מפעל בוטיק חדש של הבאר מעדנים מתמחה בפיתוח וייצור מעדני מזון טבעיים

בסל המוצרים של החברה כ-50 מוצרים שונים
מפעל הבוטיק בפארק תעשיות צח"ר (צפת, חצור ראש פינה) ממוקם בלב אזור חקלאי וכולל את חנות המפעל

חברת "הבאר מעדנים" חנכה את מפעל הבוטיק שלה בפארק תעשיות צח"ר (צפת, חצור ראש פינה), הממוקם בלב אזור חקלאי וכולל את חנות המפעל. בעלי החברה הם היזמים ענבר וסיגל שפט מראש פינה, שיותר מעשר שנים מתמחים בייצור ממרחי איכות, קונפיטורות, רטבים וליקרים טבעיים. בסל המוצרים של החברה כ- 50 מוצרים שונים.

פעילות החברה החלה בשנת 2001, כשהזוג שפט ניהל פאב בראש פינה העתיקה, שלצדו הוקמה חנות לממכר תוצרת מקומית. שם גם החלו לייצר מעדני מזון. עם הגידול בביקוש העבירו בשנת 2007 את הפעילות למפעל קטן באזור התעשייה בראש פינה, עתה הם חונכים את מפעל הבוטיק החדש בפארק התעשייה צח"ר, בו מועסקים בשלב זה שבעה עובדים, שמפתח ומייצר מוצרי איכות מהתוצרת הטרייה של הגליל והגולן וחומרים טבעיים.

"כשהתחלנו לייצר קונפיטורות לא הייתה קיימת מודעות בשוק למה זו קונפיטורה איכותית. בהמשך למד הקהל הישראלי להבדיל בין קונפיטורה לריבה. כאנשי קולינריה אנו מתייחסים לקונפיטורה או ממרח כפי שמתייחסים וטועמים יין או קפה. גישה זו הביאה את מוצרי "הבאר" להיות שם נרדף לאיכות ללא פשרות", אומרת סיגל עשת-שפט, שלפני 20 שנה עברה מתל אביב לראש פינה והתאהבה במושבה הגלילית ובבן זוגה ענבר שפט, בעל ניסיון בקולינריה ומסעדנות. יחד החלו לרקוח ולייצר שילובי טעמים ייחודים על בסיסי מוצרי חקלאות ,מהגליל והקימו את 'הבאר מעדנים'.

רוב ההשקעה במפעל החדש התרכזה בפיתוח טכנולוגי מתקדם, אשר פותח באופן ייעודי על יד ענבר שפט ויוסי רוטבנד, השותף הטכנולוגי של החברה.  כל שיטות הייצור הן מסורתיות, כמו פעם, והמפעל מהווה גם מעבדת מו"פ  למוצרים חדשים תחת מותג "הבאר", וכן מוצרי איכות במיתוג פרטי למסעדות, מלונות וחברות שונות.

בין המוצרים בחנות המפעל: בקבוקי רטבים, ליקרים, ממרחים וקונפיטורות. לצד מוצרים קלאסיים כמו קונפיטורת תות-שדה או ממרח עגבניות מיובשות,  אפשר לטעום רוטב תאנה מפולפלת, ויניגרט תפוזים, קונפיטורת אגסים ביין, ממרח פלפלים ולימון כבוש, ממרח ארטישוק, ועוד טעמים המשתנים בהתאם לעונות השנה והגידולים הגליליים. בין הליקרים: לימונצ'לו וליקר פירות יבשים וקינמון. כל המוצרים הינם פרווה ובעלי תעודת כשרות מטעם הרב דוידוביץ, רבנות ראש פינה.

ניתן לבקר ולהציץ לפעילות המפעל, לקבל מתכונים וטיפים לשדרוג מאכלים בעזרת הרטבים המיוחדים, ולקנות מוצרי בוטיק במחירי מפעל. את מוצרי "הבאר" ניתן להשיג במעדניות מובחרות ברחבי הארץ, שירות משלוחים לכל הארץ.

פרטים ומידע באתר הבאר מעדנים

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר