לאכול את התפוח – 3 מסעדות שאסור לפספס בניו יורק

מסעדת Jean-Georges זכתה לאורך השנים בעשרות פרסים
התרבות הקולינרית בניו יורק לא נופלת מפריז, רומא והערים המובילות בעולם. אם גם אתם אוהבים לאכול ולא מפחדים לשלם קצת יותר על חוויה של פעם בחיים, כדאי שתכירו את המסעדות הבאות

ניו יורק תמיד הייתה מזוהה עם מבני אדריכלות מפלצתיים, אטרקציות תיירותיות, אמנות ומוזיקה, אך לאחרונה היא מתגלה גם כיעד קולינרי אטרקטיבי. הזמנת טיסות לניו יורק היא כיום ברשימת המשימות של כל שף מתחיל, וגם דוכני הגורמה צצים בעיר כמו פטריות שמפיניון אחרי הגשם. חוץ מזה, המסעדות היוקרתיות מתאמצות להשיג את כוכבי מישלן הנחשקים, ואנחנו אלו שמרוויחים מהמרוץ.

מסעדת מישלן צריכה לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. מי שאוכל במסעדה כזו משנה לחלוטין את הגישה שלו כלפי אוכל, פשוט מפני שמדובר בחוויה שונה לחלוטין. מסעדת מישלן גורמת לכם לשכוח כל מה שאתם יודעים על שירות ושילוב בין מנות. במסעדה כזו המחיר הגבוה הוא החיסרון היחיד, כי את כל השאר אתם תיקחו אתכם לכל החיים. הנה למשל 3 מסעדות כאלה שאסור לפספס בתפוח הגדול:

מסעדה שמציגה את כל הצדדים של המטבח העילי
מסעדה שמציגה את כל הצדדים של המטבח העילי

Chef's Table at Brooklyn Fare

זו מסעדה שמציגה את כל הצדדים של המטבח העילי. היא מתאימה למי שלא מפחד לשלם קצת יותר, ובתמורה לטעום מנות שמשלבות בין בישול צרפתי והשפעות יפניות. השף סזאר רמירז מוביל את המסעדה כבר שנים רבות, ומאחוריו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים עם כיסים עמוקים.

המסעדה נמצאת בברוקלין, ויש להיערך לעלות ממוצעת של 332 דולר לסועד. חוץ מזה, הארוחה עצמה מבוססת על 20 צלחות קטנות שמוגשות עם פרשנות מקומית לחומרי הגלם הטובים בעולם.

המיטב של המטבח האמריקאי העדכני ביותר
המיטב של המטבח האמריקאי העדכני ביותר. צילום פרנצ'סקו טונלי

Eleven Madison Park

עוד מסעדה יוקרתית ומפורסמת בניו יורק נמצאת במנהטן ונפתחה כבר בשנת 1998. זהו מוסד קולינרי שמנוהל על ידי המסעדן דני מאייר, ובו תוכלו לטעום את המיטב של המטבח האמריקאי העדכני ביותר. בשנת 2011 אפילו זינקה המסעדה מכוכב מישלן אחד  לשלושה, והמבקרים לא נשארו אדישים.

המחיר לארוחת 4 מנות עומד על 125 דולר, ויש אפשרות גם לשלב תפריטים ארוכים יותר, או בקבוקי יין שנבחרים על ידי סומליה פרטי. חוץ מזה, אל תשכיחו להשאיר מקום בבטן ובתקציב עבור אחד הקינוחים.

מסעדת הדגל של השף המפורסם ז'אן ז'ורז' וונגריכטן
מסעדת הדגל של השף המפורסם ז'אן ז'ורז' וונגריכטן

Jean-Georges

מסעדת Jean-Georges זכתה לאורך השנים בעשרות פרסים, ונחשבת למסעדת הדגל של השף המפורסם ז'אן ז'ורז' וונגריכטן. היא נמצאת בקומת הכניסה של מגדל טראמפ ליד הסנטרל פארק, ומתמחה במטבח צרפתי עילי חדש.

המחיר הממוצע לסועד הוא 150 דולר. גם כאן תוכלו לבנות בעצמכם את התפריט, או להעדיף תפריט טעימות. הטעימות מומלצות בעיקר עבור מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם המישלן. כמו כן, גם במסעדת Jean-Georges התפריט מושפע משינויים עונתיים, והוא ניזון מהשפעות קולינריות בינלאומיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר