משה מירון מונה למנכ"ל יקבי כרמל

מירון יפעל ליישום והטמעת תוכנית ההבראה שגובשה על ידי חברת הייעוץ שלדור, תוך דגש על העצמת הייצור האיכותי של יקבי כרמל

משה מירון מונה למנכ"ל יקבי כרמל על ידי מועצת אגודת הכורמים.

מירון היה לאחרונה מנכ"ל הארגון הישראלי להשכרת רכב, ולפני כן היה מנכ"ל חברת השכרת הרכב יורופקאר, שם ניהל צי של כ-5,000 כלי רכב להשכרה, ופעילות ליסינג בהיקף של מאות מיליוני שקלים.

בעבר ניהל משה מירון את חברת "הוד לבן" שהייתה בבעלות כור ומושב בית חרות, יצואנית הבשר המעובד המובילה בישראל, ויצרנית עבור מקדונלד'ס.
כמו כן כיהן מירון כדירקטור במספר חברות ציבוריות ופרטיות, בתחומי תיירות, תעשייה וטכנולוגיה.

אילן לוין, יו"ר מועצת אגודת הכורמים, איחל למשה מירון הצלחה במילוי תפקידו, ואמר: "הניסיון הרב שצבר משה מירון בניהול חברות, ניהול מערכים שיווקיים ועבודה מול גורמי מימשל ומערכות עסקיות בינלאומיות (מקדונלד'ס, ויורופקאר בבעלות פולקסווגן העולמית) יחזקו את השדרה הניהולית של יקבי כרמל ויסייעו למירון להצעיד את יקבי כרמל בביטחון ובזמן הקצר ביותר לרווחיות ולצמיחה מחודשת".

בתפקידו כמנכ"ל יקבי כרמל יפעל מירון ליישום והטמעת תוכנית ההבראה שגובשה על ידי חברת הייעוץ שלדור, תוך דגש על העצמת הייצור האיכותי של יקבי כרמל כפי שבא לידי ביטוי בשנים האחרונות.

אילן לוין, שהוביל את בחירת היו"ר הפעיל ישראל איבצן והמנכ"ל משה מירון, אמר: "אני מאחל ליו"ר ולמנכ"ל החדשים הצלחה במילוי תפקידיהם הקשים והמאתגרים. בכך השלמנו את שתי משימותינו הראשונות והחשובות. נמשיך ונלווה כמועצה את בעלי התפקידים החדשים על מנת להאיץ תהליכי הבראה ולהגיע בזמן הקצר ביותר לשלב בו נהיה ממוצבים מחדש כמובילים, מחדשים ומבצעי פריצות דרך בעולם היין הישראלי".






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר