מערכות קופות חדשנית לסולתם רדד

חברת "אופק מערכות" תבצע שדרוג של מערך הקופות של רשת "סולתם רדד". "סולתם רדד" הוקמה בשנת 2001, לאחר מיזוג בין המותג הוותיק סולתם ומפעל רדד. החברה עוסקת בייצור, יבוא ושיווק של מגוון מוצרים בתחום הבישול, האירוח ומוצרי הנוי לבית, וכוללת היום 15 חנויות ברחבי הארץ

חברת "אופק מערכות" תבצע שדרוג של מערך הקופות של רשת "סולתם רדד".
"סולתם רדד" הוקמה בשנת 2001, לאחר מיזוג בין המותג הוותיק סולתם ומפעל רדד. החברה עוסקת בייצור, יבוא ושיווק של מגוון מוצרים בתחום הבישול, האירוח ומוצרי הנוי לבית, וכוללת היום 15 חנויות ברחבי הארץ.

לאחרונה נרכשה הרשת ע"י משפחת מאיו, וכצעד בדרך להבראת הרשת, בחרה הנהלת "סולתם רדד" החדשה ב"אופק מערכות" להחלפת מערכות הקופות הרושמת שלה.

ישראל מאיו, מנכ"ל סולתם רדד, אומר: "כצעד ראשון בהבראת הרשת עלה צורך אמיתי בייעול מערך הניהול הממוחשב שלנו. 'אופק מערכות' ידעו לבצע התאמות ושינויים בהתאם לאפיונים החדשים שהעברנו ובאופן ייעודי לצרכי הרשת. אני צופה, כי המערכת החדשה תסייע בניהול נכון ויעיל של תהליכים בתחום הלוגיסטי והכספי, ולרשותנו תמיכתם המקצועית המלאה".

"המערכת החדשנית של הקופות מהווה הרבה מעבר לקופה – מדובר במערכת המחוברת לרשת והיודעת להכליל מגוון פעולות פיננסיות ותפעוליות ללא צורך בתוכנות נוספות", אומר גיל כספי, מנכ"ל אופק מערכות. "הפרויקט בא לספק להנהלה ולעובדי החברה יכולת גישה מהירה ופשוטה לנתונים פיננסיים ותפעוליים, וכך לתחקר ולנתח בצורה טובה יותר מגמות בתחום הלוגיסטי והכספי.
מעבר לניהול נכון של עובדים, תגמולים, מלאי וספקים, יודע מנכ"ל סולתם בכל רגע נתון את מצב הפדיון הנוכחי בחנות או הסניף באמצעות אפליקציית סלולר ומערכת הודעות SMS. ייתרון נוסף של המערכת היא היכולת לספק לסוכני שטח נתונים על גבי טאבלט בחיבור סלולרי, דבר המאפשר עבודה נוחה מול הלקוח משלב השיווק ועד סיום תהליך המכירה והאספקה".

במערכת החדשה תיכלל גם נגישות לשפות זרות, הטענה חכמה של כרטיסי זיכוי ו"מתנה", וניהול מועדון הטבות. היא מאופיינת ביכולת תצוגה איכותית וידידותית למשתמש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר