סל הקניות של שחר 762

סל הקניות של שחר 976
בסל השבועי שלנו: קמח כוסמין מלא – למוותרים על לבן, תערובות תה – לא שחור/ירוק, גבינה צהובה – התחרות מתרחבת, גבינות שמנת – יש טובות יותר, שוקולד ממולא – לאוהבי השילוב

 

 

קמח כוסמין מלא 100% ללא צורך בניפוי של הטחנות הגדולות של א"י

שמו של המוצר אומר עליו הכל
שמו של המוצר אומר עליו הכל. צילום מנחם גרייבסקי

שמו של המוצר אומר עליו הכל – חומר הגלם הוא כוסמין מלא, כלומר כזה שלא הוציאו מגרעיני הכוסמין חלק מהרכיבים שלהם; והקמח עבר ניפוי לאחר ההכנה שלו, כך שאין צורך לנפות אותו בעצמכם. התוצאה היא קמח זמין מיידית לעבודה, ממנו אפשר ליצור לחמים, עוגות, ואם אתם ברוח החג המתקרב, אז גם אוזני המן (מכיל גלוטן). המחיר 8-10 שקלים לק"ג. להשיג בלגעת באוכל, בוסתן, ברכל, נתיב החסד, מרכז מזון יהודה, בחנות המפעל בטחנה ובחנויות נוספות.

בשורה התחתונה: אופציה טובה למי שוויתר על הקמח הלבן הרגיל.

תערובות לתה של חלי ממן

תערובות לתה המבוססות על צמחים הגדלים באזורנו
תערובות לתה המבוססות על צמחים הגדלים באזורנו

רשת קבוצות התמיכה לאורח חיים בריא, הופכת אט אט למקום בו ניתן גם לרכוש מוצרי מזון. באחרונה החלו להציע למשתתפי הקבוצות תערובות לתה, המבוססות על צמחים הגדלים באזורנו: לואיזינע – משלבת לואיזה, לימונית, מליסה רפואית, נענע וזוטה לבנה; ויזרעאל – משלבת נענע, מיורן, לימונית, זוטה לבנה, עלי ורדים ומרווה. ניסינו את האחרונה מבין השתיים, שהפתיעה אותנו לטובה. בכל קופסה יש 20 שקיקים גדולים ודחוסים בתערובת, שיכולים להספיק ליותר מכוס תה אחת או שתיים. התערובת הייתה טעימה במיוחד, והעובדה שאין בה קפאין רק מוסיפה לה נקודת זכות. המחיר 24 שקלים. להשיג אצל חלי ממן.

בשורה התחתונה: טוב למי שלא חייב תה שחור/ירוק.

גבינות צהובות של שופרסל

המחירים זולים יותר בהשוואה לגבינות הצהובות המיוצרות בארץ
המחירים זולים יותר בהשוואה לגבינות הצהובות המיוצרות בארץ. צילום סטודיו שופרסל

אחרי שהשיקה גבינות צהובות כחלק מהמותג הפרטי עבור המעדניות בסניפים, מרחיבה הרשת את ההיצע. כעת אפשר למצוא את הגבינות הצהובות שהיא מייבאת גם באריזות סגורות, כשהן פרוסות. המחירים, כמתבקש, זולים יותר בהשוואה לגבינות הצהובות המיוצרות בארץ. בכל הקשור למרקם ולטעם, קשה להבחין בהבדלים משמעותיים. במבחן הטעימה שלנו, היו שהעדיפו את המקומיות שאנו מכירים, וטענו כי יש הבדל בטעם. אחרים לא הצליחו להבדיל ביניהן. המחיר 6.3/16.5/29.9 שקלים ל-150/400/1,000 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: טוב שהתחרות בתחום זה הולכת ומתרחבת.

סדרת השוק של סימפוניה של שטראוס

שלושה טעמים חדשים תחת מותג גבינות השמנת הוותיק
שלושה טעמים חדשים תחת מותג גבינות השמנת הוותיק. צילום שלומי ארביב

החברה השיקה שלושה טעמים חדשים תחת מותג גבינות השמנת הוותיק. בשלושת המוצרים מדובר באותה גבינה מוכרת, עם 5% שומן. ההבדלים הם בתוספות – חוויאג'; פפריקה מתוקה וחריפה; ופלפל 4 העונות. על אריזת הגבינות עם הפלפלים ועם הפפריקות רשום 'חריף', וייאמר לזכות החברה כי היא אכן עומדת בהבטחה – התיבול הופך את הגבינות לחריפות. כלומר, צריך ממש לאהוב גבינות וחריף כדי ליהנות מהן. השלישית, המשלבת חוויאג', הייתה בעיקר מוזרה – לא המקום בו אנו רוצים תערובת תבלינים זו. המחיר 7.9-11.4 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יש לחברה גבינות מוצלחות יותר.

שוקולד ממולא בוופל ואגוזי לוז של לואקר

טבלת שוקולד חלב ממולא קרם אגוזי לוז, עם וופל ואגוזים קצוצים
טבלת שוקולד חלב ממולא קרם אגוזי לוז, עם וופל ואגוזים קצוצים

כבר המלצנו בעבר על טבלאות השוקולד של המותג, שהן חדשות יחסית בארץ. כנראה שאנחנו לא היחידים שאהבנו את השוקולד, שכן המותג מציע עתה אופציה נוספת – שוקולד חלב ממולא בקרם אגוזי לוז עם וופל ואגוזים קצוצים. נשמע מבטיח? זה בדיוק ככה. כל עוד אתם אוהבים את טעמם של אגוזי הלוז, כמובן. המחיר 8.9 שקלים ל-85 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לאוהבי שילוב זה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר