חנוכה 2023 וסופגניות: מגוון אפשרויות ברוח כחול-לבן ועוד

רוח התקופה משפיעה השנה גם על רוח הסופגניות. בקונדיטוריות וברשתות תמצאו מגוון טעמים וצבעים. צילום מאפה נאמן
חנוכה הוא חג הסופגניות. גם השנה, ואולי במיוחד השנה, נתכנס (כן, בהתאם להנחיות פיקוד העורף) להדלקת נרות, שירה ואכילת סופגניות ולביבות, לצד משקאות חמים ואפשר גם יין למי שלא נוהג. מספר רשתות מציעות כאן מגוון שיענה לרצונות כל אוהבי מאכלי חנוכה אלה ואחרים

רשת ביגה – סופגניות ללא גלוטן במבחר טעמים ומילויים ו'סופגנייה פטריוטית' בצבעי הדגל  

צילום שרית גז

רשת 'קפה ביגה' המתמחה במאפים ללא גלוטן שמיוצרים בעבודת יד, מציעה לחנוכה 2023 מגוון רחב וחגיגית של סופגניות ללא גלוטן, החל מסופגניות סופגניות קלאסיות ועד מיוחדות – רכות, אווריריות, תפוחות, קלילות וכמובן טעימות. ניתן להשיג אותן אפויות או מטוגנות.

צילום שרית גז

לרגל החג חנוכה 2023 מציעה רשת ביגה סופגניות ללא גלוטן עם מילויים כמו פירות יער, קרם פיסטוק, גנאש שוקולד בלגי, ובמילוי קלאסי של ריבת תות או ריבת חלב.

גולת הכותרת השנה הן סופגניות קרם פטיסייר וניל – כמובן ללא גלוטן.  הסופגנייה מלאה קרם מתוק ועשיר, ומשודרגת עם וניל וחמאה שמקנים לה מרקם קרמי וחלק.

צילום שרית גז

ובשנה מיוחדת כמו זו, בה מלחמות המכבים מתכתבות עם מלחמת "חרבות ברזל", משיקה רשת ביגה 'סופגנייה פטריוטית' שעוצבה על ידי הקונדיטור הראשי של רשת ביגה – רן בן דוד, כאות הזדהות ותמיכה בחיילי צה"ל ותושבי המדינה. הסופגנייה עם סמלי מדינת ישראל ובצבעי דגל הכחול-לבן.

קולקציית הסופגניות של ביגה ללא גלוטן מיועדת לשוחרי הבריאות, חובבי מזון ללא גלוטן או לסובלים ממחלת הצליאק. לצד סופגניות אלה מציעה הרשת מגוון סופגניות עשויות מקמח, במגוון מילויים זהים. כשרות: מהדרין.

מחירי סופגניות ברשת ביגה: סופגנייה פטריוטית עם דגל ישראל – 13 ₪, סופגניית קרם פטיסייר וניל – 13 ₪, סופגנייה במילוי ריבה 8 ₪. להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ 

רשת מאפה נאמן מציגה את ישראלה – מגוון סופגניות לחנוכה 2023 בסימן כחול-לבן

צילום מאפה נאמן

רשת 'מאפה נאמן' הפעילה בעולם המאפים, הקינוחים והסופגניות כבר  עשרות שנים, מציעה לחג החנוכה 2023 מגוון רחב של סופגניות, החל מטעמים קלאסיים לצד שילובים הלקוחים מעולם הפטיסרי, כמו דונט רושה, פונדט לבן מסורתית, פונצ'יקי פסטוצינה, ריבת חלב, שוקולד לבן או חום בלגי, גנאש קרמל, ועוד שילובים שימתיקו את התקופה הנוכחית.

קולקציית הסופגניות של רשת "מאפה נאמן", מורכבת מטעמים וציפויים מיוחדים המשלבים חומרי גלם איכותיים מעולם הפטיסרי, כשבראש הקולקציה "ישראלה": סופגנייה במילוי קרם פטיסייר בציפוי שוקולד לבן, בעיטור סוכריות מאורכות בצבעי הדגל ובצירוף דיגלון ישראל;

שוקולד חלב – סופגנייה בציפוי שוקולד בלגי חלבי; ריבת תות – סופגנייה במילוי ריבת תות; ריבת חלב – סופגנייה במילוי ריבת חלב; שוקולד לבן – סופגנייה בציפוי שוקולד בלגי לבן; ילדודס שוקוקו – סופגנייה במילוי קרם שוקולד חלב, ציפוי שוקולד חלב, בעיטור סוכריות צבעוניות מאורכות ורוזטה שוקולד חלב; ליידי פינק – סופגנייה במילוי קרם שוקולד לבן, בציפוי קרם וולה וורוד, בעיטור סוכריות צבעוניות מאורכות ורוזטה שוקולד לבן; ונילה קוקיס קרים – סופגנייה במילוי שוקולד לבן, בציפוי שוקולד לבן, בעיטור שברי קרמבל עוגיות קקאו, עם טילון שוקולד ממולא קרם שוקולד לבן;

צילום מאפה נאמן

רושה – סופגנייה מוזהבת במילוי קרם פרלינה, בציפוי שוקולד חלב עם שברי וופל ובונדוק גרוס, בעיטור חצאי אגוזי לוז מסוכרים; דולצ'ה קרמל – סופגנייה במילוי שוקולד לבן מקורמל, בציפוי קרם שוקולד בלונדי, בעיטור סוכריות טופי קרמל, מלח גס ושברי בייגלה מלוח; פיסטצ'ינה – סופגנייה במילוי קרם פיסטוק, בציפוי קרם פיסטוק, בעיטור רוזטה קרם שוקולד לבן ותלתלי שוקולד פיסטוק; רסברי רוז – סופגנייה במילוי קרם פטל, בציפוי שוקולד לבן, בעיטור רוזטה קרם פטל פייטה פטל וסיגר שוקולד חלב; מילפיי – סופגנייה במילוי קרם פטיסייר, בציפוי קרם וניל פטיסייר, בעיטור פייטה וניל ואבקת סוכר; פונצ'יקי – סופגנייה מטוגנת במילוי קרם פטיסייר, בציפוי סוכר גס ורוזטה קרם פטיסייר.

צילום מאפה נאמן

כמו כן מציעים השנה ברשת גם מבחר טעמים של דואנטסים לחנוכה, המשלבים טעמים של שוקולד בלגי, לבן או חום, עם גלייזינג, לצד ספינג' מרוקאי מצופה שבבי סוכר: דונאט פיסטצ'ינה – דונאט בציפוי קרם פיסטוק, בעיטור שוקולד בלגי חלבי; דונאט שוקולד לבן – דונאט בציפוי שוקולד בלגי לבן, בעיטור שוקולד בלגי חלבי; דונאט שוקולד חלב – דונאט בציפוי שוקולד בלגי חלבי, בעיטור שוקולד בלגי לבן; דונאט ליידי פינק – דונאט בציפוי קרם וולה וורוד, בעיטור סוכריות צבעוניות מאורכות; דונאט רסברי רוז – דונאט בציפוי קרם שוקולד לבן, בעיטור פייטה פטל; דונאט ונילה קוקיס קרים – דונאט בציפוי קרם שוקולד לבן, בעיטור קראמבל עוגיות קקאו; דונאט רושה – דונאט בציפוי שוקולד חלב עם שברי וופל ובונדוק גרוס, בעיטור חצאי אגוזי לוז מסוכרים.

מחירי סופגניות ודונאטס רשת מאפה נאמן: ריבת תות – 5 ₪, ריבת חלב – 7 ₪, פרימיום – 12 ₪, דונאטס – 12 ₪, ספינג' – 9 ₪. את כל הטעמים ניתן להשיג ברחבי הארץ ב-60 סניפי הרשת ברחבי הארץ

חנוכה ברביבה וסיליה

לביבות רביבה וסיליה. צילום מיכל אשל

כבר 35 שנה שהמותג "רביבה וסיליה" הוא שם נרדף לאיכות. בחג החנוכה התפריט בנוי כתפריט אירוח שמתאים להדלקות נרות בבית, במשרד ובכל מקום.

ברביבה מאמינים במסורת ובקלאסיקות, ולכן הסופגניות הן הקלאסיות עם ריבת תות ביתית שהם מכינים. את הסופגניה ניתן להזמין עם או בלי ריבה. מתכון הבצק מלווה את המותג כבר שנים, עוד מהימים בהן רביבה אפל עצמה הכינה את הסופגניות. לאורך החג יהיו ארבעה סוגי לביבות: תפוח אדמה, פרסה, תרד וגבינות, קינואה וירקות.

לצד סופגניות ולביבות התפריט כולל  גם פריטים שמתאימים לאירוח, כמו קישים גדולים או מגש קישים אישיים בטעמים מעורבים, מאפי בצק עלים, מגשי גבינות כמו גבינות ממשקים ישראליים לצד צ'אטני ופרי העונה, ירקות קלויים, סלטים, ממרחים ולחמים. ניתן להזמין גם מתוקים קלאסיים כמו פחזניות, מקרונים ועוגות.

ניתן לבצע הזמנה אונליין לכל אחד מימי החג 7-15.12 (למעט ביום שבת) באיסוף עצמי או במשלוח. הזמנה עד 14:00 עבור משלוח ביום העוקב. כל הפרטים על הסניפים ברמת השרון ותל אביב כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר