מסעדת המבורגרים ניידת על גלגלים:  BBB Food Truck

בעוד 27 הסניפים האחרים קשורים למיקום פיזי, הסניף ה-28 יגיע לכל מקום שהנהלת הרשת תרצה שיגיע ברחבי הארץ
ה- BBB Food Truck פועל באמצעות הזכיינים כנרת יהוד, עופר סאיג ואיציק סוויסה, בעלי חברת Food To Go, והרשת מצפה כי בשלב ההשקה הראשון יגיעו מכירות סניף נייד זה לכ- 20,000 המבורגרים בחודש

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB מפעילה לראשונה Food Truck (פוד טראק): מסעדה ממונעת וניידת שמהווה את הסניף ה- 28 של הרשת הארצית, ותציע מנות נבחרות מתוך תפריט הרשת, בהן המבורגרים, תוספות צד וסלטים. הפוד טראק עומד בסטנדרים של BBB מבחינת מנות טריות ואיכותיות, בדומה למזון המוגש בכל מסעדות הרשת הפרוסות ברחבי הארץ.

אנחנו במערכת אכול ושאטו קוראים לפוד טראק בשם פוד טריק – כי הטריק הוא שבעוד 27 הסניפים האחרים קשורים למיקום פיזי, הסניף ה-28 יגיע לכל מקום שהנהלת הרשת תרצה שיגיע ברחבי הארץ: מתחמי מזון של מקומות עבודה, אירועים מסחריים ופרטיים, פסטיבלים, אירועים במכללות ואוניברסיטאות, מופעים המוניים וירידי תרבות, פנאי ואוכל. אפשרות נוספת היא למקם את הפוד טראק בחללים סגורים כמו חדרי אוכל במקומות עבודה, באירועי חברה עסקיים, או באירועים פרטיים באולמות. בפורמט זה מציעה הרשת אפשרויות בחירה נוספות למגוון המנות שבתפריט.

מנות נבחרות מתוך תפריט הרשת, בהן המבורגרים, תוספות צד וסלטים
מנות נבחרות מתוך תפריט הרשת, בהן המבורגרים, תוספות צד וסלטים. צילום דוד סילברמן dspimages

אילן פנחס, השף הראשי של רשת BBB בנה את התפריט וצורת הגשת המנות כך שטיב האוכל, טריותו ואיכות הבשר יעמדו בסטנדרטים המקובלים במסעדות הרשת. ה- BBB Food Truck פועל באמצעות הזכיינים כנרת יהוד, עופר סאיג ואיציק סוויסה, בעלי חברת Food To Go, והרשת מצפה כי בשלב ההשקה הראשון יגיעו מכירות סניף נייד זה לכ- 20,000 המבורגרים בחודש.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר