מפעל ביגה פסטה מקבוצת גרג ממשיך לגייס עובדים בעלי מוגבלויות

יונתן גוילי מנכ"ל מפעל PASTA BIGA עם עובדים בעלי מוגבלויות ולקויות שמיעה. צילום אסף לוי
יונתן גוילי מנכ"ל מפעל PASTA BIGA: "שיעור התעסוקה של אנשים עם מוגבלויות נמוך מאוד בישראל ומוגבלותם מרתיעה מעסיקים. הם ככל העובדים ולא ניתן לתאר את מסירותם למקום העבודה. אנו רוצים להמשיך ולגייס עובדים נוספים ולהכשיר יותר אנשים עם מוגבלויות ולפתוח בפניהם את הדלת לשוק העבודה"

מפעל הפסטות PASTA BIGA מקבוצת גרג, הממוקם בעיר נשר שליד חיפה, החל להעסיק עובדים בעלי מוגבלויות ולקויות שמיעה. פעילות זו נערכת בשיתוף עמותת א.ד.נ.מ – ארגון הפועל 30 שנה ומספק טיפול, דיור, חינוך, תעסוקה ופנאי לאוכלוסיות עם צרכים ייחודיים, והביטוח הלאומי. במפעל משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ומערכות אוטומטיות ללא מגע אדם. הוא מעסיק כיום כ- 40  עובדים קבועים, מחציתם עם צרכים מיוחדים, כשחלקם מגיעים מהוסטלים מאזור חיפה והצפון וחלקם בעלי לקות שמיעה מוחלטת.

יונתן גוילי מנכ"ל מפעל PASTA BIGA עם עובדים בעלי מוגבלויות ולקויות שמיעה. צילום אסף לוי

מפעל PASTA BIGA שהוקם לפני כשנה וחצי, מייצר פסטה טרייה וכולל ייצור רטבים לבישול, רטבים לסלטים, ממרחים, מטבלים ותבלינים, אשר מספקים מוצרים לרשתות קפה, מסעדות ומותגי בוטיק פרטיים בעולם הקמעונאות ברחבי הארץ , ולרשתות הקפה שבבעלות  קבוצת גרג, כמו רשת קפה גרג, ביגה, מאמא גרג, קיטשן בי גרג, בייקרי 58 חיפה ובייקרי האוס פרדס חנה.

צילום מדף הפייסבוק

יונתן גוילי מנכ"ל החברה, אומר: "כמפעל חדשני ומתקדם עם אג'נדה חברתית, וכחלק מהחזון של השותפים לדרך, החלטנו לשלב עובדים עם צרכים מיוחדים, ולשם כך יצרנו סביבה תומכת ומכילה. כבר היום עובדים במפעל כ- 20 בעלי מוגבלויות, המשתלבים כעובדים מן המניין ותורמים רבות להצלחת הפעילות שלנו. שיעור התעסוקה של אנשים עם מוגבלויות נמוך מאוד בישראל, ומוגבלותם מרתיעה מעסיקים. הם ככל העובדים, ולא ניתן לתאר את מסירותם למקום העבודה. אנו רוצים להמשיך ולגייס עובדים נוספים, ולהכשיר יותר אנשים עם מוגבלויות ולפתוח בפניהם את הדלת לשוק העבודה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר