סל הקניות של שחר 834

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: תחליפי לחם – כדאי להכיר, סילאן טבעי – אופציה ראויה, עוגיות צ'יפס לבן וחמוציות – לאוהבי עוגיות יבשות, מעדני גבינה לדרך – לקחת לילדים, המבורגר בגדול – לאוהבים הרבה

מיקסים של מונבטים

צילום אפרת בלוססקי
צילום אפרת בלוססקי

מאז הכרנו את המותג הישראלי שמייצר תחליף ללחמים שצורתו פיתה ורכיביו הם קטניות, דגנים, ירקות ופירות, הוא הפך למוצר מבוקש אצלנו בבית. זו אחת האופציות הבודדות למי שנמנע מגלוטן, ומחפש מוצר שלא רק אינו מכיל גלוטן, אלא גם מבוסס על רכיבים בריאים. המוצר החדש אידיאלי למי שמבקש לנסות טעמים שונים. כל מארז מכיל, כמו תמיד, 4 "פיתות", כל אחת שילוב אחר. מיקס אחד מכיל קינואה עם כוסמת ובטטה; כוסמת עם תמר ותפוח עץ; קינואה עם כוסמת וסלק; וכוסמת עם תאנים מיובשות ודלעת. המיקס השני משלב עדשים כתומות וסלק; עדשים צהובות ובטטה; כוסמת עם בננה, עדשים כתומות וגזר; עדשים ירוקות עם שעועית מש ודוחן. המחיר עד 28 שקלים לארבע יחידות, 320-440 גרם כל אחת. להשיג ברשת שופרסל במתחמי גרין, באורגניק מרקט, בבתי טבע, בחנויות מובחרות ובאתר.

בשורה התחתונה: אם לא הכרתם אותם עד היום, אז זו דרך מצויינת להכיר.

סילאן טבעי של יד מרדכי

צילום דיטייל סטודיו
צילום דיטייל סטודיו

בעוד הביקוש לסילאן גובר בישראל, אנחנו ממשיכים להתמודד עם השאלה החשובה: האם הוסיפו סוכר לסילאן או לא? שאלה שיש לה משמעות למי שמבקש להימנע כליל מצריכת סוכר לבן. לשמחתנו השיקה החברה סילאן ללא סוכר בכלל, העשוי כולו מתמרי מג'הול. במבחן הטעם קשה לזהות הבדל בינו לבין מוצרים אחרים (חרף העובדה כי כאן משתמשים במג'הול בלבד). בכל מקרה, הוא נותן מענה לצרכים הקולינריים שלנו. המחיר עד 27.9 שקלים ל-380/700 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אופציה ראויה מתווספת למדף הסילאן.

עוגיות צ'יפס לבן וחמוציות של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

המוצר החדש של החברה מתווסף לסדרת עוגיות המבוססות על שוקולד-צ'יפס. הפעם מדובר בשוקולד לבן, ויחד עם תוספת מכובדת של חמוציות שהתווספו לבצק. התוצאה שנויה במחלוקת: העוגיות הללו שייכות לזן היבש, ויש מי שלא אהבו אותן בגלל זה; אחרים אהבו אותן בדיוק בגלל זה. מעבר לכך, החמוציות מספקות נגיעה מוצלחת ומשדרגות את הטעם הסופי (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.5 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: מומלצות רק למי שאוהב את העוגיות שלו יבשות.

גמדים לדרך של שטראוס

צילום שיק דיזיין
צילום שיק דיזיין

הרעיון מאחורי המוצר הזה גאוני – לאפשר אכילת המוצר גם כשנמצאים מחוץ לבית, מבלי שצריך לזכור להביא כפית. האריזה המיוחדת, שמבוססת על לחיצה, נוחה לשימוש – הילדים יתקשו לפתוח אותה לבד (שזה יתרון), אבל ההורים יעשו זאת ללא בעיה מיוחדת, וקל לשתות את המעדן הנמצא בפנים – כאמור בעזרת לחיצה. המוצר החדש יוצא בשלושת הטעמים המוכרים: תות, תות-בננה ותפוח-בננה. המחיר עד 20.9 שקלים למארז של ארבע יחידות, 70 גרם בכל יחידה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם הילדים שלכם אוהבים גמדים, תזכרו את זה לטיול הבא שלכם.

סדרת XT של ברגר קינג

הרשת משיקה גם היא את הגרסה הגדולה של ההמבורגרים שלה, והיא עושה זאת עם שלוש וריאציות. העיקר הוא גודל הקציצה – 55% יותר מקציצות הוופר המוכרות. אלו מגיעות בשלוש וריאציות – XT ספייסי עם רוטב סריראצ'ה לצד חתיכות חלפיניו; XT רודיאו עם הרוטב הטקסני ושש טבעות בצל; ו-XT פילדלפיה עם רוטב פילדלפיה החדש, המזכיר רוטבי ברביקיו ואלף האיים. הראשון הוא המוצלח מבין השלושה, הודות לרוטב החריף (שיהיה חריף למדי למי שאינו מורגל, וחריף נעים למי שכן). גם הרודיאו טוב, בזכות התוספת של טבעות הבצל. הגדלת הקציצות היא מהלך מבורך, שכן כך מקבלים הרבה יותר בשר; וגם זה שמכינים כאן, בהשוואה לרשתות מתחרות, יותר עסיסי (מכיל גלוטן). המחיר 34.9/35.9 שקלים להמבורגר, 49.9/50.9 שקלים לארוחה.

בשורה התחתונה: אם כבר ג'אנק פוד, לפחות שיהיה הרבה ממנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר