מרלו"ג חדש לישרקו מקבוצת טיב טעם יוקם באזור תעשייה עמק חפר

הדמיית המרלו"ג החדש שייבנה על ידי חברת שמיר הנדסה. ישתרע על שטח של כ-20 דונם ויאחד את כלל מחסני החברה המפוזרים ברחבי הארץ
חגי שלום – מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם: "הקמת המרלו"ג וההשקעה העצומה בו הן אבן דרך ראשית בחיי ישרקו אל עבר יעדיה הגבוהים. אני מאמין שהחברה תצלח את האתגרים של התקופה המאתגרת ותהווה מנוע צמיחה משמעותי לקבוצת טיב טעם"

חגי שלום – מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם, יריב ארדון – מנכ"ל ישרקו חברת היבוא והשיווק של קבוצת טיב טעם ובכירי ההנהלה, הניחו באירוע חגיגי את אבן הפינה למרלו"ג החדש של חברת ישרקו, שיוקם בהשקעה מוערכת של כ-350 מיליון ₪ באזור התעשייה עמק חפר. מגילת הייסוד של המרלו"ג נקברה  ביסודות הבניין מתוך כוונה שהכתוב בה יהפוך להיות אבן יסוד.

מניחים את אבן הפינה למרלוג ישרקו: חגי שלום (משמאל) ויריב ארדון. צילום אסף לב

המרלו"ג החדש שייבנה על ידי חברת שמיר הנדסה, ישתרע על שטח של כ-20 דונם, ויאחד את כלל מחסני החברה המפוזרים במיקומים שונים בארץ, למרלו"ג מתקדם וחדשני אחד. יותקנו בו מערכות טכנולוגיה ואוטומציה מהמתקדמות בעולם, והוא יתאים לאחסנת מגוון מוצרים בטמפרטורות שונות – מוצרים יבשים, מצוננים וקפואים. בנוסף יותקנו בו מערכות מתקדמות לליקוט ולשילוח, אשר ישפרו את רמת השירות ללקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר