ירקות במעטפת עדינה (טמפורה) בסוד התיבול קארי וג'ינג'ר – הודי

לבלילה1 ביצה מופרדתכ- שלושת רבעי כוס קמח רגיל (120-130 גרם)2 כפות שמןכ- שלושת רבעי בקבוק קטן של בירה לבנה1 כפית גדושה סוד התיבול קארי וג'ינג'ר – הודימלח, פלפלירקות פרוסים לפלחים דקים (כמות של כ- 1 ק"ג): פרחי ברוקולי, פרחי כרובית, קישואים או זוקיני, עלי תרד טריים, אפונה סינית, טבעות פלפלים מכל הצבעים בפרוסות בעובי של כ- 1 ס"מ, פיטריות חתוכות ועוד ירקות על-פי העדפה.שמן לטיגון עמוקאופן ההכנה1. בקערה טורפים החלמון, השמן, הקמח, סוד התיבול והבירה לבלילה חלקה (את הבירה יוצקים בהדרגה כדי לא לקבל בלילה דלילה מדי) ומשרים לפחות 30 דקות.2. מקציפים את החלבון לקצף נוקשה ובעדינות מקפלים הבלילה לתוכו. מתקנים התיבול בסוד התיבול.3. מחממים בסיר שמן לטיגון עמוק. נמנעים מטמפרטורה גבוהה מדי.4. טובלים פיסות הירק בבלילה כך שיכסה בשכבה דקה את הירק, אך בכל זאת לא יאטום אותו לגמרי. מטגנים על אש בינונית עד שהציפוי קריספי והירק עשוי מעט. כ-4 דקות או לפי סוג הירק. כך עם כל הירקות. שומרים חם על נייר סופג.5. מסדרים בצלחת הגשה עם המטבל ומגישים לאורחים.מטבל (דיפ) להגשה2 כפות גדושות מיונז "אסם"1 מיכל יוגורט1 כף שטוחה סוד התיבול קארי וג'ינג'ר – הודי3 כפות עלי נענע קצוצים דקמערבבים הכל בקערה, אם יש צורך מתקנים את התיבול. מגישים עם הירקות המטוגנים


לבלילה


1 ביצה מופרדת

כ- שלושת רבעי כוס קמח רגיל (120-130 גרם)

2 כפות שמן

כ- שלושת רבעי בקבוק קטן של בירה לבנה

1 כפית גדושה סוד התיבול קארי וג'ינג'ר – הודי

מלח, פלפל

ירקות פרוסים לפלחים דקים (כמות של כ- 1 ק"ג): פרחי ברוקולי, פרחי כרובית, קישואים או זוקיני, עלי תרד טריים, אפונה סינית, טבעות פלפלים מכל הצבעים בפרוסות בעובי של כ- 1 ס"מ, פיטריות חתוכות ועוד ירקות על-פי העדפה.

שמן לטיגון עמוק


אופן ההכנה


1. בקערה טורפים החלמון, השמן, הקמח, סוד התיבול והבירה לבלילה חלקה (את הבירה יוצקים בהדרגה כדי לא לקבל בלילה דלילה מדי) ומשרים לפחות 30 דקות.

2. מקציפים את החלבון לקצף נוקשה ובעדינות מקפלים הבלילה לתוכו. מתקנים התיבול בסוד התיבול.

3. מחממים בסיר שמן לטיגון עמוק. נמנעים מטמפרטורה גבוהה מדי.
4. טובלים פיסות הירק בבלילה כך שיכסה בשכבה דקה את הירק, אך בכל זאת לא יאטום אותו לגמרי. מטגנים על אש בינונית עד שהציפוי קריספי והירק עשוי מעט. כ-4 דקות או לפי סוג הירק.
כך עם כל הירקות. שומרים חם על נייר סופג.


5. מסדרים בצלחת הגשה עם המטבל ומגישים לאורחים.




מטבל (דיפ) להגשה



2 כפות גדושות מיונז "אסם"


1 מיכל יוגורט


1 כף שטוחה סוד התיבול קארי וג'ינג'ר – הודי


3 כפות עלי נענע קצוצים דק



מערבבים הכל בקערה, אם יש צורך מתקנים את התיבול. מגישים עם הירקות המטוגנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר