מיקי שמו – חוברת מתכונים לשבועות למען ילדים חולי סרטן

כל מתכון בחוברת מלווה טקסט של ילד עמותה או בני משפחה שמספרים איזה זיכרון מעורר אצלם המתכון

לרגל חג השבועות 2019 נרתם השף קונדיטור מיקי שמו למען עמותת גדולים מהחיים, שפועלת עבור ילדים חולי סרטן, וחיבר במיוחד חוברת מתכונים דיגיטלית עם מתכונים המתאימים לחג שבועות. כל מתכון בחוברת מלווה טקסט של ילד עמותה או בני משפחה, שמספרים איזה זיכרון מעורר אצלם המתכון. למשל, אולגה רבינוב, אמא של מישל, מספרת שמאפה כיס של גבינה וצימוקים מזכיר לה את התקופה בה בתה הייתה מאוד חולה, וזה הדבר היחיד שהייתה מוכנה לאכול.

צילום חיים יוסף
צילום חיים יוסף

בין המתכונים בחוברת: לחם אפוי בתבנית, עוגיות מלוחות, קיש ירקות, עוגת גבינה אפויה, מאפי כיס של גבינה וצימוקים, גבינת פירורים, בורקס עם עלי מנגולד וגבינה, עוגת גבינה בחושה עם פירות אדומים, עוגת שוקולד ויוגורט, ועוגת גבינה אפויה עם שוקולד ללא גלוטן.

חוברת המתכונים זמינה לכל מי שיתרום דרך האתר או עמוד הפייסבוק של העמותה 18 ₪ ומעלה

צילום חיים יוסף
צילום חיים יוסף

עמותת "גדולים מהחיים" הוקמה בשנת 2000 כארגון ללא כוונת רווח על ידי הורים לילדים חולי סרטן. העמותה מתמקדת בשלושה תחומי פעילות: בריאות – שיפור התנאים הרפואיים במחלקות האונקולוגיות; שמחה –  על ידי מתן תמיכה חברתית סוציאלית לילדים ולבני משפחותיהם; תקווה – קידום פעילות ציבורית והעלאת המודעות לחולים ולזכויותיהם. העמותה מקדמת קרן למימון תרופות, טיפולים רפואיים וציוד רפואי שמחוץ לסל הבריאות, מתוך מטרה לשפר את איכות חייהם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, ללא שום הבדל של דת, מין או לאום. העמותה מסייעת בכל שנה ליותר מ-1,500 ילדים חולים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר