לב פרפה פטל

מרכיבים4 ביצים500 גרם סוכר דקחצי כפית תמצית וניל או 2 כפות סוכר ונילקורט מלח125 מ"ל / חצי כוס שמנת מתוקה 250 גרם פטל קפוא.שמים בקערת הערבול את הביצים, הסוכר המלח, תמצית וניל או סוכר וניל. מקציפים למשך דקה במהירות גבוהה, עד שכל החומרים מתמזגים היטב. מעבירים את התערובת לקערה אחרת.יוצקים את השמנת המתוקה לקערת ערבול ומקציפים דקה אחת עד שתהיה סמיכה ויווצרו גלים על פני הקציפה. מוסיפים לשמנת המוקצפת את תערובת הביצים, ומקציפים במשך 30 שניות.טוחנים את הפטל לתוך התערובת, טחינה דקה ומקציפים במהירות איטית למשך 30 שניות עד להתמגזות הפטל והתערבות.יוצקים את תערובת הפרפה ל-8 כלים אישיים ומקפיאים למשך שעתיים, עד שהתערובת מתקשה. מוציאים 20 דקות לפני ההגשה כדי שיתרכך, ויוצרים ממנו בעזרת סכין צורה של לב.המתכון מתאים להכנת 8 מנות אישיות.

מרכיבים
4 ביצים
500 גרם סוכר דק
חצי כפית תמצית וניל או 2 כפות סוכר וניל
קורט מלח
125 מ"ל / חצי כוס שמנת מתוקה
250 גרם פטל קפוא.

שמים בקערת הערבול את הביצים, הסוכר המלח, תמצית וניל או סוכר וניל. מקציפים למשך דקה במהירות גבוהה, עד שכל החומרים מתמזגים היטב. מעבירים את התערובת לקערה אחרת.

יוצקים את השמנת המתוקה לקערת ערבול ומקציפים דקה אחת עד שתהיה סמיכה ויווצרו גלים על פני הקציפה. מוסיפים לשמנת המוקצפת את תערובת הביצים, ומקציפים במשך 30 שניות.

טוחנים את הפטל לתוך התערובת, טחינה דקה ומקציפים במהירות איטית למשך 30 שניות עד להתמגזות הפטל והתערבות.

יוצקים את תערובת הפרפה ל-8 כלים אישיים ומקפיאים למשך שעתיים, עד שהתערובת מתקשה. מוציאים 20 דקות לפני ההגשה כדי שיתרכך, ויוצרים ממנו בעזרת סכין צורה של לב.

המתכון מתאים להכנת 8 מנות אישיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר