מי עדן משיקה חטיפי קרח בטעמי פירות

נדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה שמטרתה בידול קטגוריית המים המינרליים הטבעיים בכלל, ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט

חברת מי עדן ממשיכה בחיזוק מעמדה כמובילה בשוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, ומשיקה מוצר חדש: מי עדן ICE STICKS, סדרה של חטיפי קרח על בסיס המים המינרליים של מי עדן בטעמי פירות טבעיים, עבור קהל יעד של ילדים, בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים.

השקה זו הנה נדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה, שמטרתה בידול קטגוריית המים המינרליים הטבעיים בכלל, ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.

לדברי אורית גזית, סמנכ"ל השיווק בחברת מי עדן, "ממחקרים שערכנו עולה כי המודעות לתזונה נבונה ושמירה על אורח חיים בריא בציבור הולכת ומתחזקת, הן בקרב הורים והן בקרב ילדים. עבור מי עדן פיתוח מוצר כמו ה- ICE STICK (חטיפי הקרח), בו המרכיב העיקרי הוא מים, הנו מהלך טבעי המאפשר הרחבת מגוון המוצרים לכל המשפחה".

חטיפי הקרח של מי עדן בטעמי פירות בריאים ואיכותיים, מיוצרים על בסיס המים המינרלים הטבעיים של מי עדן ותמציות פרי טבעי – ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים, והם ישווקו בארבעה טעמים: תות, פטל, לימון וענבים, במארזי קרטון מעוצבים הכוללים 8 יחידות כל אחד.

שוק חטיפי הקרח (קרחונים ללא מקל ארוזים בשקית) בישראל נאמד בכ- 20 מיליון ₪ בשנה, השוק הנו שוק גנרי ולא ממותג. המוצרים הקיימים בשוק הנם בסיסיים ביותר, בעלי צורה של צינור מאורך לרוב מחולק לשניים, ומבוססים בעיקר על מי שתייה. יתרונות המוצרים בכך שהוא זול מקרטיבים ונוח לשימוש גם בקרב ילדים קטנים יחסית.

המוצר ישווק במהלך אוגוסט ויוצע ללקוחות מי עדן בשיווק הישיר וברשתות שיווק נבחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר