נס בנס ציונה: קונדיטוריה חדשה ללא גלוטן עם משלוחים לרוב הארץ

פינובייקרי (Pinubakery) – קונדיטוריה סטרילית וכשרה נפתחה בנס ציונה עבור ציבור הצליאקים, עם משלוחים לרוב חלקי הארץ. הבעלים של חנות פינוקיצ'ן למוצרים ללא גלוטן עד הבית, ערן רייטר, הקים את הקונדיטוריה כדי לעמוד בביקוש הרב למאפים, עוגות ולחמים נטולי גלוטן. הקונדיטוריה סטרילית מגלוטן, ועובדת בסטנדרטים מהמחמירים על מנת להבטיח את בריאותם של חולי הצליאק.

צילום פינובייקרי

בפינובייקרי ניתן להזמין עוגות מושקעות ומעוצבות, עוגות גן, עוגות מספרים וצורות, מארזים מפנקים, עוגת שוקולד עגולה ועוד – כשמובטח ראש שקט כשמזמינים עוגה נקיה מגלוטן מחומרי גלם איכותיים. כל העוגות מיוצרות מתערובת קמחים ייחודית, איכותית ובריאותית. משתמשים כאן במוצרי חלב של גד, שוקולד לובקה, תמצית וניל טהורה, קמח שקדים איכותי וחומרי גלם טובים נוספים. כמו כן יש לקונדיטוריה מדפסת דיו אכיל, כך שניתן להזמין דפי סוכר מודפסים ועוגות יום הולדת מודפסות לפי טעם אישי.

עוגה ללא גלוטן. צילום פינובייקרי

ערן רייטר אומר: "היעד שלי היה ליצור מגוון מוצרי פרמיום אשר אינם זמינים או משווקים ברשתות השיווק והחנויות. תקופת הקורונה היוותה, ועדיין מהווה, אתגר משמעותי, אך עם זאת תפסה אותנו מוכנים וערוכים להתמודד עם הגידול בתחום המשלוחים עד הבית. התקופה הכינה אותנו עם ההתמודדות לתפעול מערך משלוחים אפקטיבי ותחזוקת אתר אונליין נגיש ויעיל. פתיחת הקונדיטוריה החדשה והכשרה מאפשרת לי לתת מענה הוליסטי לציבור הצליאקים, מדובר במקום היחיד בארץ של פטיסרי ברמת פיין, ללא גלוטן וכשר, תוך הקפדה מרבית על איכות חומרי הגלם וללא פשרות".

קונדיטוריה פינובייקרי (Pinubakery), יקינטון 6 נס ציונה. הזמנות באתר. כשרות רבנות נס ציונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר