך בו נקטה חברת "הכרם" לפני כשנה. "הכרם", יבואנית ומשווקת אלכוהול ויינות המובילה בישראל, איגדה 8 יקבי בוטיק נבחרים תחת הפרוטפוליו שלה וקיבלה את זכויות ההפצה והשיווק של היקבים, מה שנתן ליינות שלהם אפשרות להגיע לכל בר, מסעדה וחנות, וכעת, אפילו להיכנס לרשתות השיווק.

לדברי אריאל אפשטיין, מנכ"ל חברת הכרם, "המרוויח העיקרי מכניסתו של יקב הבוטיק לרשתות השיווק הוא הצרכן. כ- 70% מצריכת היינות נעשית ברשתות השיווק מטעמי נוחות, וכעת הצרכן יוכל להינות גם מיינות איכותיים של יקב בוטיק ישראלי משובח במחיר אטרקטיבי. אני צופה כי יקב "רמים" יעשה את פריצת הדרך ואחריו יכנסו יקבי בוטיק נוספים".

יקב הבוטיק "רמים" נחשב ליקב בוטיק בהיקף בינוני עד גדול והיקף ייצור הבקבוקים שלו עומד על 100,000 בקבוקים לשנה.
על יינות יקב "רמים" ברשתות השיווק (שופרסל וריבוע כחול):

יקב "רמים" יכנס עם שתי סדרות – סדרת "פסיפס" וסדרת "השחר". היינות תחת הסדרות האלה הם יינות כשרים.

סדרת "השחר" כוללת יינות מסוג מרלו, קברנה סוביניון, וריזלינג לבן חצי יבש.
סדרת "פסיפס" כוללת יינות זניים מסוג קברנה מרלו, פסיפס לבן (שרדונה וסמיון), יין לקינוח (גוורצרטמינר, שרדונה ריזלינג ומוסקט).

היינות יכנסו במחירי מבצע של 20 אחוז לקראת החגים, היינות ימכרו במחיר של 49.90 שקל בלבד (במקום 60 שקל). היינות ילוו בהסברי התאמה של היין לסוגי האוכל שיופיעו על המדפים.

תוקף המבצע: מהלך החודשים ספטמבר אוקטובר.

יקב רמים הוקם במושב שחר, כפר הולדתו של היינן והבעלים, ד"ר ניצן אליהו. לעולם היין נחשף ד"ר אליהו במסגרת נסיעותיו הרבות בעולם, ובמסגרת עבודתו כד"ר לכימיה פיזיקאלית וביוטכנולוגיה. בתחילה ייצר היקב יינות לצריכה פרטית מענבי כפר יובל המשובחים, כשהוחלט להקים יקב מסחרי היה ד"ר אליהו נחוש בדעתו לתרום לעניין גם את הידע הייחודי שרכש בעבודתו האקדמית ובענף ההיי-טק.

כיום מיוצרים ביקב רמים יינות קברנה סוביניון, מרלו, שרדונה ועוד, וכן יינות קינוח ממשפחת יינות הקרח, ואלה מיוצרים בשיטה ייחודית בת-פטנט שהמציא ד"ר אליהו. בייצור היינות משולבות טכנולוגיות מתקדמות וידע רב בתהליכים פיזיקאליים, לצד התהליכים המסורתיים.

את הענבים המשמשים בייצור היקב בוצרים ברכס רמים שבקצה אצבע הגליל, בגובה של 450 מטר מעל פני הים, וכן בכרם שבמושב שחר, שם מצויות החלקות הניסיוניות של יקב רמים.

ומדוע דווקא יקב 'רמים'? על שם רחמים גלעד ז"ל, שנטע את הכרם הראשון בכפר יובל, למרגלות רכס רמים. איש אשכולות שמצא את אושרו בעבודת אדמה, בטרם נכנע למחלת הסרטן, והוחלט להנציחו בשם היקב.

חברת 'הכרם' נמצאת בבעלות משפחת אפשטיין למעלה מ- 80 שנה והיא נחשבת ליבואנית היין הגדולה בישראל, המשווקת כ- 800 יינות מלמעלה מ-60 יקבים מרחבי העולם. כמו כן מייבאת חברת 'הכרם' מותגי אלכוהול רבים ביניהם אבסולוט וודקה, גלנפידיך, גרנט'ס, קמפרי ועוד, והינה היבואנית המורשית הבלעדית לשיווק סיגרים קובניים בישראל.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר