סל הקניות של שחר 832

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו סדרת שבעה קמחים – אופציה איכותית, חרדל צרפתי – לאוהבי חרדל, תערובות סופרפוד – מומלצות, חטיפים אפויים – פחות מזיקים, קרם נוגט לבן – מומלץ

קמחים של כרם

צילום איתמר כהן
צילום איתמר כהן

קטגוריית הקמח ממשיכה להתרחב, הפעם עם סדרה אותה משיקה לראשונה החברה, והכוללת שבעה סוגים של קמחים: קמח חיטה 70% – מכיל כ-70% מהסובין ללא תוספת קמח לבן; קמח חיטה מלא 100%; קמח כוסמין 70% – מכיל כ-70% מהסובין ללא תוספת קמח חיטה או קמח לבן; קמח כוסמין 70% אורגני; קמח כוסמין לבן; קמח כוסמין מלא 100%; קמח כוסמין מלא 100% אורגני. אנו ניסינו את הקמח העשוי מחיטת כוסמין מלאה, ואהבנו את התוצאה – הקמח עבר טחינה כהלכה, אין צורך לנפותו, והוא שימש אותנו היטב באפייה הביתית. המחיר 19.9 שקלים לק"ג. להשיג בחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: עוד אופציה איכותית של קמחים לשימוש ביתי.

חרדל של Reine De Dijon

צילום דיפלומט
צילום דיפלומט

שני סוגים חדשים של חרדל הושקו במסגרת המותג, לטובת מי שמחפש לגוון מעט את החרדל שהוא אוכל. הראשון חרדל בתוספת חזרת, ואילו השני חרדל בחריפות מעודנת. מבין השניים ניסינו את החרדל השני. כמובטח, יש לו חריפות מעודנת, כך שהוא מתאים למי שמעדיף זאת, עם מרקם מדויק שהופך אותו לקל למריחה (אבל אינו נוזלי). המחיר עד 15.9 שקלים ל-350-370 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אוהבי החרדל ייהנו מהאפשרויות החדשות.

תערובות הסופרפוד של UMINA

צילום אסף אמברם
צילום אסף אמבר

UMINA הינו המותג של אשת הסופרפוד אומינה קדמי, ובאחרונה היא השיקה שלוש תערובות חדשות: PASSIONATE HEART משלבת קקאו נא, מאקה, לוקומה, סוכר קוקוס וחלבון אפונה; WALK IN BEAUTY משלבת מאקי ברי, אסאי, גוג’י ברי, ארוניה ואוכמניות כחולות; ו-FOREVER GREEN משלבת את האצות ספירולינה וכלורלה, עלים של מורינגה, ועשב חיטה ועשב שעורה. כל התערובות מגיעות בצורה אבקה, ומיועדות להוספה לשייקים, דגני בוקר, סלט פירות ועוד. התערובות שניסינו – פירות היער והאצות, משלבות באופן מאוזן בין הרכיבים השונים, והטעמים שלהן בהתאם לרכיבים. המוצרים, חשוב לציין, מבוססים על רכיבים אורגניים. המחיר 90-195 שקלים ל-200 גרם באיסוף עצמי, תוספת למשלוח. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: מומלץ לצרכני סופרפוד בכלל, ולמי שהפך את השייקים לחלק מהתזונה שלו בפרט.

 צ'יטוס קראנצ' אפוי של עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

על פניו מדובר במוצר ותיק וידוע, אלא שהחברה השיקה גרסה חדשה של החטיף, שבשונה משאר החטיפים של צ'יטוס, עבר אפייה. המשמעות היא 45% פחות שומן, אך החברה הצליחה לשמור על המרקם המוכר והממכר של החטיף. אנחנו העדפנו אותו על פניו החטיפים הוותיקים יותר של המותג. כמובטח הרבה פחות שומני, ולכן יותר מהנה לאכילה, מבלי שהפה נותר עם שכבה שומנית. שני הטעמים של גרסה זו אינם חדשים – גבינה או ברביקיו. המחיר עד 5.9 שקלים ל-80 גרם.

בשורה התחתונה: כדאי למי שמחפש גרסה פחות מזיקה לגוף של החטיף.

קרם נוגט לבן של Le Roy Rene

הנוכחות של מותג צרפתי זה בישראל עדיין מצומצמת, אבל לשמחתנו אפשר לרכוש את המוצרים שלהם גם באתר האינטרנט. הסיבה לשמחה היא המוצר החדש – הוא מבוסס על שקדים, כמתבקש, עם טעם בולט של דבש (אחד מחמישה הממתיקים של ממרח זה), ויש לו מרקם אידיאלי למריחה. המחיר 49 שקלים ל-200 גרם. להשיג בקניון גבעתיים ובאתר.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שמחפש ממרחים שיזכירו לו את צרפת, ולחובבי הנוגט בפרט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר