לקראת הרמדאן: סולתם בקמפיין פרסום למגזר המוסלמי

קולקציית סולתם המותאמת לחג תשווק במספר נקודות מכירה ברחבי הארץ במחירי מבצע. צילום אמיר דיב
ההשקעה בקמפיין כמיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום אסוואק. במרכזו השקת קולקציות כלי בישול לרמדאן וחשיפה למותג

לקראת חג הרמדאן – מ-1 באפריל עד 30 באפריל 2022, עלתה חברת כלי הבישול 'סולתם' ב- 22 במארס בקמפיין פרסום למגזר הערבי-מוסלמי. הקמפיין יהיה באוויר במשך כחודש ימים באמצעות משרד הפרסום אסוואק, בהשקעה מדווחת של כמיליון ₪, ויכלול שילוט חוצות בפריסה רחבה, טלוויזיה, דיגיטל, ומשפיעניות ברשת.

צילום אמיר דיב

מיטל רובין-עובדיה, מנהלת השיווק בסולתם, אומרת: "השקנו קולקציה ייעודית וחגיגית המותאמת לחג, שתשווק במספר נקודות מכירה ברחבי הארץ ובמחירי מבצע. המטרה היא לחזק את מעמדנו אצל לקוחות המגזר ובכלל".

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר