יריב ארדון – מנכ"ל חברת הייבוא והשיווק ישרקו מקבוצת טיב טעם

מאמין כי תפקידי הניהול השונים אותם ביצע עד כה יסייעו לו בהשגת המטרות. צילום דודי ארדון
ישרקו מגדירה עצמה כמשווקת הגדולה ביותר בישראל של מוצרים שאינם כשרים, המתמחה בייבוא, מכירה והפצה של מוצרי מזון טריים, מצוננים ויבשים שמגיעים ממאות ספקים בעולם ונמכרים בכ- 1,800 נקודות מכירה

יריב ארדון (52) התמנה לתפקיד מנכ"ל חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון ואלכוהול מרחבי העולם. יריב מגיע עם 25 שנות ניסיון ניהולי בתחום מוצרי הצריכה בחברות מובילות בישראל.  היה מנכ"ל פרוטרום ישראל, מנכ"ל אסם נסטלה פרופשיונל – החטיבה המקצועית של אסם, ובעבר ניהל את חטיבת המכירות ומוצרי הצריכה בחוגלה קימברלי, ואת מטה המכירות של שטראוס מזון טרי.

עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, אומר: "יריב מביא עמו ידע רב, מקצועיות  וניסיון בתחום המזון, השיווק והקמעונאות. אנו בטוחים שנצליח  איתו להמשיך ולחזק את מעמדה של ישרקו כחברת מזון מובילה, כשאנו מביאים לצרכן הישראלי חידושים וטעמים קולינריים מגוונים".

יריב ארדון אומר: "התפתחות עולם המזון בישראל מציבה בפני אתגרים לא קלים, אך אני בטוח שביחד נצעיד את ישרקו כמוביל בשוק הייבוא הכל כך תחרותי. תפקידי הניהול השונים אותם ביצעתי עד כה, ללא ספק יסייעו לי בהשגת המטרות".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר