כך תצאו עם הילדים לפעילות שכולה חינם

מדינת ישראל היפה רוויה בפארקים רבים המציעים אתנחתא להורים ולילדים המחפשים פעילויות ביום בהיר שטוף שמש.צילום Freepik
אם אתם מחפשים מגוון פעילויות נחמדות שאפשר לעשות עם הילדים מבלי לבזבז הון לא מבוטל של כסף, דעו כי הדבר בהחלט אפשרי! אספנו עבורכם כמה אטרקציות חינמיות לגמרי שתוכלו ליהנות מהן עם הילדים ביחד

פארקים

מדינת ישראל היפה רוויה בפארקים רבים המציעים אתנחתא להורים ולילדים המחפשים פעילויות ביום בהיר שטוף שמש. כשחום הקיץ הלוהט עוד לא הגיע, ניתן לצאת אל הפארקים השונים וליהנות ממגוון פעילויות כמו פיקניק נהדר על מחצלת ומטעמים טובים שהבאתם מהבית. אפשר לשחק ולרוץ על המדשאות רחבות הידיים, להאכיל בעלי חיים שונים כמו בפארק לכיש באשדוד או את הברווזים החמודים שנמצאים בפארק הירקון, וכל הפעילויות הללו לגמרי בחינם. תוכלו לבקר בפארק הפסלים בחולון, לסייר בין הפסלים המעניינים, ליהנות עם הילדים בטבע וממגוון האטרקציות והמתקנים שבמקום.

המזרקות בגן הפעמון

אם אתם רוצים לקחת את הילדים ליום של כיף ביום קיץ חם, תוכלו לעשות זאת על ידי טיול בעיר הבירה. תוכלו לקחת את הילדים אל גן הפעמון המפורסם, שבו שוכן הפעמון הענקי  כמחווה לארצות הברית שחגגה את שנה ה-200 שלה, ובגן הוצב פעמון זהה לזה שמצוי בפילדלפיה. הפארק רחב הידיים פסטורלי ויפהפה, הילדים יוכלו לרוץ ולשחק בו ואף להשתכשך במזרקות המופעלות בו. בסיום היום תוכלו ללכת לאכול פיצה כשרה במרכז העיר.

יום של כיף בחוף הים

אם יש מקום שאהוב במיוחד על הישראלים, הוא חוף הים. זהו המקום המושלם להעברת פעילות נהדרת עם הילדים, שהיא כולה בחינם. הצטיידו במחצלת, שלל צעצועי חוף שהילדים יוכלו להעביר שעות בחפירות ארכיאולוגיות, דלי לאיסוף צדפים או חול ומים שיוכלו ליצור מגדלי חול על גבי הטירות שבניתם יחד. אחר כך תוכלו להיכנס אל המים יחד, וליהנות מהגלים הנשברים אל החוף. אל תשכחו להצטייד במזון ושתייה.

דרום אדום

בכל חורף, לאחר הגשמים הראשונים, פורח הדרום כולו במרבדים של פרחים יפהפיים וביניהם הכלניות האדומות אשר זיכו את הדרום בשמו "דרום אדום". תוכלו לצאת אל מגוון יערות, פארקים ושמורות, שכולם מלאים במרבדי הפרחים האדומים, ולהעביר יום נהדר בין הפרחים. הצטיידו בארוחה קלילה בסגנון פיקניק, ארזו את הילדים וצאו אל מרחבי הדרום.

גם בבית אפשר ליהנות

אומנם להישאר בבית אולי לא קוסם כמו לצאת אל נהרות או אל חוף הים, אך לפעמים קצת זמן איכות בבית הוא בדיוק מה שאתם צריכים. בבית תוכלו להכין ביחד עוגיות טעימות שכולם אוהבים לזלול, ואפילו להכין להן ציפוי טעים במיוחד. תוכלו לשבת יחד ולשחק במשחקי קופסה ולהעביר אחר צוהריים בנעימים, תוכלו לעשות יום של מרתון סרטים ולהתכרבל יחד תחת השמיכה וליהנות אפילו מפיצה טעימה, או לחילופין להכין יצירות נחמדות בהתאם לגילם של הילדים. מה שחשוב הוא שבכל הפעילויות אתם נהנים ביחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר