לב משוגע – סרט קולנוע שמרחיב את הלב

סרט מצחיק מרגש ובעיקר נוגע ללב המבוסס על סיפור אמיתי ועל הספר שסיפר את סיפורו של דניאל מאייר
סרט כייפי שעושה טוב על הלב למרות שהוא עוסק בנער חולה סופני. לא הגיוני? עובדה! זה אפשרי בעזרת תסריט ובימוי מצוינים שעושים את העבודה

מכירים את הז'אנר הזה של הסרטים, שלמרות שהנושא שלהם עצוב ומהחיים, יוצאים מהם עם חיוך רחב על הפנים? אז כזהו הסרט החדש "לב משוגע". סרט כייפי שעושה טוב על הלב, למרות שהוא עוסק בנער חולה סופני. לא הגיוני? עובדה! זה אפשרי בעזרת תסריט ובימוי מצויינים שעושים את העבודה.

לני (אותו מגלם אליאס מבראק) הוא צעיר פוחז בן 30. לבלות, להשתעשע ולהשתכר – זו המטרה שלו בחיים. אחרי שלילה אחד הוא מטביע מתוך שכרות את מכונית הספורט שלו בבריכת ביתו של אביו הקרדיולוג (אווה פרוייס), האב קץ בתעלולים של בנו. הוא מאלץ את לני ללוות ולטפל בפציינט שלו דויד (פיליפ נואה שוורץ), נער בן 15, הסובל מבעיית לב מלידה. איש אינו יודע אם דויד יזכה להגיע לשנתו ה-18. עולמו הוא מרפאות, טיפולים ומאבק יום יומי –  ניגוד מוחלט לעולם המועדונים, הבחורות והמסיבות של לני. לכאורה, המפגש בין שני העולמות הללו הוא בלתי אפשרי, אבל לני מאפשר לדויד לחוות דברים שהוא לא חווה מעולם והרפתקאות שלא התנסה בהן. לצד זה הוא מגלה את היכולות שלו לטפל, לדאוג, ולהיות אחראי.

סרט מצחיק, מרגש ובעיקר נוגע ללב, המבוסס על סיפור אמיתי ועל הספר שסיפר את סיפורו של דניאל מאייר, כפי שנכתב על ידי לארס אמנד. השילוב בין לני ה"משוגע", פורק העול, שחי מחוץ למוסכמות וללא מסגרות, לבין דויד, שכל חייו נסובים סביב הלב שלו, כשהוא כבול בתוך מסגרות וממלא כל הזמן הוראות – השילוב המוקצן הזה, שהתברר כהברקה של האב, מוביל לטריפת קלפים ולהפיכת היוצרות. דויד מרשה לעצמו "להשתגע", ולני מסתגל למסגרות ועל הדרך מגלה שיש לו לב ענק.

כל הדמויות בסרט, כולל מערכות היחסים ביניהן, עוברות מסע רגשי שחודר עמוק ללב הצופים, אך לא כזה המכביד או מעיק, אלא עם הרבה הומור, .ישירות, אופטימיות, פתיחות ותעוזה. פשוט הנאה צרופה. רוצו לראות

106 דקות, גרמנית עם תרגום לעברית. הפצה בישראל 'חמישה כוכבים'. החל מ- 5.9.2019 בבתי קולנוע ברחבי הארץ

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר