מגמות בשוק מקררי היין לשנת 2019

כל חובב יין ישמח לקבל במתנה מקרר יין - מתנה יוקרתית ואיכותית אשר תהפוך למאוד מוערכת על ידי אנשים שאוהבים לשתות יין
מומחי WineBar מקררי יין אומרים כי אם אתם שוקלים לקנות מקרר יין לשימושכם הפרטי או כמתנה בעלת אמירה אישית, כדאי שתכירו את המגמות הקיימות כיום בשוק והם מציגים אותן

יינות דורשים פתרון קירור ושימור אופטימלי שישמור על המאפיינים שלהם, ויבטיח שהטעם והארומה הייחודיים להם לא ישתנו עם הזמן, במיוחד במזג האוויר הישראלי. לשם כך פותחו מקררי יין. מקררי יין מציעים טמפרטורות אופטימליות לשימור והגשת יין לצד תנאים אידיאליים של אחסון וקירור. בנוסף הם מציעים טאץ' עיצובי יוקרתי ומרשים לכל חלל בו הם נמצאים. אם אתם שוקלים לקנות מקרר יין, לשימושכם הפרטי או כמתנה בעלת אמירה אישית, כדאי שתכירו את המגמות הקיימות כיום בשוק.

כניסה של מקררי היין לתוך המטבח

אחת המגמות הבולטות בשנים האחרונות, באה לידי ביטוי בכניסה של מקררי היין לתוך המטבח. מקררי היין נחלקים לשלושה סוגים שונים: מקררי יין עצמאיים, מקררי יין אינטגרליים, ומקררי יין בילד אין. למרות שהיצרניות מציגות מקררים גדולים יותר ולהם מרחבי קירור נוספים, הרי דווקא המקררים האינטגרליים והבילד אין נחשבים למאוד אופנתיים ומבוקשים. הם משתלבים באופן הרמוני בלב ליבו של המרחב הקולינרי הביתי, בין כל הפרודוקטים וחומרי הגלם הטריים והמשובחים, ומעלים על נס את תרבות שתיית היין. הם גם מאוד פרקטיים, הופכים את בקבוקי היין להרבה יותר נגישים בכל ארוחה וארוחה, הם אינם תופסים מקום רב במטבח ושומרים על העיצוב אסתטי ונקי.

מקררי יין אינטגרליים

מקררי יין אינטגרליים מגיעים בשני דגמים – אינטגרלי, וחצי אינטגרלי. הם מתאימים למטבחים מודרניים ומשתלבים בהם במקומות שונים, כמו למשל מתחת לשיש, בארון המטבח, במזנון ועוד. מקררים אלו מעוצבים עם מאוורר קדמי, ושילובם במטבח הביתי או במשרד מוסיף טאץ' מיוחד ומרשים.

מקררי יין בילד אין

מקררי יין בילד אין מוטמעים באופן מושלם בתוך העיצוב. הם נסתרים ומתמזגים עם ארונות המטבח באופן מושלם. מדובר בפתרון אידיאלי ואופטימלי עבור מטבחים מודרניים. כך שילוב המקרר אינו מגביל את העיצוב, ובאפשרותכם לשמור על המרחב אסתטי ונקי.

מקררי יין מומלצים לשנת 2019

מקרר יין – Entry-level

מקררי יין במחירים אטרקטיביים, שבהחלט עושים את העבודה. מקררי ה- Entry-level מאפשרים לכם לחוות את תרבות היין כתחביב נלווה, אשר עם הזמן ניתן להפוך אותו לעיקרי. אם ברצונכם להתחדש  במקרר מסדרת  Entry-level, כדאי שתשקלו לקנות מקרר יינות טרמו-אלקטרי של 28 בקבוקים. דגם זה ממשיך לבלוט גם בשנת 2019. הוא נותן תמורה מעולה עבור ההשקעה, אידיאלי לבית, וכולל את כל המאפיינים והתכונות האופטימליות לשימור יין. מקררים אלו מבוססים על שיטת קירור טרמו-אלקטרית (מוליכים למחצה), ללא מנוע ומדחס. הם שקטים, אינם רועדים, שומרים על לחות אופטימלית, בעלי תאורה פנימית, ודלת עם זכוכית כהה שמגינה מפני קרינת UV.

