סופשבוע ט"ו באב של רומנטיקה ב"וילה תהילה"

עלות החבילה 1,150 ₪ לזוג או 1,300 ₪ לזוג בחדר עם ג'קוזי. המחיר אינו כולל ארוחת בוקר, והאורחים מופנים לבתי קפה סמוכים עם שובר הנחה

אחוזת האורחים "וילה תהילה" בראש- פינה יוצאת במבצע "סופשבוע של רומנטיקה" לקראת אירועי טו באב למזמינים חבילה בת שני לילות (ה' + ו' או ו'+ מוצ"ש – לבחירה). עלות החבילה 1,150 ₪ לזוג או 1,300 ₪ לזוג בחדר עם ג'קוזי. המחיר אינו כולל ארוחת בוקר, והאורחים מופנים לבתי קפה סמוכים עם שובר הנחה.

המחיר כולל שימוש חופשי בכל פינוקי הבית: בריכת שחייה פרטית מחוממת בחיק הנוף, בריכת ג'קוזי חמה (38 מעלות), סאונה, מועדון ביליארד והספרייה עם תנור עצים ייחודי, שולחן פינג פונג, מיתקן מנגל, לובי עם אח מבוערת, פינת חי לילד.

בחצר האחורית של וילה תהילה בוסתן מושקע עם פינות חמד, בהם מגדלים תהילה ועמיחי צמחי תבלין. בתוך הגן במרתף מקושת – פאב אירי.

בנוסף ממשיך מבצע אמצע השבוע "10 מתוך 10", הכולל עשרה פינוקים ייחודיים של האחוזה, במחיר מיוחד של 380 ₪ או 430 ₪ בחדר עם ג'קוזי (כל לילה נוסף 30 ש"ח פחות).

בין הפינוקים: 10% הנחה על מגוון טיפולי הספא (17 סוגי טיפולים חלקם הנעשים רק בוילה תהילה). זוג חלוקי רחצה מפנקים לשימוש בבריכה המחוממת, בקבוק יין הבית מיינות הגליל (אדום/לבן/רוזה), צלוחית זיתים סוריים מתובלנים, כד שמן זית מכרמי ראש פינה, סלסלת פינוקי שוקולד, ערכת שתייה חמה בחדר ובלובי, פנקס ההטבות של "תפוז" הכולל מגוון הנחות לאטרקציות בגליל, חוברת "טעם ויין" – מדריך היקבים, מסעדות, פאבים ושאר אטרקציות, מדריך צח"ר לנופשים ומטיילים מטעם עמותת התיירות צח"ר (צפת,חצור,ראש פינה) עם מסלולי טיול בראש פינה ובסביבתה.
"וילה תהילה" הינה אחוזת איכרים משוחזרת משנת 1882 ובה 11 יחידות נופש, וכל אחת מהן שונה מרעותה. בית האחוזה תוכנן במבנה של חאן, עם חצר פנימית בנוסח פרובנס. החדרים מסוגננים ומטופחים, והם שופצו ברוח המאה ה-19, עם כל פינוקי המאה ה – 21.

"וילה תהילה" נמצאת בלב המושבה העתיקה והמשוחזרת של ראש פינה, וניתן לצאת ממנה לטיול רגלי אל אתר השחזור ואל הוואדי.

אתר האינטרנט:WWW.VILLA-TEHILA.CO.IL
לפרטים נוספים: תהילה ישראלי, טל. 04-6937788,04-6935336

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר