מגזין יין וגורמה מציג גיליון בארומה נשית

על שער המגזין מופיע ויז'ואל של בקבוק יין הנחלץ בין ברכי בחורה חטובת רגליים. עבור מגזין יין וגורמה המקצועי והסולידי, מדובר בשער נועז במיוחד

מגזין "יין וגורמה" הוותיק הוציא בחודש ינואר גיליון בארומה נשית, כאשר כבר על הכריכה מתנוססות כותרות כגון: "נשים הן כמו יין משובח", "הייננית (גברת) הראשונה", "מסע אל הבועות", "אלכוהול ו… (נשים)", "שפית אורבנית".

כותרות אלה הופיעו לצד ויז'ואל של בקבוק יין הנחלץ בין ברכי בחורה חטובת רגליים. עבור מגזין יין וגורמה המקצועי והסולידי, מדובר בשער נועז במיוחד.

וכה אומרת מירה איתן, העורכת: "את השנה החדשה החלטנו לפתוח בארומה נשית מיוחדת. המסר הועבר אל כתבינו הנאמנים, ואלה שינסו מותניהם, חיככו ידיהם, והכתבות החלו להגיע.
רוב הכתבות עוסקות בנשים בעולם היין, האלכוהול והמסעדות; חלקן בדמויות מוכרות פחות או יותר, וחלקן בהשפעת הנשים על עולם האלכוהול מאידך, והשפעת האלכוהול על העולם הנשי.
נתן ליפשיץ כותב על טלי סנדובדסקי, ייננית חוקרת ופורה ביקב גדול ומוכר לנו, יקבי רמת הגולן; ומירב בן ארי כותבת על מיקה שרון, שפית יצירתית ומחדשת.
מן העולם הגדול. יאיר קורן מביא לפנינו את פעלן של נשים יצרניות באיטליה; ואייל גרוס מחפש ומוצא בועות וארבע אלמנות בשמפיין.
"נשים הן כמו יין משובח" טוען שי שגב, ומספר על השפעת האלכוהול על נשים; ואילו שמוליק וולברג פוצח בשיר הלל למין הנשי, החל מאשת המערות וכלה בימינו אנו, כנראה דרך אחוזי אלכוהול לא מעטים".

איתן ממשיכה בתיאור הגיליון המיוחד: "רות סירקיס נסעה לארצות הברית, ביקרה, טעמה והללה מספר מסעדות, ומצאה שם גם את הנקודה הנשית; וטל גל כהן הפך פה אצלנו בסביבה לקרניבור אמיתי.
כתבה שלא נוגעת באופן ישיר בנשים, היא החלק השני של כתבתו של נחשון סנה על אומני היין בבורדו.
ועוד כתבה אחת מפי עטי הדל (מי עוד כותב היום בעט?), מעין סיכום אירועי יין שנפלו עלינו בסוף השנה. הכתבה לא עוסקת בנושא המדובר, אך מכיוון שאני נמנית על המין ההוא, כולי תקווה שיסולח לי.
אז לפניכם נשוא כתבות מעניין, לדעתי לפחות, אם כי יש כמה כתבים (גברים) שמסכימים איתי". עד כאן מירה איתן.





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר