מתוקים סובבי עולם עם מיקי שמו ואמריקן אקספרס

מיקי שמו הולך על מתוק. צילום לנס הפקות

פסטיבלי אוכל הם מהאירועים האהובים עלי. לאכול מדוכני אוכל מכל העולם, קינוחים טעימים, מוזיקה ובירה, מה עוד צריך בן אדם? יש פעמים שאוכל מהעולם מגיע עד לצלחתנו, כזה הוא פסטיבל הקולינריה  הבינלאומי Round Tables by American Express, שמתקיים בפעם הרביעית במסעדות שונות בישראל. הפסטיבל שזוכה להצלחה רבה, מפגיש שפים מובילים בעולם שזכו בכוכבי מישלן, עם הסועד הישראלי שרעב למנות חדשות. את הפסטיבל הקרוב, שמתקיים בנובמבר 2018, יובילו שבע שפיות זוכות פרסים ובעלות מטבחים מאיטליה, שוויץ, לונדון, ניו יורק, ספרד, קולומביה ומקסיקו. שיתוף פעולה מעניין נוצר עם מיקי שמו, קונדיטור ויועץ קולינרי העומד בראש רשת קונדיטוריות משפחתית. במסגרת שת"פ זה יצר הקונדיטור קינוחים ייחודיים בהשראת המדינות מהן מגיעות השפיות.

צילום ישראל אלפסה
צילום ישראל אלפסה

הקינוחים אותם טעמתי באירוע לכבוד הפסטיבל, כללו לכבוד השפית מקולומביה קינוח בעל שלושה מרקמים, עשויים מפירורי שטרוייזל על בסיס שקדים, זילוף מוס וניל, עם מחית מנדרינות המבושלות עם גרגירי וניל איכותי. לכבוד השפית מהונג קונג יצר שמו קינוח המכיל פודינג אורז מתוק ומעט דביק, עם קוביות של פירות שהושרו ברוטב סוכר, ולכבוד השפית ממקסיקו הוא יצר מוס שוקולד לבן, בצק אגוזים וריבת חלב, שגרר תגובות חיוביות ונחטף במהירות. בכלל, הקינוחים המתוקים טעימים להפליא, אסתטיים ונראים כמו יצירת אמנות מיניאטורית כשלעצמם.

צילום נטלי בן ברוך
צילום נטלי בן ברוך

עידו עלמני, מנהל אמריקן אקספרס, אמר: "אנו שואפים ופועלים ליצירת חוויות ייחודיות עבור קהל לקוחותינו. השילוב המיוחד בין שפיות מובילות בעולם לבין מסעדות שף מהטובות בישראל הינו דוגמא אחת, וכך גם הפעילות המשותפת עם "קונדיטורית שמו" המייצרת קינוחים איכותיים וייחודיים.

מכירת הכרטיסים לפסטיבל הקולינריה Round Tables by American Express נמשכת עם הטבות מיוחדות ללקוחות אמריקן אקספרס.  פרטים באתר הפסטיבל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר