מסעדת דיקסי חוגגת 20 שנה עם דצמבר ספיישלים

תפריט הספיישל כולל הצדעה למנות הקלאסיות והאהובות ביותר של דיקסי לאורך השנים

מסעדת דיקסי שהוקמה בדצמבר 1993, חוגגת 20 שנה להקמתה כמי שמגישה אוכל אמריקאי עם נגיעות אסיאתיות ופיוז'ן.
המסעדה בבעלותו של שף חיים כהן, נהנית מקהל לקוחות ותיקים לצד לקוחות חדשים שפוקדים את המסעדה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בדיקסי מגוון מנות קלאסיות אשר מלוות את המסעדה כבר שנים ארוכות, לצד תפריט שף מודרני המתעדכן פעמיים בשנה.

 

לכבוד 20 שנה חיברו בדיקסי תפריט ספיישל שמאגד את המנות הקלאסיות שליוו את המסעדה לאורך השנים: קליפות תפוחי האדמה הנצחיות, סינטה אוסקה, חזה אווז, וקינוחים קלאסיים כמו עוגת הגבינה המסורתית של דיקסי, ואצבעות שוקולד המלוות את המסעדה עוד מימי מסעדת 'קרן' האגדית (בבעלותם של חיים כהן ושותפתו גם בדיקסי עד לפני מספר שנים: אירית שנקר).

 

לרגל יום ההולדת יצרו בדיקסי ארוחה הכוללת מנה ראשונה, עיקרית וקינוח המלווה בקוקטיל או כוס יין/כוס בירה, במחיר מיוחד של 155 ש"ח לסועד.
הארוחה תוגש במהלך חודש דצמבר לצד התפריט הרגיל, וניתן יהיה להזמין את המנות בנפרד. לקוחות שיגיעו במהלך כל ימות השבוע החל מהשעה 24:00 (חצות) עד 06:00 (בבוקר), יזכו להנחה של 20% על כלל התפריט.

 

תפריט היומולדת צפוי להפוך לפריט אספנים אותו ניתן לקחת הביתה בסוף הארוחה, והוא כולל מכתב אישי של השף חיים כהן לצד מתכונים קלאסיים של המסעדה. כמו כן יוצעו לסועדים פריטים נוספים.

 

במיוחד לכבוד חגיגות ה- 20 יגישו בדיקסי יין מיוחד שיוצר עבור המסעדה ביקב הרי גליל, הנושא את שם המסעדה וממותג עם תווית ייחודית, והכל יתנהל תחת סיסמה חדשה שנבחרה להוביל את חגיגות ה-20: דיקסי – HOME SINCE 1993.

 

 

דיקסי גריל בר
רח' יגאל אלון 120 פינת תוצרת הארץ 3, תל אביב
טל. 03-6966123

 

 

צילום דניאל לילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר