כנסים וימי עיון עסקיים לשפים ולטבחים בוילת אירוח

סדנת אוכל מיוחדת לעובדים
הנה רעיון מעניין לקיום סדנאות וימי עיון לשפים ולטבחים בוילה מרשימה ומצוידת

אתם מנהלים רשת מסעדות ורוצים לתת לסועדים שלכם את הטוב ביותר? מעוניינים להקים מסעדה חדשה ומחפשים שפים שמכירים את התחום לעומק? אם כך, יהיה עליכם להשקיע.

זה שהרבה מאוד אנשים עושים היום קורסים קצרים בתחום הבישול והאפייה – זה טוב ויפה, אך בין זה ובין טבחים ושפים מקצועיים, יש הבדל גדול. לכן, אם חשוב לכם להעסיק רק אנשי מקצוע שיוכלו לתת ללקוחות שלכם את הטוב ביותר, כדאי יהיה לארגן מדי פעם כנסים וימי עיון לשפים ולטבחים.

השאלה הראשונה שכדאי לכם להתמודד איתה, היא איפה לקיים יום עיון כזה. האמת היא, שהתשובה הטובה ביותר שתוכלו לחשוב עליה היא וילות אירוח.

אם אתם מחפשים מקום לאירוח ברמה גבוהה הזמינו וילות אירוח מומלצות באתר וילאס.

היתרונות של כנסים בוילות אירוח

ראשית, כאשר מדברים על כנסים שמתקיימים בוילות אירוח צריך לדעת שמדברים על וילות שנמצאות בכל אזורי הארץ, כך שבין אם אתם מגיעים מהמרכז, מהדרום או מכל מקום אחר – יש לכם בחירה גדולה.

שנית, כדאי שתדעו שאם תקיימו את כנס השפים הבא בוילת אירוח נפלאה, הרי שיחכו לאורחים תנאים מיוחדים. כנס של שפים וטבחים לא חייב להימשך רק מספר שעות; כי אם מדובר על כנס עם מספר מצומצם של משתתפים, אז למה לא להישאר גם ללון במקום? וילות אירוח מציעות תנאים נפלאים לכנסים, כמו לדוגמא:

טיפוח, יוקרה ואלגנטיות

הקפדה על סדר וניקיון

גינה גדולה שאפשר להשתמש גם בה לכנס עצמו

מטבח מאובזר שאפשר יהיה לבשל בו

מתקנים לזמן הפנוי, כמו: בריכה, ג'קוזי, משחקים שונים, ועוד.

אתם תראו שבצורה כזאת כל האורחים שיגיעו לכנס ישמחו מאוד לקחת חלק בחוויה, ואם יהיה להם נעים בכל השעות שהם ישהו במקום, הרי שהם גם ילמדו יותר טוב. ההשקעה בטבחים שלכם חשובה ביותר כי אין דבר חשוב מאשר להעביר את כל החידושים וההמצאות בתחום הבישול לשפים.

מי מעביר את הסדנה?

עוד דבר שצריך יהיה לתת עליו את הדעת, זו לא רק השאלה איזה וילות אירוח רוצים לשכור ואיזה וילות אירוח יכולות להתאים לכם יותר, אלא גם מי מעביר את הסדנה.

יש כמובן הרבה מאוד אנשי מקצוע שיוכלו להעביר כנסים וימי עיון לשפים ולטבחים ברמות שונות, אך לא כולם מגיעים עם הרבה ניסיון. הניסיון של מי שמעביר את הכנס צריך להיות לא רק במטבח ובבישול עצמו, אלא גם בעמידה מול קהל, שכן אחרת המשתתפים עלולים להשתעמם. חשוב לבדוק אל מי אתם פונים וממי אתם מזמינים שירות בתחום הזה, כי התוצאה הסופית צריכה להיות כמה שיותר מוצלחת.

כמה עולה להפיק אירוע כזה?

לא קל לענות על השאלה הזאת, כי זה תלוי מה בדיוק כולל הכנס או יום העיון. כמה מוזמנים יש לכם? איזו וילת אירוח אתם רוצים לשכור? האם הסדנה או הכנס כוללים גם לינה במקום? מי קונה את כל חומרי הגלם שבהם יעשה שימוש ושבעזרתם יבשלו הטבחים? יש לקחת בחשבון את כל הפרטים האלה, ואפילו את הפרסום שיהיה עליכם לעשות לקראת יום העיון, כי רק בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהייה טובה. השפים שמגיעים לכנס והטבחים שמוזמנים לימי העיון, רוצים להיות בטוחים שהם לא מבזבזים את זמנם, וכי האירוע שאליו אתם מזמינים אותם באמת יהיה מיוחד. לכן כדאי לכם להתחיל לבדוק את הדברים מראש, להכין תקציב ברור ולעבוד בהתאם אליו, כי אין כל טעם ליצור אירוע בינוני שיהיה דומה לכל האחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר