מאפה במילוי דבש ותפוחי עץ

חומרים ל-20 יחידות 1 חבילה (600 גרם) בצק פריך מרודד 'מעדנות', מופשר על פי ההוראות על גבי האריזה החומרים למלית3 כפות ממרח תמרים120 גרם אגוזי מלך טחונים3 כפות דבש1 כף קינמון טחון2 תפוחי-עץ ירוק מזן גראנד סמית, חתוכים לקוביות בגודל 1 X 1 ס"מ50 גרם צימוקיםאופן ההכנה 1. מחממים את התנור לחום בינוני (180 צ.). מרפדים תבנית בנייר אפייה. 2. מערבבים בקערית את חומרי המלית ומניחים בצד.3. פורסים את הבצק על משטח עבודה ובעזרת סכין חדה מחלקים את הבצק לריבועים בגודל 8-7 ס"מ. מסמנים בכל ריבוע X מהפינות, וחותכים אבל לא עד לנקודת המפגש – כך שנוצרים 4 משולשים המחוברים זה לזה בקודקוד. 4. מניחים במרכז כל ריבוע כף גדושה של מלית. מקפלים פינה אחת של כל משולש פנימה למרכז, ומהדקים (פינה כן ופינה לא), כך שנוצרות שבשבות קטנות. 5. מניחים בתבנית ואופים כ- 20-15 דקות, עד לקבלת גוון זהוב בהיר. מגישים חמים. *ניתן לפזר אבקת סוכר מעל המאפה.*מומלץ להגיש בליווי כדור גלידה וניל.

חומרים ל-20 יחידות
1 חבילה (600 גרם) בצק פריך מרודד 'מעדנות', מופשר על פי ההוראות על גבי האריזה

החומרים למלית
3 כפות ממרח תמרים
120 גרם אגוזי מלך טחונים
3 כפות דבש
1 כף קינמון טחון
2 תפוחי-עץ ירוק מזן גראנד סמית, חתוכים לקוביות בגודל 1 X 1 ס"מ
50 גרם צימוקים

אופן ההכנה
1. מחממים את התנור לחום בינוני (180 צ.). מרפדים תבנית בנייר אפייה.

2. מערבבים בקערית את חומרי המלית ומניחים בצד.

3. פורסים את הבצק על משטח עבודה ובעזרת סכין חדה מחלקים את הבצק לריבועים בגודל 8-7 ס"מ. מסמנים בכל ריבוע X מהפינות, וחותכים אבל לא עד לנקודת המפגש – כך שנוצרים 4 משולשים המחוברים זה לזה בקודקוד.

4. מניחים במרכז כל ריבוע כף גדושה של מלית. מקפלים פינה אחת של כל משולש פנימה למרכז, ומהדקים (פינה כן ופינה לא), כך שנוצרות שבשבות קטנות.

5. מניחים בתבנית ואופים כ- 20-15 דקות, עד לקבלת גוון זהוב בהיר. מגישים חמים.

*ניתן לפזר אבקת סוכר מעל המאפה.

*מומלץ להגיש בליווי כדור גלידה וניל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר