סל הקניות של שחר 802: משלוחי מנות

סל הקניות של שחר 976
כשנכנס אדר מרבין בשמחה, וכשמגיע פורים עולה רמת הסוכר וגם משלוחי המנות תופסים תאוצה. קבלו הצעות וגם מספר גיוונים

חבילות שי של ליימן שליסל

צילום עמית שטראוס
צילום עמית שטראוס

כמדי שנה מציעה החברה מגוון של חבילות שי בגדלים שונים, המכילות מהממתקים שהיא מייבאת ומשווקת בישראל, כגון הרשיז, היט, ריסס ומנטוס. האריזות תואמות את סמלי החג, כמובן, ובהתאם לסכום שתשלמו, כך יהיה מספר הפריטים שתמצאו בתוכן. המחיר 39-90 שקלים. להשיג ב-08-9324482, 08-9324459, וב- www.l-s.co.il.

בשורה התחתונה: יאהבו אותן מי שאוהבים את הממתקים שהחברה משווקת בארץ.

חבילות שי של עלית מקבוצת שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

גם במקרה זה, ממשיכה החברה להציע השנה את חבילות השי המוכנות שלה, לטובת מי שרוצה לתת משלוח מנות אבל לא רוצה להשקיע בהכנה. החידוש כאן הוא בשיתוף הפעולה עם עמותת "ילדים בסיכוי-המועצה לילד החוסה", הבא לביטוי בכך שחלק מההכנסות ממכירות חבילות השי, יועברו כתרומה לעמותה. המגוון אינו חדשני, וכולל את הממתקים הידועים של עלית במארזים שונים בגודלם ובהתאם לכך, בתכולתם. המחיר מ-12.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה, גם כאן, החבילות מומלצות בעיקר למי שמעדיפים את ממתקי החברה.

חבילות שי של ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא

צילום אסף אמברם
צילום אסף אמברם

שיתוף הפעולה של חברת מילניום מרקטינג – יבואנית ארקוסטיל, עם בית איזי שפירא, הביא לשוק את האופציה היצירתית ביותר למשלוחי מנות. המארזים כוללים בין השאר את מארז "משחקי הנס", המשלב קופסת משחק אינטראקטיבית ובתוכה דוריטוס, במבה, צ'יפסי, חטיפים מצופים בשוקולד, וופל מצופה שוקולד, ממתק חמוץ, מארז מסטיקים, אוזן המן, ופלים, חטיף מיני עלית ומסכת חיות. עוד מציעה החברה מארז "אסקייפ בוקס" בהשראת חדרי הבריחה, מארזים המשלבים כלי הגשה ומטבח, ומשלוחי מנות מתוקים באריזות צבעוניות. המחיר 12-49 שקלים. להשיג בארקוסטיל קיטצ'ן, בחנות לוסי'ס בבית איזי שפירא ברעננה וב-www.keren-ahava.com.

בשורה התחתונה: אהבנו מאוד את המארזים היצירתיים והמגוונים.

מנטוס Ball של מנטוס

עבור מי שמחפשים לשלב פריט ייחודי במשלוח המנות שהם מכינים, מציע המותג את המוצר החדש הזה: כדור העשוי מפלסטיק קשיח ושקוף, ובתוכו שקית מנטוס פופינס, גלילי סוכריות מיני מנטוס, וסוכריות על מקל צ'ופה צ'ופס. אהבנו את החשיבה היצירתית ואת העובדה שהכדור מכיל כמות יפה של הממתקים המובטחים. המחיר 12 שקלים, להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ לכל מי שנמאס לו משימוש באותם פריטים מוכרים.

במבה לבבות ובמבה בטעמים של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

עוד פריט מוכר בסגנון חדש לטובת משלוח המנות – במבה לבבות, ובמבה חצי-חצי במילוי קרם וניל ובראוניז, שני חידושים נוספים שיצרה החברה בחטיף הידוע. במבה לבבות חביב במיוחד, בעיקר בשל העובדה שהטעם והמרקם זהים, ואילו שינוי הצורה הופך את האכילה למהנה יותר, וזה יתאים למשלוח מנות למישהו ממש אוהבים. את הבמבה השניה, המשלבת קרם וניל וקרם בראוניז, פחות אהבנו – הטעמים לא משתלבים טוב ביחד, והמתיקות שלהם גבוהה. המחיר עד 5 שקלים ל-60/80 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: במבת לבבות היא המומלצת מבין שני המוצרים החדשים.

טבלאות שוקולד חדשות של מגנום מבית יוניליוור

ORANGE– שוקולד חלב בטעם תפוז; ESPRESSO – שוקולד מריר מעולה בטעם אספרסו עם שברי פולי קקאו; CARAMEL CRUNCH & SEA SALT – שוקולד חלב עם שבבי קרמל ומלח ים

החברה ממשיכה להציע טבלאות שוקולד חדשות תחת המותג, המוכר לנו בעיקר מעולם הגלידה. מאחר ומדובר במותג חדש, הטעמים בעיקר מיישרים קו עם מה שהמותגים הוותיקים יותר כבר מציעים (או הציעו בעבר): ORANGE -שוקולד חלב בטעם תפוז; ESPRESSO – שוקולד מריר עם 50% מוצקי קקאו בטעם אספרסו עם שברי פולי קקאו; ו- CARAMEL CRUNCH & SEA SALT – שוקולד חלב עם שבבי קרמל ומלח ים.

ייאמר לזכות החברה שהשוקולד שהיא עושה בו שימוש איכותי יחסית, וכאשר משלבים אותו עם תפוז, למשל, מקבלים שוקולד מוצלח מאוד. השילוב עם הקרמל ומלח הים היה חביב, לא יותר מזה. הניסיון לשלב קרמל ומלח יחד, הוא קצת יותר מדי לטעמנו. זה עם האספרסו והקקאו היה חזק בטעמיו, והרכיבים עובדים טוב ביחד, אבל היינו מעדיפים אותו עם אחוז גבוה יותר של מוצקי קקאו. המחיר עד 12.9 שקלים ל-90 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: רק תתאימו את טעם השוקולד לטעם של מקבל משלוח המנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר