מאסטר שף ילדים – ספר המתכונים

אם אתם רוצים להכין בבית מהמנות שהוגשו בתוכניות התחרות לשופטים חיים כהן, מיכל אנסקי, יונתן רושפלד ואייל שני; ספר זה מציע קט מתכונים של משתתפי עונת הילדים הראשונה. זו ההזדמנות להכניס גם את הילדים שלכם למטבח, ולשתף אותם בהכנת אוכל למשפחה

מאסטר שף ילדים –  ספר המתכונים 
הוצאת כנרת בשיתוף קשת
מחיר מומלץ לצרכן 116 ש"ח

אז זהו, גמר מאסטר שף ילדים מאחורינו, ומתוך 16 ילדי הנבחרת, המנצח הוא הצעיר בחבורה: דניאל תירוש בן עשר וחצי. אחריו דנה שרון, בהפרש של נקודה אחת, ואחריהם סתיו כהן וע'די (נשמע: רדי) חלבי.

אם אתם רוצים להכין בבית מהמנות שהוגשו בתוכניות התחרות לשופטים חיים כהן, מיכל אנסקי, יונתן רושפלד ואייל שני; ספר זה מציע קט מתכונים של משתתפי עונת הילדים הראשונה. זו ההזדמנות להכניס גם את הילדים שלכם למטבח, ולשתף אותם בהכנת אוכל למשפחה.

בספר מבחר מתכונים של כל נבחרת הילדים: אביה דוזלי, איתי כהן, דנה קוזניצקי, דנה שרון, דניאל תירוש, ירדן חמו, ליהיא נעים, ניל שטראובר, סיוון קליקה, סתיו כהן, ע'די חלבי, עודד עובדיה, עמית שבו, ערן וייס, רוי ורסנו ושקד שנרך. את הספר מלוות תמונות שצולמו במהלך צילומי התכנית.

מאסטר שף ילדים בהפקת קשת וגיל הפקות, בהשתתפותם של 16 ילדים בעלי כשרון בבישול, עלתה בחודש אפריל 2012. במהלך העונה התמודדו הילדים עם משימות ברמת קושי זהה למאסטר שף מבוגרים.

פרקי הספר הם: פסטה – נסו טורטליני ריקוטה ברוטב פטריות של רוי ורסנו; עוף – קורדון בלו לצד סלט חלומי (מנת הגמר השנייה של ע'די חלבי), בשר – צלעות טלה על מצע חציל וטחינה ירוקה של ירדן חמו; מרקים גבינה ודגים – בורקס חצילים וגבינה (מנת הגמר הראשונה של סתיו כהן);  קינוחים – כופתאות גבינה על מצע כרישה ומרק דובדבנים של דנה קוזניצקי.

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר