סל הקניות של שחר 848

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו תערובות להכנת עוגות – הפתעה, בסיס לפיצה ללא גלוטן – לשפר, גליליות אורגניות – למחפשים תחליף, שוקולד טבעוני – הטבעונים יעריכו, טונה מעוטת שומן – אלה שחשוב להם יעריכו

תערובות של סוגת להכנת מאכלים

תערובת להכנת בראוניז, תערובת להכנת עוגה בטעם שוקולד ותערובת להכנת פנקייק – אלה הם שלושת המוצרים החדשים שהשיקה החברה במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם השף ארז קומרובסקי. בתחילה, יש להודות, היינו חשדנים – עד כמה תערובת כזו באמת יכולה להיות טובה, מה עוד שבעבר לא מצאנו תערובות כאלה ששמחנו לאמץ אותן למטבח. ואכן, התערובת להכנת העוגה חביבה, לא יותר מכך. אמנם יצאה עוגה טעימה, אבל בסיסית בטעמיה ומעט דחוסה במרקם שלה. אנחנו מעדיפים לשלב שוקולד של ממש בעוגות שלנו. אבל התערובת להכנת בראוניז הפתיעה אותנו מאוד – כאשר הם עוד היו חמימים לאחר האפייה, היה להם טעם לוואי קל. כאשר נתנו להם להתקרר – ויותר מכך, למחרת היום, הם התגלו כבראוניז מצוינים, מהסוג שנשמח להכין לעצמנו עוד ועוד (מכיל גלוטן). המחיר עד 17.9 שקלים ל-560 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנחנו שמחים שמפתיעים אותנו באופן הזה.

 בסיס לפיצה ללא גלוטן של Schär

כמי שנמנעים ככל האפשר מצריכה של גלוטן, המוצר החדש שימח אותנו מאוד. מדובר בבסיס לפיצה שאינו מצריך הקפאה, ובחברה מבטיחים כי כל מה שצריך אלה 15 דקות של הכנה.  כדי להפיק את המיטב הכנו בעצמנו רוטב לפיצה, קנינו מוצרלה איכותית ואת הזיתים שאנו אוהבים, ושילבנו את הכל לכדי פיצה אחת. התוצאה משביעה, אבל לא משביעת רצון: הרוטב היה מצוין, וכך גם שאר הרכיבים. הבצק עצמו עבה אך לא יותר מדי, רך במידה עקב העדר קמח חיטה, ועם מתיקות מעודנת בטעם. אבל כל זה לא השתלב טוב יחד. חרף מאמצי החברה, הבצק לא ספג במידה מספקת את הרוטב ואת הגבינה ששמנו עליו, ואלה החליקו מהבצק – גם כאשר חיכינו שהפיצה תהפוך מלוהטת לפושרת. אנו משערים שהסיבה לכך היא כמות גדולה של עמילנים ומעט קמח. המוצר, יש לציין, מגיע עם שתי יחידות של בסיס, וכל אחת מתאימה לאדם מאוד רעב או לשני אנשים עם רעב בינוני. המחיר עד 46 שקלים למארז של שתי יחידות, 150 גרם כל יחידה. להשיג בניצת הדובדבן, טיב טעם, טבע-קסטל, יוחחנוף ובחנויות טבע פרטיות.

בשורה התחתונה: אנחנו מקווים כי המתכון של המוצר ישופר בעתיד.

גליליות אורגניות של השדה מקמח כוסמין מלא במילוי קרם חרובים

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

המוצר החדש של החברה מיועד לכל מי שמחפש תחליף למתוקים המקובלים – הרכיבים אורגניים, הקמח מבוסס כוסמין (החיטה שמכילה את האחוז הקטן ביותר של גלוטן), ובמקום שוקולד יש קרם חרובים. באופן טבעי יש לה מרקם שונה – "דפי" הגלילית קצת מתפוררים, והטעם שונה אבל איכשהו טעים. מי שנמנע באדיקות מהמוצרים הרגילים עשוי לאהוב את אלו (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות טבע, רשתות שיווק ובתי טבע.

בשורה התחתונה: כדאי רק אם אתם מחפשים חלופה לגליליות המוכרות.

שוקולד טבעוני Vego של וגה

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

השוקולד הזה מיועד בראש ובראשונה לכל הטבעונים חובבי השוקולד, אם כי הוא יתאים, באופן טבעי, גם למי שמחפש שוקולד פרווה. בין רכיביו תמצאו ממרח אגוזי לוז ואגוזי לוז שלמים. בחברה אומרים כי הוא מזכיר בטעמו שוקולד חלב, אבל חשוב להדגיש כי מאחר שאין בו חלב אין לו טעם של שוקולד חלב. מה כן יש בו? הרבה סוכר, המאזן את מרירות הקקאו וכך יוצר לו טעם מעודן יחסית. השוקולד עצמו אינו מהטובים שטעמנו, אבל בקטגוריה הטבעונית הוא בולט לטובה, בעיקר בזכות אגוזי הלוז המפוזרים בו בנדיבות. עוד כדאי לדעת כי אין בו רכיבים מהונדסים גנטית וחומרים משמרים, ולטובת המקפידים, דעו כי הקקאו, הווניל, והסוכר נרכשים מפרויקטים מפוקחי סחר הוגן. המחיר עד 19.9 שקלים ל-65/150 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: המקפידים על תזונה טבעונית יעריכו אותו.

סטארקיסט לייט של סטארקיסט

צילום ניר עצמון
צילום ניר עצמון

החברה השיקה סדרה חדשה של טונה המיועדת למי שמבקש, מסיבה כזו או אחרת, לצמצם את צריכת השומן. הסדרה כוללת טונה בשלושה טעמים – לימון-פלפל חריף, עשבי תיבול, וטבעי, כאשר כל קופסה מכילה 125 קלוריות ו-4% שומן. מוצרי טונה אחרים, בהם יש מים במקום שמן, הם בדרך כלל יבשים ולכן פחות מהנים לאכילה. הסדרה הזו שונה מהם בעיקר בזכות העובדה כי הטונה כאן אינה יבשה, ואפילו קצת עסיסית. ניסינו את שני המוצרים בטעמים. לטובת החוששים נאמר כי הטונה עם פלפל חריף אינה חריפה כלל (אלא מעט פיקנטית); ושתיהן משלבות טוב את הטעמים השונים עם טעם הטונה. המחיר עד 11.9 שקלים ל-140 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה פרטיות.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים טונה דלת שומן תיהנו מהסדרה הזו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר