סל הקניות של שחר 779

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו הפעם פיצות שף – תגוונו, פרלינים – מתנה עם ערך, משקאות קיץ – פחות סוכר, ממרח שוקולד – בלי חידושים, סוכריות עם מסרים – לא צריך

פיצות חדשות של דומינו'ס פיצה ואסף גרניט

השקה של שלוש פיצות וקונספט חדש
השקה של שלוש פיצות וקונספט חדש. צילום דן פרץ

שיתוף הפעולה המוצלח בין הרשת לבין השף הידוע, ממשיך עם השקה של שלוש פיצות וקונספט חדש. ברוקוליש היא פיצה המשלבת ברוקולי, מוצרלה, פרמז'נו גרנה פדאנה ושום קונפי, עם רוטב פסטו ושקדים קלויים. יא סלמי משלבת נקניק סלמי, ברוקולי, שום קונפי, רוטב פלפל אדום, פרמז'נו גרנה פדאנה, מוצרלה ושקדים קלויים; ואילו פיצת פלפלאז' משלבת פלפל טרי קלוי בתנור, רוטב פלפל אדום, פלפל פפדיו אדום, עגבניות שרי ושיני שום שבושלו בקונפי,  פרמז'נו גרנה פדאנה, מוצרלה וטבעות בצל ירוק.

שתי הראשונות, אותן טעמנו, דומות למדי, כפי שאפשר להבין מהקריאה של רשימת הרכיבים. נוכחות הבשר באחת והשוני ברטבים מבדילים ביניהן כמובן, אבל לא מספיק למי שמחפש לגוון עם פיצות שונות זו מזו. מבין השתיים, זו עם הסלמי מוצלחת יותר בשילוב הרכיבים והטעמים. לגבי הקונספט מציעה הרשת אפשרות להזמין ארוחת טעימות, בדומה למסעדה – ברוקוליש ופלפלאז' יחד עם פיצת ארבעת המחבתות, או יא סלמי יחד עם פיצות בקרנה ופולנטה. המחיר מ-58 שקלים. להשיג ב-1700-707070 וב-www.dominos.co.il.

בשורה התחתונה: אפשר לגוון קצת יותר.

סדרת פרלינים של דה קרינה

מציינים את שלושת הדורות של המשפחה העוסקים בתחום השוקולד
מציינים את שלושת הדורות של המשפחה העוסקים בתחום השוקולד. צילום מורג ביטן

החברה השיקה סדרה של פרלינים המציינים את שלושת הדורות של המשפחה העוסקים בתחום השוקולד. מדובר בשלושה מארזים, כל אחד מיוחס לדור אחר – מארז CLASSIC בהשראת הדור הראשון, כלומר אירופה, מכיל פרליני שוקולד מריר בטעמי ברנדי, תפוז, קפה-אספרסו ונוגט. מארז LATIN בהשראת הדור השני, כלומר ארגנטינה, מכיל פרליני שוקולד חלב, לבן ומריר בטעמי טופי-דולצ'ה דה לצ'ה, נוגט, וניל טבעי וקפוצ'ינ. מארז FUSION בהשראת הדור השלישי, כלומר ישראל, משלב פרליני שוקולד חלב, לבן ומריר בטעמי שקד, ענב יין קברנה סוביניון, שמן זית וסילאן-לימון.

ייאמר לזכות החברה שהם יצרו מגוון של שילובי טעמים, חלקם ייחודיים, שמצליחים לבטא את שלושת מקורות ההשראה. אמנם התקשינו להבין מה עושה קברה סוביניון במארז ישראלי ומה הקפוצ'ינו במארז הלטיני, אבל אהבנו את התוצאה. מבין שלושה הדורות, הדרום אמריקאי היה לטעמנו המוצלח מכולם. המחיר 23.5/49.5/76 שקלים ל-4/9/16 פרלינים. להשיג בחנות המפעל, בחנות המותג, בחנויות יין, חנויות פרחים וחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: מחווה שיווקית יפה, שגם מספקת ערך ממשי לחובבי השוקולד.

משקאות קיץ של ספרינג

הסוכר בולט במשקאות החדשים
הסוכר בולט במשקאות החדשים. צילום סטודיו יפאורה

אננס-בננה ומנגו-אננס-פסיפלורה – אלה הם שני המשקאות שהשיקה החברה לעונה זו, במקביל לספרינג אקזוטיק, סדרת משקאות נקטר המושקת כעת בבקבוקים אישיים, וכוללת נקטר גויאבה, נקטר אננס, נקטר מנגו ומשקה תפוח-אגס-סברס. המשקאות בכללם מרעננים אך מתוקים מדי, פחות או יותר באותה המידה. אנו בטוחים שרבים יאהבו אותם, אבל נשמח אם הרכיב השני ברשימה הרכיבים של משקה דוגמת מנגו-אננס-פסיפלורה, לא יהיה סוכר (הראשון הוא מים) ורק לאחר מכן הפירות המובטחים. בכל הקשור לטעמים, נוכחות הפירות מספקת, והשילוב של תפוח-אגס-סברס היה החביב עלינו ביותר. המחיר עד 6.2 שקלים ל-1.5 ליטר, עד 9 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: קצת פחות סוכר בבקשה.

ממרח שוקולד של השחר העולה והמיניונים

אין חדש בטעם או במרקם
אין חדש בטעם או במרקם. צילום אסף אמברם

המוצר הזה אינו חדש, למעט שיתוף הפעולה עם אולפני יוניברסל, במסגרתו רכשה החברה את האפשרות להדפיס את דמויות המיניונים על האריזה, וזאת לקראת הסרט השלישי בסדרה. זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו עבור החברה, שבוודאי יקרוץ לאוהבי הדמויות הידועות. המחיר מ- 13.5 שקלים לחצי ק"ג, עד 25.9 שקלים לק"ג.

בשורה התחתונה: בכל הקשור למרקם או לטעם אין כל חדש.

מנטוס Say Hello של מנטוס

בגליל ארוזות סוכריות בטעמי תות ותפוז, כשעל כל סוכריה מודפס אייקון עם פעולה שמחברת בין אנשים
בגליל ארוזות סוכריות בטעמי תות ותפוז, כשעל כל סוכריה מודפס אייקון עם פעולה שמחברת בין אנשים. צילום אפרת אשל

הניסיון להכניס מעט פרסונליזיציה למוצרי הצריכה מגיע גם למותג הסוכריות, עם ההשקה של מוצר (וקמפיין פרסומי) חדש. הגליל החדש מכיל סוכריות בטעמי תות ותפוז, ועל כל סוכריה מודפס איור עם כיתוב המסביר מה רואים, אחד מתוך 34 בסך הכל. רעיון חביב, אבל התוכן שלו אינו תמיד מובן לישראלים – למשל, Chest Bump או Fist Bump, שתי פעולות שלא מוכרות כל כך במציאות שלנו כאן. המחיר 3 שקלים. להשיג ברשתות השיווק, חנויות ומרכולים.

בשורה התחתונה: אפשר להסתפק במוצרים הוותיקים.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר