לקראת חג הרמדאן – מ-1 באפריל עד 30 באפריל 2022, עלתה חברת כלי הבישול 'סולתם' ב- 22 במארס בקמפיין פרסום למגזר הערבי-מוסלמי. הקמפיין יהיה באוויר במשך כחודש ימים באמצעות משרד הפרסום אסוואק, בהשקעה מדווחת של כמיליון ₪, ויכלול שילוט חוצות בפריסה רחבה, טלוויזיה, דיגיטל, ומשפיעניות ברשת.
מיטל רובין-עובדיה, מנהלת השיווק בסולתם, אומרת: "השקנו קולקציה ייעודית וחגיגית המותאמת לחג, שתשווק במספר נקודות מכירה ברחבי הארץ ובמחירי מבצע. המטרה היא לחזק את מעמדנו אצל לקוחות המגזר ובכלל".
תגובה אחת
להשיג אצל שמחי ובניו