מקררי יין מדחס

בתעשיית מקררי היין ישנן שתי שיטות קירור עיקריות: מקררי יין מדחס ומקררי יין טרמו-אלקטריים. השיטה השנייה נחשבת למאוד פופולרית, מדובר בשיטת קירור סטנדרטית כמו של כל מקרר רגיל, ולכן זהו פתרון קירור חזק ואמין. אם אתם מחפשים את התמורה הגדולה ביותר להשקעה, מקררי יין ל- 100 בקבוקים נותנים היום value to money מעולה. מלבד אמינותם, הם מאפשרים לאחסן ולשמר כמות גדולה של בקבוקים, ומתאימים לחובבי יין בינוניים.

מקררי יין פרימיום SUPER-SIZE

לחובבי היין המכורים, אשר תרבות השתייה עבורם היא תחביב עיקרי, מתאימים מקררי יין פרימיום בגדלים של  SUPER-SIZE. מקררים אלו ברמת גימור גבוהה במיוחד, הינם גדולים מאוד ומיועדים לכמות של 250 בקבוקי יין ויותר. עיצובם גדול ומפואר, יש להם מדפי עץ טלסקופיים מעוצבים, ובפרמטרים של איכות ניתן להגדיר אותם כמקררי פרימיום עם כל המאפיינים הנחוצים לקירור מקצועי: זכוכית דו-שכבתית בטכנולוגיה ייחודית, מדפי עץ איכותיים עם מסילות טלסקופיות, תאורת לד לבנה רכה בצידי המדפים לצפייה ביינות, דלת עשויה ממקשה אחת עם ידית פלדה, אופציה לשני אזורי קירור, מסכי מגע, ועוד אלמנטים עיצוביים ופונקציונאליים מפנקים.

מקררי יין כמתנה

החיפוש אחר המתנה המושלמת מקבל משמעות גדולה כאשר ברצוננו להעניק מתנה בעלת ערך ולה יוקרה מסוימת. היות ומתנה מושלמת היא כזו שמשלבת בין פרקטיות לבין תחומי עניין אישיים, מקררי יין כמתנה הפכו לאפשרות מאוד פופולרית. הם מאפשרים לחובבי היין לקחת את התחביב שלהם צעד אחד קדימה, וליהנות מעולם היינות בצורה יותר שלמה ומלאה.

מקרר יין לבית או למשרד

בין אם מדובר בהורים שלכם, בין אם בסבים, בין אם בחברים, ובין אם במעסיק חביב או בעובד שיצא לגמלאות, כל חובב יין ישמח לקבל במתנה מקרר יין. מקרר יין זו מתנה יוקרתית ואיכותית, אשר תהפוך למאוד מוערכת על ידי חובבי יין למיניהם. אנשים שאוהבים לשתות יין ,ללא ספק יעריכו מתנה שתסייע להם לשמר את בקבוקי היין שהם רוכשים. מקרר יין הוא פתרון יעיל אשר מחקה את תנאי השימור במרתף המסורתי, ומאפשר לשמור על האיכות והארומה הייחודית של היין לאורך זמן. ישנם המון עיצובים של מקררי יין בטווח רחב של מחירים, כך שבאפשרותכם לבחור את הדגם המתאים ביותר למקבל המתנה. ניתן גם בהחלט לחבור כמה עובדים או בני משפחה יחד, ולקנות מתנה מרשימה בעלת נופך אישי, שתשמח את מי שמקבל אותה ותעמיק את ההנאה שלו מתחביב שתיית היין במידה רבה.

רגע לפני שקונים מקרר יין עוצרים אצל מומחים

במידה ואתם רוכשים מקרר יין לעצמכם, או לחלופין בוחרים בו כמתנה יוקרתית, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מטעם מומחים בתחום. מומחים בתחום קירור היין יוכלו לעזור לכם להתאים באופן מדויק את מקרר היין הנבחר לאדם שמיועד לקבל אותו, למטרות הקנייה והשימוש, למסגרת התקציב ולצרכים ספציפיים נוספים כאלו ואחרים. בנוסף, מומחים בתחום יוכלו להציג לכם דגמים רלוונטיים, להסביר על ההבדלים הקיימים בן דגמים שונים ולעזור לכם להגיע לבחירות הנכונות ביותר עבורכם. ייעוץ מקצועי יהפוך את הקנייה לכמה שיותר מוצלחת כך שהמשתמשים יוכלו למצות עד תום את ההנאה מתחביב שתיית היין שלהם.

נכתב בשיתוף עם WineBar מקררי יין

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר