מנת המאה של שוק מחנה יהודה: רביולי במיה של שף זכאי חוג׳ה (ג׳קו סטריט)

מנת המאה המנצחת של שף זכאי חוג'ה: "לשלב את כל מה שיש לשוק להציע, בין אם זה בעונתיות של השוק (הבמיה), הנוסטלגיה שזה המרק והמילוי של הרביולי, והשוק עצמו שזה שיפודי במיה ושוק אווז". צילום רון ירקוני יח"צ
שף שלום קדוש זכה באות הוקרה מיוחד מסוחרי שוק מחנה יהודה על חיבור הקולינריה הישראלית אל השוק ואנשיו

שוק מחנה יהודה בירושלים פתח ביום א' 2.7.23 את חגיגות המאה לקיומו. לאירועים שהתקיימו בהובלת עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים וועד סוחרי שוק מחנה יהודה, נהרו רבים שגדשו את השוק לאורך הערב.

ההמונים שגדשו את השוק לחגיגה לילית. צילום רון ירקוני יח"צ

שיא החגיגות היה בתחרות ׳מנת המאה׳ של שוק מחנה יהודה, במסגרתה בישלו מיטב השפים והמסעדנים של העיר מנה שהתחרתה על התואר. חבר השופטים בראשות השף שלום קדוש והשפים קרן קדוש ומאיה דרין, בחר במנת ה'רביולי במיה' של שף זכאי חוג׳ה ממסעדת ג׳קו סטריט, למנת המאה.

הענקת הפרס למנת המאה (מימין לשמאל): עיתונאי האוכל עמית אהרונסון, איציק לארי מנכ"ל עיריית ירושלים, שף זכאי חוג'ה הזוכה הגדול, טלי פרידמן ראש ועד סוחרי השוק. צילום רון ירקוני יח"צ

מנכ״ל עיריית ירושלים איציק לארי, ויו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה טלי פרידמן, העניקו אות הוקרה לשף הוותיק והמוערך שלום קדוש, על פועלו ותרומתו לקולינריה הירושלמית והישראלית. על אות ההוקרה נכתב: ״לשף שלום קדוש בהוקרה מסוחרי שוק מחנה יהודה על חיבור הקולינריה הישראלית אל השוק ואנשיו״.

השף הוותיק שלום קדוש (משמאל) והשף הצעיר זכאי חוג'ה. צילום רון ירקוני יח"צ

יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, אמרה: ״מתרגשת מהערב המדהים שהתקיים אמש, רוצה לומר תודה לעשרות אלפי האנשים שמילאו כל פינה בשוק, ולברך את שף זכאי חוג׳ה ומסעדת ג׳קו סטריט על זכייתם בתואר מנת המאה של שוק מחנה יהודה, ואת שף שלום קדוש על אות ההוקרה שניתן לו מכלל סוחרי השוק על תרומתו לחיבור הקולינריה ללב ליבו של מחנה יהודה. ולומר תודה לכל מי שלקח חלק ותרם מזמנו ויכולותיו למען הצלחת סדרת האירועים לרגל מאה שנים למחנה יהודה, השוק שמהווה עבור כל סוחר בית שני, מקום שכולו לב ונשמה טעמים, תרבות ושמחה. השוק הטוב בעולם שם את שוק מחנה יהודה על ראש שמחתנו.

שף זכאי חוג׳ה הודה לחבר השופטים על הבחירה במנה שלו למנת המאה: "חשבתי לשלב את כל מה שיש לשוק להציע, בין אם זה בעונתיות של השוק (הבמיה), הנוסטלגיה שזה המרק והמילוי של הרביולי, והשוק עצמו שזה שיפודי במיה ושוק אווז. כבוד גדול עבורי להיות ברשימה עם השפים המטורפים של ירושלים, ובכלל לעמוד מול שלום קדוש ושאר השופטים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר