אתר אינטרנט חדש לחברת מי עדן

בימים אלה, משיקה חברת מי עדן, החברה המובילה בישראל את שוק המים המינרליים הטבעיים, אתר אינטרנט חדש. במסגרת האתר הקימה מי עדן פורטל מקצועי לעולם המים ולמגמת החיים הבריאים (Well Being) התופסת תאוצה כיום בארץ, כמו גם בכל העולם. האתר עשיר במידע, עדכני וידידותי למשתמש

בימים אלה, משיקה חברת מי עדן, החברה המובילה בישראל את שוק המים המינרליים הטבעיים, אתר אינטרנט חדש. במסגרת האתר הקימה מי עדן פורטל מקצועי לעולם המים ולמגמת החיים הבריאים (Well Being) התופסת תאוצה כיום בארץ, כמו גם בכל העולם. האתר עשיר במידע, עדכני וידידותי למשתמש.

כתובת האתר: http://www.meyeden.co.il

באתר ניתן למצוא מידע רב בנושאים שונים:
מידע מקיף אודות מי עדן, מקור המים, מעין המים – סלוקיה שברמת הגולן ועוד.

סדרה של מאמרים וכתבות מעולם המים, תרבות המים ותרבות החיים הבריאים. טיפים ועצות תחת הכותרת "בריא לדעת", כתבות בנושאים שונים כמו: "הגיע הזמן לקום וללכת", מים בתקופת ההריון והלידה ועוד ועוד.

מידע נרחב על מוצרי החברה ושירותיה, ואפשרות להתקשר ישירות עם מוקד שירות הלקוחות.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "האתר החדש של מי עדן מדבר בשפה המותגית החדשה של החברה, מדגיש את הבידול של מי עדן דרך מקור המים הטבעיים ומציע מגוון רחב של מידע רלוונטי מתוך עולם התוכן של מי עדן, והחיים הבריאים. בנוסף, מהווה האתר ערוץ נוסף לתקשורת עם הצרכנים כחלק ממערך שירות הלקוחות של החברה ובעתיד גם פלטפורמה לפעילות שיווקית."

אתר האינטרנט של מי עדן נבנה ונתמך ע"י חברת מנטיס המתמחה בבניית אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר