מדוע וילות בצפון הפכו לנחשקות ביותר בעיני משפחות?

וילות נופש בצפון - זה רעיון!

מאת רותי אבני

אין משפחה שלא רוצה מדי פעם לצאת לחופשה, כי חופשות הן טעם החיים. החופשה זה הזמן בו אנחנו יכולים להניח בצד את חיי היום יום, ולהתרכז במה שחשוב באמת: בהנאה ובבילוי המשותף.

בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, יש הרבה סגנונות שונים של חופשות אליהן אפשר יהיה לקחת את המשפחה, כמו לדוגמא: שבוע באירופה, נסיעה לארצות הברית, חופשה במלונות בישראל, חופשה בצימרים.

אפשרות אחרת היא חופשה בוילות אירוח מפנקות, והאמת היא שוילות בצפון הפכו להיות להיט, פשוט כי הן נפלאות. לכן, אם גם אתם חושבים על הנופש הבא שאליו תוכלו לצאת עם הילדים שלכם, ואם גם אתם רוצים להרגיש שהכסף שלכם קונה יותר – כדאי יהיה לחשוב על וילות בצפון, כי לוילות האלה יש הרבה מה להציע לכם.

באתר וילה WOW תוכלו למצוא וילות בצפון למשפחות גדולות או קטנות במחירים מוזלים.

החופשה שחלמתם עליה בכל החודשים האחרונים

אם גם אתם אוהבים לבשל, ובעיניכם חלק חשוב מהחופשה זה האוכל, הרי שכבר במובן הזה וילות בצפון הן הבחירה הנכונה. בדרך כלל יש בוילות האלה מטבחים גדולים, מפוארים, מוארים ומאוד מאובזרים, מה שאומר שתוכלו לבשל למשפחה שלכם סעודות מיוחדות. כמובן שזה ידרוש מכם לעשות קניות לפני שאתם מגיעים לוילה, ואולי גם לבחור מבין רשימה ארוכה של מתכונים ותפריטי ארוחות, אך זה בהחלט ייקח את הנופש צעד אחד קדימה. בנוסף לכך, הרבה פעמים וילות בצפון נמצאות במקומות אסטרטגיים מבחינת קרבתן למוקדי בילוי כמו: פאבים, בתי קפה ומסעדות מכל הסוגים. לכן, אם אתם מעדיפים לא לבשל לבד – תמיד יהיה לכם להיכן לקחת את המשפחה כדי לאכול טוב.

שימו לב, כאשר אתם שוכרים וילות נופש בצפון, שיש גם וילות בהן ארוחות הבוקר כלולות בעלויות. יש אפשרות גם לדבר עם בעלי המקום, ולתאם מראש את הסוגיה של הזמנת שירותי קייטרינג או ארוחות שף לוילה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שלא תרגישו רעב בחופשה הקרובה שלכם.

הבילויים שמחכים לכם בוילה

עוד סיבה טובה שבגללה משפחות רבות שוכרות בשנים האחרונות וילות בצפון, זו העובדה שיש כאן פינוק שאנחנו לא זוכים לו בכל יום. בוילות בצפון עומדים לרשות האורחים בדרך כלל מתקנים מיוחדים כמו:

  • בריכת שחייה גדולה ומפוארת שלעיתים גם מחוממת או מקורה.
  • ג'קוזי ספא שמתאים ל- 8 נופשים.
  • שולחנות משחק כמו פינג פונג, כדורגל או סנוקר.
  • טכנולוגיה מתקדמת, אינטרנט, טלוויזיה ועוד.

בנוסף לכל אלה, וילות בצפון מציעות גם יוקרה בעיצוב, מרחב ומספיק חדרי שינה ומיטות, כך שאפילו אם אתם מגיעים עם משפחה גדולה במיוחד, תוכלו להיות בטוחים שיהיה לכם מספיק מרחב. אם נבדוק את כל הפרטים, נראה שהכסף שלכם יקנה לכם יותר בהשכרת וילה לעומת השכרה של חדרים בבתי המלון השונים.

בעוד שבבתי המלון אתם חולקים את השטחים הציבוריים עם הנופשים האחרים, הרי שבהשכרת וילות מפנקות בצפון כל השטח שייך רק לכם. לכן ברור מדוע אנשים רבים בוחרים באופציה הזאת בשנים האחרונות.

הכירו את המבצעים

כל הפינוק הזה נשמע לכם כמו חוויה שעלולה לעלות יותר מדי? אם כך, כדאי שתדעו שלא תמיד זה נכון. יש אפשרות היום לבדוק, להשוות וגם למצוא לא מעט מבצעים, כך שאין ספק שבסופו של דבר תוכלו לשלם מחיר הגיוני ונמוך יותר מכפי שאתם חושבים. לצאת עם כל המשפחה לחופשה משפחתית זו הנאה שלא כדאי לכם לוותר עליה, אז למה שלא תזמינו לכם מקום עוד היום בוילה שמוצאת חן בעיניכם?

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר